Материалдар Сабақ жоспары 8-сынып
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Сабақ жоспары 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
СПән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқи
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
02 Наурыз 2019
414
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Сабақ жоспары 8-сынып
Туркенова Бибинур Мухаметжановна
02 Наурыз 2019
493
3
Пән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқид
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Сабақ жоспары 8-сынып
Туркенова Бибинур Мухаметжановна
02 Наурыз 2019
404
2
Пән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқид
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Сабақ жоспары 8-сынып
Туркенова Бибинур Мухаметжановна
02 Наурыз 2019
1214
3
Пән: Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімнің аты-жөні: Туркенова Б.М. Күні: Сыныбы: 8 Қатысқаны: Қатыспағаны: Бөлім: 1 Білім. Ғылым. Инновация. Сабақ тақырыбы 3-4-сабақтар. Электронды кітапхананы пайдаланамын. Оқу мақсаттары 8.1.5.1- тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау; 8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау Сабақ мақсаттары Барлығы: негізгі ойды анықтайды. Көбі: ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды, салыстырады. Кейбірі: эссе жазады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: зертхана, әзірле, құлтемір, үздік, зияткерлік. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: электронды кітапхана,ғаламтор, сайттар. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба? Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады. Дeскриптор: -жаңа сөздерді үйренеді; -сөздік жұмысын жүргізеді. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.) «қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма) Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады. Дeскриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді. -суреттерді сипаттайды; -жұмбақты шешеді: -күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады. «Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады. Сабақтың ортасы Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. «INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқид
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері