Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қыс қызығы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектепке дейінгі мекемелердің тәрбиешілеріне
Материалды ашып қарау
ЦИКЛОГРАММА бір аптаға (4-8 наурыз 2019 ж.)Ересек «Күншуақ» тобыӨтпелі тақырып: «Салттар мен фольклор»1-апта
Күн тәртібіДүйсенбіСейсенбіСәрсенбіБейсенбіЖұма
Балаларды қабылдау.Ата-аналармен әңгімелесуБалалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын  өлшеп қабылдау.Балалармен қарым-қатынас. Наурыз туралы әңгімелесу, Қазқтаың салт-дәстүрімен таныстыру,қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ұлттық ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Ата-аналарыға балаларын балабақшаға кешіктірмей уақытысында келулерін айту
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б )Ойын: «Кім жылдам?»Ойын: « түрлі-түсті асықтар»Мақсаты:түстерді ажырату.«Күш сынасу»

Артикуляциялық жаттығулары: «Тіл»Мақсаты: Тілдерін дамыту

Таңертең-гілік гимнастика (5 мин)Наурыз айы таңғы жаттығу кешені І – апта 1.
Таңғы асАстарың дәмді болсын!Балалардың назарын тағамға аудару,мәдениетті тамақтануға тәрбиелеу





Ұйымдасты-рылған оқу қызметіне ҰОҚдайындық6 «Кім шапшаң?»Мақсаты:есту қабылетін дамыту.7«Сыйқырлы суректтер» ойыны.Мақсаты:балалардың логикалық ойлауқабылетін,процсестерін дамыту.№ 8«қандай пішін шықты?»Мақсаты:таяқшалардан таныс геометриялық пішіндер құрастыра білу.№9 «Тапсырманы орында»Мақсаты.үлкен жане аз заттарды ажыратуға жаттықтыру.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдасты-рылған оқу кестесі Өзін-өзі тануТақырыбы:«Түсінісу мен кешіруді үйренеміз»Мақсаты:кешірім,Түсінісу сөздерінің мағынасын түсіндіру.Балалардың жақсы қасиеттерін дамыту.Көрнекі құралдар:суреттер, ойыншық жүрекше. Ойын: «Досыңды кешір»Күтілетін нәтиже:Білу:кешірім,түсінісу сөздерін.Игеру:Жақсы қасиеттерді.Меңгеру:өзара сенім мен түсіністікті. Көркем әдебиетТақырыбы:«Әз наурызым армысың»«өлеңді жаттау»Мақсаты:Ұлттар мен ұлыстардың салт-дәстүрі,мәдениеті,ауыз әдебиеті,шығармалары туралы түсінік беру.Өлең әдеби жанырдың бір түрі екенін түсіндіру. Қолданылатын көрнекі құралдар:Наурыз мерекесіне арналған суреттер,слайд.Ойын: Күтілетін нəтижелер:жасайды: Өлеңнің авторын,тақырыбын,мазмұнын біледі,өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.түсінеді: салт-дәстүр,мәдениет туралы түсінеді.қолданады: Өлеңді мәнерлеп жатқа айтып бере алады.Наурыз мерекесі туралы әңгімелейді.МузыкаМузыка жетекшінің жоспары бойынша

Логика
Ағылшын тіліПедагогтың жоспары бойынша

Жаратылыстану

Тақырыбы: «Алақай-көктем келді!» Мақсаты:балалардың жануарлар мен өсімдіктер үшін жылу көзі болып табылатын күн туралы түсініктерін пысықтау.Көрнекі құралдар: «Күн» тақырыбындағы суреттер,текшеД/ойын: «ертерек-кеінірек»Күтілетін нəтиже:жасайды: күнді негізгі жылу көзі ретінде атап көрсетеді;түсінеді:тірі ағызалардың күнге тәуелділігін түсінеді;қолданады: зерттеу және тәжірбие жасау жұмысымен айналыса алады

