Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстандағы Гулаг жүйесі
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Сабақ: Қазақстан тарихыМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 25.02.2019 жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова Р.Т.
Сынып: 11 ГҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы ГУЛАГ жүйесі
Сабақ негізделген оқу мақсатыҚазақстан аумағындағы қуғын-сүргін кезеңдері мен ГУЛАГ жүйесі туралы сипаттау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Қазақстан аумағындағы қуғын сүргін туралы біледі,ГУЛАГ жүйесінің құрылуы аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қазақстан аумағындағы қуғын-сүргіннің негізгі ақиқатын,ГУЛАГ жүйесінің жұмысын сипаттай алады


Кейбір оқушылар істей алады: Қазақстан аумағындағы қуғын-сүргіннің,ГУЛАГ жүйесінің қалай пайда болғанын зерттей алады, ақиқат зардаптарын сипаттай отырып өз беттерімен тұжырым жасай алады


Тілдік мақсат
Оқушылар: ГУЛАГ жүйесі туралы зертеу жұмысын жасайды



Негізгі сөздер мен тіркестер: қоғам, құқық, қоғамдық қатыстар, қоғамның негізі, Камышлагесчанныйлаг,Степлаг,Карлаг,АЛЖИР,конструкция,террор.


.



Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған сұрақтар: Социализм тотолитарлық сипат алды дегенді қалай түсінесіңдер?Қазақстан лагерлер жүйесі дегенді қалай түсінесің?


Кеңес билігі қудалауға неге жол берді?Халық жаулары қада қамалды?


Адамдар арасындағы байланыс неге күдікке толы болды?


Адамның қоғамдағы ролі туралы не айта аламыз?


Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:


Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді...
Жетістік критерийлері:Тоерияны түсіну,негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
Алдыңғы оқуСаяси қуғын-сүргіннің басталуы туралы біледі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жаңа тақырыпқа ену
  • Топтық жұмыс, жобалар қорғау
  • Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді.
    Ресурстар



























    Басы1мин

    5мин
    Жағымды ахуалды қалыптастыру. Үштілде сәлемдесу. «Жылы лебіз» бойынша бір біріне жағғымды тілек айту

    Үй тапсырмасын сұрау «Зымыран» сұрақтар берііп анықталады:1.Голощекин өзіне қарсы шыққандарды не істеді? (қызметтерінен қуды, республикадан қуды, көзін жоюды қолға алды)2.Қуғын-сүргіннің неше кезеңі болды,оны көрсеткен ғалым кім? (4 кезеңі болды 1-1918-1920ж; 2-1923 ж-1933 ж дейін; 3-1933 ж-1937-38 жы-ға дейін,4-1940-1950ж басына тән, тарихшы-ғалым М.Қойгелдиев)3.1985-1991ж қуғындаудың соңғы кезеңі өтті? ( «Қазақ ісі» атты сот процесі)4.Алаш қозғалысы қайраткерлеріне қарсы жұмыс қалай туды? (өз көзқарасын білдірген қазақ зилыларын айыптады)5.Голощекин «буржуазиялық ұлтшылда»р? (ұлттық мемлекет құру үшін )6.Бақылау комитеті органдары қай жылы қанша адамға іс ашып қанша адамды партия қатарынан шығарды? (1926 жылы 37 адамға іс ашып, 8-ін партиядан шығарды)7.Қаз АКСР орталық атқару комитеті қай жылы «Тәркілеу туралы» Қаулы қабылдады)8.1933 ж мамыр айында ел ішіндегі ауыр жағдай туралы И.В. Сталинге хат жазған кім? ( РКФСР Халық комиссарлар Кеңесі төрағасының орынбасары Т.Рысқұлов)9.1937 ж репрессия ең алдымен қай жерден басталды? (193ж? (1925 қыркүйектен-1933 жж мамыр айы)10.1930жқыркүйек-қазан айларында ұлт зиялялярлың нешінші тобы тұтқындалды?(екінші тобы)Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай
    Оқушылар дайындаған тапсырмалар
    Ортасы5мин





    20 мин









    Асықтың түстері бойынша 3 топқа бөлінеді1-топ Әдебиетшілер2-топ Тарихшылар3-топ ҚайраткерлерТоптарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындаладыЖаңа сабақ: Қазақстанда ГУЛАГ жұйесіТоптық жұмыс: ДЖИГСО әдісіӘр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма:І топ – Қазақстан аумағындағы лагерлер өлкесіІІ топ – АЛЖИРІІІ топ – СтеплагДескриптор:1.Кеңес үкіметінің ГУЛАг –ты құрудағы мақсатын айқындайды,2. АЛЖИР туралы зерттейді,анықтайды3..Саяси қудалаудың қандай тәсілдері ойдан шығарылғанын атап өтедіПостер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайстикерлер











    Соңы

    7 мин

    3-мин







    Үй тапсырмасы
    Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: Қуғын-сүргіннің кезеңдерін сипаттайдыАлаш қозғалысының қайраткерлеріне қарсы қуғын-сүргінді сипаттайды1937-38 және 1940-50 жж ұлт зиялыларына қарсы қуғын-сүргінді сипаттайды.«Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3»Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау



    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    .



    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554360984
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999