Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Қазақ поэзиясының патшасы"
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаз
Материалды ашып қарау
« Мұқағали Мақатаев оқулары» байқауы1-жүргізуші: Құрметті ұстаздар, оқушылар, өнер сүйер қауым! Қазақ поэзиясының шолпан жұлдыздарының бірі әрі бірегейі қазақ поэзиясының патшасы Мұқағали Мақатаев ақынымыздың аудандық Мұқағали Мақатаев оқулары байқауына қош келдіңіздер!

Оқулардың мақсаты: қазақ әдебиетінің талантты ақыны Мұқағали Мақатаев шығармашылығын және олардың туындыларын зерделеуді насихаттау, оқушыларды Қазақстанның ұлы ақын және ойшылдарының шығармашылығына тарту арқылы мемлекеттік тілді зерделеуге қызығушылығын арттыру. Қарасаз, қара шалғын өлеңде өстім,Жыр жазсам, жұртым оған елеңдестің.Өлсе өлер, Мұқағали Мақатаев,Өлтіре алмас, алайда өлеңді ешкім! – деп ақынның өзі жырлағандай, оның өлеңі өмірден өзі кетсе де өшпей, ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келеді. «Құлақтан кiрiп бойды алар, әсем ән мен таттi күй. Көңiлге түрлi ой салар, әндi сүйсең менше сүй» деп Абай ақын айтқандай сахна төріне Батыржан Кенжетаев атындағы Новонежин ОМ оқушысы Дінаш Аружанның орындауында М.Мақатаевтың сөзіне жазылған «Бақыт деген» әнін қабыл алыңыздар!Мұқағали оқуларының шарттары:5 кезең бойынша өтеді:1 кезең «Айтып өткен ақында арман бар ма?». Бұл айдарда үміткер М. Мақатевтың шығармасынан 1 шығармасын орындауы тиіс. Сонымен қатар актерлік шеберлігі, сахнада өзін-өзі ұстауы, дауыс ырғағы басты назарда. Әрлеген фондық музыканы қолдануға рұқсат.2 кезең «Жырлайды жүрек». берілген тақырыпқа өлең құрайды. Тұжырымды, түйінді бір шумақ өлең туғызу. Ол ұтымды, жұрт көңілінен шығардай болғаны абзал. 3 кезең «Мұқағали мұрасын кім көп біледі?». Мына ұяшықтарда Мұқағали Мақатаев мұрасы бойынша 2 сұрақтан тұратын сұрақтарға жауап беру. Әр дұрыс жауап үшін 2 ұпаймен бағаланады.4 кезең «Сыр сандықты ашып қара, ашып қара сырласым». Үміткер конвертте берілген Мұқағали өлеңдерінің шумақтары бойынша тақырыптың мазмұны мен идеясын ашады. Өлең өзегіндегі ой желісімен сөйлейді. Мұнда оқушының шешендігі, ой жүйелілігі, ұтымды жауабы ескеріледі.5 кезең «Ақын мұражайына менің үлесім…». оқушының ақын шығармашылығына байланысты жеке қолынан жасаған бұйымдары, суреттері, кестелері, ақынның танылмаған қырын көрсететін жобалары, зерттеулері, ақын жайлы ел аузындағы естілмеген естеліктерін ұсынады, қорғайды.2- жүргізуші: Енді осы байқауға сайыскерлеріміздің жас ақындарымыздардың дарындылығын бағалайтын әділқазылар алқасымен таныс болыңыздар:







Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қарымсакова Гүлназ
Жарияланған уақыты:
2020-03-18
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Тәрбие сағаты
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1584523447