Сурет салу Тақырыбы: «Көрікті көктем»Мақсаты: көктем мезгілі жайлы түсініктерін жетілдіру,бояу түстерін таңдап алмастыра қолдануға үйрету.Көрнекіліктері: «Көрікті көктем»суреті,жұмыс дәптері. Күтілетін нәтижелер:жасайды:көргендерін сурет салу; ұйымдастырылған оқу қызметінде қағаз бетіне түсіре алады; түсінеді: көктем мезгілі жайлы түсініктері жетіледі; қолданады: бояумен жұмыс істеу іскерліктерін тиімді қолданады.Ойын: «Сөз ойла,тез ойла»Дене шынықтыруЖетекшінің жоспары бойынша
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Шартты өлшем»Мақсаты: шартты өлшемнің көмегімен заттарды шамасы бойынша салыстыру дағдыларын дамыту.Қажетті материялдар:қызыл жане көк түсті қағаз таспалар,шарты өлшем –қара таспа,Муляждары кәдінің.Күтілетін нәтижелер:біледі: «ұзынырақ», «қысқарақ», «өлшем», сөздерін айтудыигереді:өлшемнің көмегімен ұзындықты қалай өлшеуге болатынын.меңгереді: бір-бірінің үстіне салуды,бір-біріне жақындату тәсілдерін,өлшемнің көмегімен заттардың ұзындығын өлшеуі білігін.Ойын: «сандарды тап»

Құрастыру: Тақырыбы: «Киіз үй»Мақсаты:киіз үй құрастыруда оның негізгі бөліктерін жане оған тән бөлшектерін анықтай білуге үйрету.көрнекі құралдар мен құрал-жабдықтар:ойыншық киіз үй құрастыру материялдары.Күтілетін нəтижелер:түсінеді:киіз үйдің бөліктерін атауларын біледі,жасаған құрылысына талдау жасай алады;жасайды:киіз үй құрастыруда оның негігі бөліктерін ажыратады және оған тән бөлшектерін атай алады; қолданады: киіз үйді ұсынылған талаптар бойынша құрастыра алады,бастаған ісін соңына дейін жеткізе аладаы.
Сауат ашу негіздеріТақырыбы: «Ө»дыбысы жане әріпіМақсаты: Құрамында Ө дыбыс бар сөздерді талдау. Ө дыбысы жөнінде дұрыс ұғым алуға үйрету. Сөздерді дұрыс оқуға баулу. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар: Ө дыбысының баспа түрі, текшелер, кеспе әріптерКүтілетін нәтиже:Біледі: ӨдыбысынИгерді: Ө дыбысы бар сөз сөйлем ойлап табудыМеңгерді: Ө мен Ө дыбысының ара жігін ажыратуды.

МүсіндеуТақырыбы: «Анама сыйлық»Мақсаты:балалардың қол қимыл әрекетін жетілдіру,шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрет; Қолданылатын көрнекі құралдармен керекті құрал-жабдықтар:2-3 түрлі кестеленген шашақты орамал,орамалдың әдемі суреті.Күтілетін нәтижелер:жасайды:шығармашылықпен жұмыс нәтижесін салыстырады. түсінеді:әдемілікті бағалауды;

қолданады:өрнектерді безендіруде кескішпен қалақшаны дұрыс пайддаланады.

Орыс тіліПедпгогтың жопары бойынша

Дене шынықтыруЖетекшінің жоспары бойынша.

В\К: Табиғат аясында





Серуенге

дайындық
Балаларды серуенге дайындау.Киімдерін киінуге көмектесу.балаларға ойнағанда қауіпсіздікке көңіл бөлуді ескерту.
СеруенКартотека 1Маусымдық өзгерістерді бақылау Мақсаты:Табиғаттағы көктемгі өзгерістер туралы түсініктерін қалыптастыру; айнала қоршаған ортадан көктем өзгерістерін көре білуге үйрету.Бақылау барысыЖасырынған сөздерді табыңдар.Жауған қарымен,... құнар береді. (қыс)Үлкендер қарбалас,... дән себеді. (көктемде)Бақ пенен бақшаны,... баптап өсіреді. (жазда)Дихандар жемісін,... жинап береді. (күзде)Тәрбиеші сұрақтары:

Қазір жылдың қай мезгілі?Көктемнің алдында қай мезгіл болды?

