Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Қызылорда қаласы, Сырдария ауданы, №131 Т.Қозыбаев атындағы орта мектебі
Материал туралы қысқаша түсінік
Қызылорда қаласы, Сырдария ауданы, №131 Т.Қозыбаев атындағы орта мектебі
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Б дыбысы ашық сабақ
Бастауыш сынып
Барлығы
Барлығы
Қызылорда қаласы, Сырдария ауданы, №131 Т.Қозыбаев атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып
Барлығы
1 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Сауат ашу
Ортақ тақырып:
Тағам және сусын Күні: 3.04.2019ж
Сынып: 1-сынып
Мектеп: №17
Мұғалімнің аты-жөні:
Айдосова П
Сабақ тақырыбы Ас – адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер (3-6 бет)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқубағдарламасына сілтеме) 1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды)
1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1.3.5.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Сабақ мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері 1. тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіреді (ұнайды/ ұнамайды)
2.мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды
3. сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстайды
4. тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастырады және жазады
5. жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады
Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Тілдік құзыреттілік Тағам-питание-food, сусын-пить- drink, дауысты-гласные-vowel, дауыссыз-согласные-mute.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану
Бастапқы білім білімдері мен дағдыларына сүйенеді..
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Алдыңғы білімді жаңа біліммен байланыстыру (ұжымда)
Оқу ма
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері