Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстандағы қуғын сүргіннің басталуы
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Сабақ: Қазақстан тарихыМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 20.02.2019 жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова Р.Т.
Сынып: 11 ГҚатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Саяси қуғын-сүргіннің басталуы
Сабақ негізделген оқу мақсатыҚазақстан аумағындағы қуғын-сүргін кезеңдері мен тотолитарлық жүйенің ныңғаюы туралы сипаттау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Қазақстан аумағындағы қуғын сүргін туралы біледі,тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады.


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қазақстан аумағындағы қуғын-сүргіннің негізгі ақиқатын сипаттай алады


Кейбір оқушылар істей алады: Қазақстан аумағындағы қуғын-сүргіннің қайдан пайда болғанын зерттей алады, ақиқат зардаптарын сипаттай отырып өз беттерімен тұжырым жасай алады


Тілдік мақсат
Оқушылар:



Негізгі сөздер мен тіркестер: қоғам, құқық, қоғамдық қатыстар, қоғамның негізі


.



Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар: Социализм тотолитарлық сипат алды дегенді қалай түсінесіңдер?


Кеңес билігі қудалауға неге жол берді?


Ададар арасындағы байланыс неге күдікке толы болды?


Адамның қоғадағы ролі туралы не айта аламыз?


Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:


Біздің анықтағанымыз...Қорытындысында...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Берілген дерек қандай мағлұмат береді?Берілген дерек бізге келесі мәлімет береді...
Жетістік критерийлері:Тоерияны түсіну,негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
Алдыңғы оқуҚазақстан Коммунистік партиясы және тотолитарлық жүйенің орнығуы
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Жаңа тақырыпқа ену
  • Топтық жұмыс, жобалар қорғау
  • Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді.
    Ресурстар



























    Басы1мин

    5мин
    Жағымды ахуалды қалыптастыру. Үштілде хал сұрасу

    Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады.«Блиц» сұрақтар беріледі:1.Түркістанда коммунистік партия қащан құрылды? (1918ж жаз айында)2.Қазақстан одақтас республика болып қай кезде қайта құрылды? (1936 ж)3.Қазақстан К(б)П болып қашан құрылды? (1937ж 23 сәуірде)4.Ә.Жанкелдин бастаған большевиктік топ қандай кеңестік жұмысты насихаттады? (билікті таптық кеңестік жұмыс жүргізуге шақырды)5.Ал ұлт зиялылары Ә.Бөкейханов,А.Байтұрсынов,М.Шоқайларқандай идея бойынша жұұмыс жүргізуге шақырды? (ұлттық мемлекет құру үшін )6.Бақылау комитеті органдары қай жылы қанша адамға іс ашып қанша адамды партия қатарынан шығарды? (1926 жылы 37 адамға іс ашып, 8-ін партиядан шығарды)7.Қаз АКСР орталық атқару комитеті қай жылы «Тәркілеу туралы» Қаулы қабылдады)8.1933 ж мамыр айында ел ішіндегі ауыр жағдай туралы И.В. Сталинге хат жазған кім? ( РКФСР Халық комиссарлар Кеңесі төрағасының орынбасары Т.Рысқұлов)9.Ф.И.Голощекин Қазақстан басшысы болып қай жылдары жұмыс жасады? (1925 қыркүйектен-1933 жж мамыр айы)10.М.Әуезовке қай қаулы бойынша айып тағылды? ( 1947 ж ҚОПК « Тіл және әдебиет институтының жұмысындағы өрескел қателіктер» деген қаулы шығарды)«Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпай
    Оқушылар дайындаған тапсырмалар
    Ортасы5мин





    20 мин









    Асықтың түстері бойынша 3 топқа бөлінеді1-топ Әдебиетшілер2-топ Тарихшылар3-топ ҚайраткерлерТоптарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындаладыЖаңа сабақ: Саяси қуғын-сүргіннің басталуыТоптық жұмыс: ДЖИГСО әдісіӘр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма:І топ – Қазақстан аумағындағы қуғын-сүргін кезеңдеріІІ топ –Алаш қозғалысының қайраткерлеріне қарсы қуғын-сүргінІІІ топ – 1937-38,40-50 жжұлттық зиялыларға қарсы қуғын-сүргінПостер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайдыКритерий: «Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайстикерлер











    Соңы

    7 мин

    3-мин











    Үй тапсырмасы
    Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.Критерий: Қуғын-сүргіннің кезеңдерін сипаттайдыАлаш қозғалысының қайраткерлеріне қарсы қуғын-сүргінді сипаттайды1937-38 және 1940-50 жж ұлт зиялыларына қарсы қуғын-сүргінді сипаттайды.«Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай«жауап жоқ» - 1 ұпайБағалау. Формативті және суммативті. 8-9 ұпай – «5»6-7 ұпай – «4»4-5 ұпай – «3»

    Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау




    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    .



    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554360912
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999