Еңбек: Гүл егетін жерді тазалау.Мақсаты: Еңбекке деген оң көзқарастарын тәрбиелеу.Қимылды ойын:«Кім жылдам?».Мақсаты: жүкіруге жаттықтыру, жылдамдықтарын дамыту.Жаттығу ойыны:Орнында тұрып биіктікке секіру.Мақсаты: секіре білу дағдыларын дамыту, жылдамдықтары мен күштерін есептей білуЖеке жұмыс:Балабақша ауласынан күннің жылуымен еріген қар суын (қар айналасындағы ылғалды жер) табу, оның неге ерігенін әңгімелеу. (көктемде күн шуағы молаяды, күн көзі көп түскен жердегі қар жібиді де, ылғал пайда болады)

Картотека № 2Қайың ағашын бақылауМақсаты: қайың ағашы туралы, ағаштардың көктемгі өзгерістері туралы білімдерін молайту.Бақылау барысыКөркем сөз:«Жасшыбық»А.МеңдібайКөшетін әкеп қайыңның,Отырғыздым аулаға.Жіп-жіңішке жас шыбық,Өспейді деп ойлама.Жас шыбық өсіп толады,Әсем қайың болады,Суғарып, күтіп, баптасам.Қайың көп ағаштардың ішіндегі сұлу ағаштардың бірі. Оның аппақ діңі жұқа қабықпен қапталған. Қайың қыс шыққан бойда бүр жарып шыға келеді. Халық әндері мен ертегілеріне қайыңды жиі қосқан. Оны сүйіспеншілікпен «ақ қайың» деп атаған. Ерте кезде жолаушы жүретін үлкен жолдардың бойына қайың еккен. Қайыңның жұмсақ қабығынан жеңіл шабата (аяқ киім), жолаушы жүргенде киімдері мен тамағын салатын себеттер тоқыған. Тәрбиеші сұрақтары:Қандай ағаш түрлерін білесіңдер?Біздің ауламызда қандай ағаштар өседі?Ағаштар жылдың қай мезгілінде көктейді?Әуеліағаш бұтақтарында не пайда болады?Қазір аулаға ағаш көшетін отырғызуға бола ма?Ағаштар жақсы өсуі үшін біз оларға не істеуіміз керек?Жеке жұмысы Қайың ағашы мен басқа ағаштарды салыстыру: оларды қандай айырмашылықтары арқылы ажыратуға болады? Еңбек Ауланы өткен күзден қалған қоқыстан тазалауға көмектесуМақсаты:өз еріктерімен топқа бөлінуге, өз еріктерімен еңбек етуге баулу.Қимылды ойын: «Орамал тастамақ»Мақсаты:_- ойын шартын түсініп ойнауға, аңғарымпаздыққа, шапшаңдыққа баулу. Жаттығу ойыныЗатты нысанаға лақтыру.

Картотека №3Бұршақты бақылауМақсаты:«Бұршақ» түсінігімен таныстыру;Табиғатта неге бұршақ жауатыны туралы түсінік беру;Бақылау барысыКөркем сөз :«Бұршақ жауғанда»А. МеңдібайАспанды бұлт торлап,Күн кенет бұзылды.Жел тұрып, сап-салқын,Жауын исі сезілді.Айнала тарсылдап,Ақ моншақ төгілді.Жер беті ағарып,Мұз болып көрінді.Моншақты ұстап ап,Көргім кеп барады-Қолымда көп моншақ ,Су болып ағадыТабиғаттың бұл құбылысы «бұршақ» деп аталады.Бұршақ көбіне жаңбырмен араласып жауады. Жерге түскен бұршақтар жылы ауамен тез еріп кетеді. Көлеңке, салқын жерде ұзақтау жатады.Жеке жұмысы:Мұз түйіршіктерінің қай жерде тез еритінін анықтау: ашық жерде ме, әлде бұта түбінде, үйдің көлеңке бетінде ме? Еңбек :Аула қараушыға кескен бұталарды ауладан жинап алуға көмектесу. Мақсаты: бірлесе жұмыс істеуге, бастаған істі аяқтауға, еңбек нәтижесіне қуануға үйрету.Қимылды ойын: «Ақ серек-көк серек».Мақсаты: ойын шартын сақтап ойнауға, құрбыластарын тыңдай білуге, олармен санасуға баулу.

