Артқа қайту / Материалдар / Қазақ ұлттық ойындары
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Қазақ ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім Педагогтың аты-жөні Тулеева М.К Күні 22.12.2023ж Сынып 7 А Қатысушылар саны 20 Қатыспағандар саны 0 Сабақтың тақырыбы Қазақ ұлттық ойындары. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.7.1 - жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу. 7.2.3.1 - қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын талқылау және көрсете білу 7.3.5.1 - басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу Сабақтың мақсаты Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу Бағалау критериі Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді • Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады • Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасиеттерді дамытатынын анықтайды Сабақтың кезеңі/ уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Басы Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, жүрек қағысын(пульсін) тексеру. Сабақтың мақсатын түсіндіру Оқушыларды суреттер құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды. Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды Қол шапалақ Ортасы Топқа бөлу: Оқушылар реттік нөмірі бойынша 3 топқа бөлінеді. Әрбір сурет бойынша қандай ұлттық ойындар көрсетілген жөнінде және қауіпсіздік ережесін айтып береді. 1-топ: 2-топ: 3-топ: Оқушылар «Соқыр теке» ойынын ойнайды. Оқушыларды үш топқа бөлеміз. Әрбір топта көзі байланған (соқыр теке) бір оқушы болады. Осы топтағы басқа ойыншылар белгілі бір аумақта олардың айналасына жиналады және көзі байланған ойыншыға қол тигізуге, бірақ оған ұсталып қалмауға тырысады. Егер оқушы «жүргізушіні» ұстап алса, жаңа «жүргізушіге» айналады. Содан кейін олар өздеріне қол тигізуден қорғау үшін пайдаланған тактиканы, ал «жүргізушілер» бос оқушыларды ұстап алу үшін пайдаланған тактиканы талқылайды Оқушылар «Белбеусок» ойынын ойнайды. Сыныпты 5-6 оқушыдан топтарға бөлеміз және оларды радиусы шамамен 6-8 метр болатын шеңберге отырады. Жүргізуші шеңберді айнала белбеумен жүреді және оны отырған оқушының артына қояды. Отырған оқушы тұрып, белбеуді қолына алып, шеңбер сыртындағы жүргізушіні қуа бастайды. Оқушылар жеңімпаз болу үшін белбеуі бар жүргізушіге қол тигізуі тиіс. Егер олар мұны жүргізуші бос орынға жеткенге дейін істей алмаса, онда олар жеңіледі. Қуғыннан соң оқушылар шеңбердегі әрбір оқушы «жүргізуші» болғанға дейін рөлдерімен ауысады. Кері байланыс: оқушылар бір –бірінің жұмысына кері байланыс береді. Оқушылар тірек-қозғалыс дағдыларының не екенін түсінгендіктерін сипаттай және көрсете алады. . Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді • Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады • Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасиеттерді дамытатынын анықтайды Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау : «Бас бармақ» арқылы бағалайды ҚБ «От шашу» Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Мұғалім үшін секундомер (мүмкін болса әр жұпқа). Сабақтың соңы Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар: - Сабақта не түсініксіз болды? - Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті? - Не қосу қажет деп ойлайсың?Өзіңізге нені жетілдіру қажет? Үй тапсырмалары беріледі; Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады) Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. Рефлексия парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2024
84
0 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
волейбол ойыны ашық сабақ
490 тг
Мырзағұл Жаңагүл Құрманәліқызы
10 Қырқүйек 2018
1136
18
Дене шынықтыру пән мұғалімдеріне .Тәжірибе алмасуға
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
7 сынып
Гимнастика ашық сабақ
490 тг
Мырзағұл Жаңагүл Құрманәліқызы
10 Қырқүйек 2018
983
22
дене тәрбиесі пән мұғалімдеріне тәжірибе алмасу үшін
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
5 сынып
Бір орыннан ұзындыққа секіру
490 тг
Мырзағұл Жаңагүл Құрманәліқызы
10 Қырқүйек 2018
1137
11
Дене тәрбиесі пән мұғалімдеріне тәжірибе алмасу мақсатында
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
9 сынып
Бір орыннан ұзындыққа секіру
490 тг
Мырзағұл Жаңагүл Құрманәліқызы
10 Қырқүйек 2018
922
4
дене тәрбиесінің пән мұғалімдеріне
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
9 сынып
Ашық сабақ Жүрістердің санын есептеу жолдары
490 тг
Жаханова Рада Молдабекқызы
11 Қырқүйек 2018
802
6
Жариялап отырған материалым дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне және қосымша білім беру ұйымдарындағы "тоғықұмалақ"үйірмесінің жетекшілеріне көмегі бар.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
Барлығы
Автордың материалдары
Күш және қозғалыс
490 тг
Машрапина Ажар Бакытовна
13 Мамыр 2024
67
0
Білім беру ұйымының атауы М.Сужиков атындағы №6 орта мектеп Пәні: Жаратылыстану Бөлім: Күш және қозғалыс Педагогтің аты-жөні: Машрапина А. Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: № 64 сабақ. Ауада Архимед заңы қалай орындалады? Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну 4.5.1.2 Судағы әртүрлі денелерге әсер ететін Архимед күшін бақылау және болжау 4.5.1.1 Архимед күшін сипаттау және оның білінуіне мысал келтіру Сабақтың мақсаты Архимед заңы ауада қалай орындалатынын білетін болады Құндылықтар Талап: жасампаз,ізденімпаз ұрпақ Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі// уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Жаман жолдас. Сөз және оның мағынасы
490 тг
Алиева Гульнур Айдархановна
22 Сәуір 2024
71
0
Бөлім: Сөз және оның мағынасы Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Жаман жолдас. Сөз және оның мағынасы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (жаңылтпаш, жұмбақ, мақал-мәтел, өлең, әңгіме, ертегі) ажырату; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес, мағынасы қарама-қарсы, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу Сабақтың мақсаты Мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (әңгіме, ертегі) ажыратады. Мұғалімнің қолдауымен мағынасы қарама-қарсы сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл