Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қысқы шыршалар
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешіге көмек құралы
Материалды ашып қарау
«Балдырған» ІІ-ші кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімдері: Сурет салуТақырыбы: Қысқы шыршаларМақсаты: Білімділік:Балалардың қыс мезгілі туралы түсініктерін кеңейту. Қысқа тән ерекшеліктерді ажыратып, өз ойын толық жеткізе білуге баулу. Табиғатты аялауға, әсемдікті сезініп көре білуге үйрету. Дамытушылық:Қысқы қар жамылған шыршалар туралы білімдерін кеңейту. Тәрбиелік:Балаларға саусақ ұшымен және мақта таяқшаларымен сурет салу іскерлік дағдыларын жетілдіру, бояумен жұмыс істеуге жаттықтыру. Көрнекіліктер: Қысқы табиғаттағы шыршалар. Қыс мезгілінің суретіҚажетті құрал-жабдықтар: Саусақ бояулары, тіс пастатасы, мақта таяқшалары, боялған шырша суреттері, тақтайша, қол сүртуге арналған майлықтар.Сөздік жұмыс: қысқы шыршалар, қар жамылған, мамықтай ұлпа.Қос тілділік компонент: Қыс – зима, шырша – елка, қар – снег.Билингвалдық компонент: Жасыл – зеленный- griin, ақ – белый -
Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушыТәрбиеші балаларды шаттық шеңберіне тұрғызады.Шаттық шеңбер:Арайлап таң атты,Алтын сәуле таратты.Жарқырайды қаламыз,Жайнай түссін даламыз.Қайырлы таң достарым! Тәрбиеші әңгіме сұрақ – жауап әдісімен балалардың қыс туралы түсініктерін кеңейту. -Балалар мен сендерге жұмбақ өлең оқимын. Сендер жұмбақтың жауабын айтыңдар! Аяз қысып, өрнек сызып,Терезені торлайды.Кейде ұлып, кейде ысқырып,Ұйтқып боран соғады.Айтыңдаршы балалар,Бұл қай кезде болады?

-Демек, қазір жылдың қай мезгілі?Суретке назарын аударту.



-Балалар қыс мезгілінің белгілерін білесіздер ме?-Ендеше боранның соққанын қимылмен көресете аласыңдарма?



-Қатты аяз болып тоңғанда не істейміз?





-Ал, аяз қайтып күн шығып жылуын шашқанда не істейміз?Балаларды орындарына отырғызу-Енді қыс айларын айтайықшы

-Қыста қандай ойындар ойнаймыз?-Балалар, қараңдарыш мынау не?



-Қардың түсі қандай?



Бой сергіту жаттығуы:Қайта – қайта қар жауады,Қыс келгеннің белгісі.Бойын түзеп, қар жамылды,Биік әсем шыршалар,Қуанады жайнайды.








Балалар өлеңді мұқият тыңдап, тәрбиешінің соңынан қайталайды.



Балалар қуана келіседі.



-Қыс мезгілінде болады.







-Қыс мезгілі. Қос тілділік компонентпен айту

-Қыста қар жауады, боран, аяз болады.Балалар қоладырн жоғары көтеріп гуілдейді.

Қолдарын қусырып, аяқтарын топылдатады.

Алақай деп қуанады.



-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.Балалардың жауабы.-Қар. Қос тілділік компонентпен айту.-АқБилингвалдық компонентпен айту.

Балалар сергіту жаттығуын қимылмен көрсетеді.
Іздену-барлау





-Балалар сендер қыс мезгілі туралы тақпақ білесіңдерме?



















-Қыс мезгілінде қандай мейрам бар?-Жарайсыңдар, ал жаңа жыл мейрамының символы не?



-Ендеше балалар бүгін біз қысқы шыршалар туралы әңгімелейміз. Балалар біз жан – жағымызға назар салып қарайықшы біздің қасымызда не тұр?-Дұрыс, ал шыршалар қайда өседі?-Балалар сендер байқадыңдарма, шыршаның қыс мезгіліндегі түсін?-Қандай түс екен?-Яғни, балалар шыршалар жылдың төрт мезгілінде де басқа ағаштар сияқты емес жасыл түсті болып қала береді. Бірақ, қазір қыс мезгілі болғандықтан қар жауады, сондықтан да шыршалар да қар жамылады екен. Біз қазір сендермен бірге қар жамылған шыршалардың суретін саламыз. Ол үшін барлығымыз орнымыздан тұрып пойыздын вогондарын жасаймыз, мен сендердің жүргізушілерін боламын ал сендер менің кішкентай вогондарым боласыңдар осылайша суреттер патшалығына саяхатқа барамыз.Тосын сәт:

-Сәлеметсіңдер ме балалар, мені таныдыңдарма, мен кіммін?-Дұрыс айтасыңдар балалар, мен осы суреттер патшалығының суретшісі Аққаламын. Сендер сурет салғанды жақсы көресіңдерме?-Мен сендер сияқты кішкентай кезімде сурет салғанды жақсы көретінмін. Мен өз патшалығымда да әр – түрлі суреттер саламын. Балалар айтпақшы мен жаңа сурет салған кезімде аяқ астынан қатты боран соғып, менің суреттерімді ұшырып әкетті. Мен қандай сурет салғанымды есіме түсіре алмай қойдым. Мүмкін сендер маған көмектесесіңдер. Мен сендерге жұмбақ жасырамын. Соның шешуін тапсаңдар мен суретімді есіме түсіремін. Мамықтай жұмсақ болады,Ұстасаң қолын тонады.

Тікен, тікен тік пісте,Қысы, жазы бір түсте.-Балалар, рахмет сендерге. Сендер маған ұмытып қалған суретімді есіме түсірдіңдер.-Аққала бізде сенің патшалығына сол қысқы шыршаларды салуға келген жайымыз бар.-Қане, олай болса сол қысқы шыршаларды әдемі, ұқыпты етіп салайық.

Балаларға суреттің салу техникасын түсіндіру. Саусақ ұшымен шыршаларға қарды салдыру. Тіс пастасымен мақта таяқшалардың көмегімен жауып тұрған қарды салу.-Ал енді балалар саусақтарымыз шаршап қалды, олай болса саусақтарға арналған жаттығуларды жасайық.Сергіту жаттығуы:Бір саусағым тіпті де,Ұстай алмас жіпті де.Екі саусақ бірікті,Ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды.Өнерлі екен он саусақ,Қала салсақ, жол салсақ.

Асыл:Ақпан, ақпан қыс әлі,Ақ түтек аяз қысады.Арылмай жатыр даладан,Ақсақал қыстың құшағы.Айсана:Ақпан, ақпан қыс әлі,Келеді қашан құс әні.Қарлығаш, тырна, бозторғай,Қалықтап қашан ұшады?

-Жаңа жыл мейрамы-Шырша Қос тілділік компонентпен айту.





-Шырша

-Шыршалар орманда өседі.-Иә-Шыршаның түсі жасыл.Билингвалдық компонентпен айту. Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды.









Қуана келіседі.







-Аққала.





-Иә.





Балалар Аққаланы мұқият тыңдайды.









-Иә жұмбақтың шешуін табамыз.

-Қар.



-Шырша.









Балалар қысқы шыршаларды салуға қуана келіседі.



Суреттің салу техникасын Аққаламен, тәрбиешінің соңынан қайталайды.







Сергіту жаттығуын тәрбиешімен қайталайды.
Рефлексивті- қорытындылауТәрбиеші балаларды сергітіп алу үшін екі топқа бөліп ойын ойнатады.1 топ: «Пішіндерден шырша құрастыру»2 топ «Монтесорри Қысқы пейзаж»Балаларды орындарына отырғызып салған суреттерін іліп, ормандағы ең әдемі қысқы шырша кімдікі екенін айтып, еңбек нәтижесіне талдау жасап, балаларды мадақтап қортындылайды. Балалар ойынды топтасып ойнап, салған суреттерін сипаттап айтады.
Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: Қыста шыршалардың қар жамылатынын, қыс мезгілінде шыршалардың түсі өзгермейтінін.Нені игереді: Қысқы табиғаттың ерекшеліктерін, қыс мезгілінің негізгі белгілерін. Нені біледі: Саусақ ұшын пайдаланып сүйкей – жағу тәсілімен қысқы шыршалардағы дақтарды салуды, тіс пастасымен және мақта таяқшаларымен қар бейнесін салуды.Тірбиеші: Мансурова З.А











































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мансурова Замира Авраевна
Жарияланған уақыты:
2019-11-08
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Көрнекілік
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1573201888
2222
333
444
555
666
7
888
999