Картотека№4Итті бақылауМақсаты:жануарлардың көктемгі өмірі туралы түсініктерін жүйелендіру;жануарлар тіршілігіндегі өзгерістер себебін іздей білуге үйрету, өздерінің үйіндегі жануарларына деген жауапкершілік сезімдерін дамыту. Бақылау барысы Көркем сөз «Күшігімім» А. МеңдібайКіп-кішкентай күшігім,Сүйкімдісін өзінің.Еркелейді ойнақтап,Жылтырын-ай көзінің.Оратылып аяққа,Бір сәт тыным таппайды.Кел, достарым, жасқанба,Күшігім менің қаппайды

Бұл күшік сендерге ұнай ма?Күшікке қандай ат лайық деп ойлайсыңдар? Күшіктің көңіл-күйі қандай? Не себепті көңіл-күйі көтеріңкі деп ойлайсыңдар? Сендерше күшіктер көбіне немен айналысқанды жақсы көреді? Үйде асырауға алған иттер өз иесін өте жақсы көреді. Ол онымен үнемі бірге болады, иесі үшін қандай да бір қиыншылыққа төтеп береді. Ол өз иесін ешуақытта сатпайды. Ит - адамның сенімді досы. Бірақ, біздер де оны күту, дұрыс тамақтандыру керек екенін ұмытпауымыз керек. Яғни біз өз күшігімізді немесе мысығымызды, өзімізге тиесілі қандай да бір жануарымыз болса оған қамқор болуымыз керек екенін естен шығармағанымыз, оларды сүйе білгеніміз жөн. Еңбек: Жер қазу жұмыстарына тқатысу.Мақсаты:ұжыммен жұмыс істей білулерін тиянақтау; еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, бастаған істі аяқтауға деген құлшыныстарын арттыру.Қимылды ойын: «Қасқыр қақпан». Мақсаты:белгі бойынша әрекет етуге баулу; —жылдамдық, байқампаздық дағдыларын дамыту. Жаттығу ойыны: Мақсаты: секіру техникасын меңгерту (жіппен секіруге жаттықтыру).
Картотека № 8Желді бақылау Мақсаты: желдің бағытын қапалық арқылы анықтау. Сұрақтар: 1. Желдің бағытын, күшін қалай біліп, анықтауға болады?
  • Үй мұржаларынаң шыққан түтіннен


  • 2. Қыста жел қандай болады.Көркем сөз: Қыстағы қар, жаздағы жаңбыр – жерге жауған нұр.Қимылды ойын: «Әткеншек»Мақсаты:алғашқыда асықпай, сонан соң тез айналып жүгіру.Еңбек: алаңшаны көркейту үшін түрлі – түсті мұз кесінділерін дайындап қою.Мақсаты: суды қатырып, мұз қалпына келтіру, заттың алғашқы күйінен екінші күйге көшіру.Жеке жұмыс: екі аяқпен бірдей қарлы жолмен секіру.





    Серуеннен оралу


    Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
    Түскі ас

    Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау


    Түскі ұйқы


    Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау


    Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары




    Карточка номер 1
    Бесін асҰқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау.

    Ойындар, дербес әрекет

    «Ханталапай» ойыныМақсаты: «Асық атыу» ойыныМақсаты:

    «Театр» ойыныМақсаты:өзіне берілген рөлге сәйкес әрекет етуге үйрету,балалар арасындағы жағымды қатынастарын қалыптастыру.«Аспазшы» Мақсаты: азық-түлік өнеркәсібінің қызметкерлерінің еңбегі туралы түсініктерін нақтылау.

    Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмысАлинұр-«Көктем»Тақпағын жаттату.

    Мухидин- бояудың түстерін ажырату.Алина-заттардың ұзындығын өлшеуді үйрету.Кирил - Өдыбысын әріпін дәптеріне жазғызып үйрету..
    Серуенге дайындықБалаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау.
    СеруенСеруенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу.
    Балалардың үйге қайтуыБалаңызбен қазақтың салт-дәстүрі туралы әңгімелесу..Ата-ана:Балабақшадағы оқу-қызметтеріне көбірек қатысып,балабақшамен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.Ертеңгіліктердегі балаларыңыздың өнерін тамашалап,сенім білдіріңіз,балаңызды үнемі қолдап отырыңызАта- ана:Балалардын тазалығын, көктем мезгіліне сай киінуін қадағалау.





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Зархан Ханышай
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-25
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1585135256