Артқа қайту / Материалдар / Сабақ жоспары 8-сынып
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Сабақ жоспары 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
СПән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқи
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2019
313
0 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бағып- қағуда көп мағына бар
490 тг
Жагпарова Зура Хайруллина
23 Тамыз 2018
2396
10
Бұл сабақ жоспарын 5 сыныптарға қазақ тілі пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беретін мұғалімдерге қолдануға болады.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
5 сынып
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-сынып
490 тг
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-сынып
24 Тамыз 2018
1717
19
Апталық жүктеме 4 сағат, жылдық жүктеме 136 сағат. «Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 2-3 оқу мақсатын қамтыған дұрыс. Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың лексикалық тақырыбын өзі таңдап құрастырады және таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады. Ұсынылып отырған күнтізбелік-тақырыптық жоспарда тарау ішіндегі тақырыптар үлгі ретінде беріліп отыр.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
3 сынып
Қазақ тілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-сынып
490 тг
Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-сынып
24 Тамыз 2018
1426
10
Апталық жүктеме – 3 сағат, жылдық жүктеме – 104 сағат. Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді. Осы күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ) «Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына (оқыту қазақ тілінде емес) арналған «Қазақ тілі» пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасында» белгіленген ұзақ мерзімді жоспар (ҰМЖ) негізінде оқу мақсаттарының әр тоқсанда қамтылу жолын белгілейді. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарды әзірлеу кезінде әр мұғалім өзі қолданатын оқулық пен оқу-әдістемелік кешенге сүйене отырып, ұзақ мерзімде белгіленген оқу мақсаттарын тақырып бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілейді. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 2-3 оқу мақсатын қамтыған дұрыс. Мұғалім күнтізбелік-тақырыптық жоспарды оқушылардың тілдік ортасына, аймақтық, деңгейлік ерекшеліктеріне байланысты күрделендіріп немесе жеңілдетіп құруына болады. Ұсынылып отырған күнтізбелік-тақырыптық жоспар үлгі ретінде беріліп отыр.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
3 сынып
Ашық сабақ 5 сынып «Ер есімі – ел есінде» Көрнекті жазушы Ғ.Мүсірепов «Қазақ солдаты» романы (үзінді)
490 тг
Нұрқайырова Нұрқаным Ахметқызы
28 Тамыз 2018
4019
39
Материал 5 орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің "Ер есімі - ел есінде" бөліміндегі "Көрнекті жазушы" тақырыбында жазылған.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
5 сынып
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 6-сынып
490 тг
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 6-сынып
03 Қырқүйек 2018
1715
85
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 6-сынып
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Сабақ жоспары 8-сынып
490 тг
Туркенова Бибинур Мухаметжановна
02 Наурыз 2019
387
1
Пән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқид
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Сабақ жоспары 8-сынып
490 тг
Туркенова Бибинур Мухаметжановна
02 Наурыз 2019
286
0
Пән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқид
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Сабақ жоспары 8-сынып
490 тг
Туркенова Бибинур Мухаметжановна
02 Наурыз 2019
1061
1
Пән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқид
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл