Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сабақ жоспары 9 сынып зайырлылық және дінтану негіздері Сабақ тақырыбы:Зайырлылық және зайырлы мемлекет
Материал жайлы қысқаша түсінік: зайырлы мемлекет дін ісіне араласпайды. "қазақстан небір діни қозғалыстардың қоқысына айналуға тиіс емес" деген сөзді елбасы да айтқан еді.сондықтан дінтануды оқушыларға аса байыптылықпен оқытқан абызал.
Материалды ашып қарау
Пән:Зайырлылық және дінтану негіздеріМұғалімнің аты-жөні:

Күні:Сынып: 9Оқушы саны:
І тарауЗайырлылық және зайырлы мемлекет
Сабақтың тақырыбы§2. Зайырлы мемлекет және дін. Зайырлы этика негіздері
Жалпы мақсатОқушыларды Зайырлы мемлекет пен діннің арақатынасы туралы білімдерін қалыптастыру. Зайырлы мемлекет пен зайырлы этка ұғымдарының мәнін терең түсінеді
Күтілетін   нәтижеӨздігінші білім алуға, құжаттармен жұмыс жасауға дағдыланады. Пән бойынша білімдерін тереңдетеді.
Әдіс- тәсілдерОй қозғауәңгіме, өздік жұмыс, диалогтік оқыту, кластер, ББкБ,СИНКВЕЙН
РесурстарОқулықҚР Конституциясы, ҚР «Дін туралы заңнамасы», таратпа ақпарат.
Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылармен амандасады;
  • Сыныпта психологиялық ахуал орнату;
  • ІІ.Үй тапсырмасын сұрауӨткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

    ІІІ.Жаңа сабақМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Білу.

    Мәтінмен жұмысОқушыларға тапсырма береді:
  • Оқулық мәтінің жетекшілікке ала отырып, «Зайырлы мемлекет пен діннің арақатынасын» түсіндір.
  • ББкБ кестесінің бірінші бағанасын толтырады.
  • Оқушылар мәтінді оқып шығады, өз ойларын атады.
    Оқушы сұраққа жауап береді.мұғалімнің көмегімен ой қорытады, нақты шешімге келеді.

    Түсіну.

    Ой қозғауОқушыларға сұрақ қояды:
  • Елбасы Н. Ә. Назарбаев «Зайырлы мемлекет пен қоғам» туралы не деп айтты?
  • Оқушы ойланып, сұрақ бойынша жауап береді,дәптермен жұмыс

    Қолдану.

    Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуТапсырма беріп, жұмыстарын қадағалау:
  • Зайырлылық және зайырлы мемлекет мағынасын тезис ретінде түсіндіріп, дәптерлеріне жазыңдар.
  • мысалы: бейтараптық, ар-ұждан т.с.с.
    Оқушы тапсырманы орындайды

    мәтінмен жұмыс атқарады

    Талдау.Кластер

    Оқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды, қажеттілігіне қарай көмектеседі:
  • Зайырлы мемлекет мәніне кластер құрастыр
  • Зайырлы этка дегеніміз не? Оқулық мәтінің пайдаланып анықтамасын беріңдер.
  • Мұғалімнің тапсырмасын орындайды

    Жинақтау(синтез)

    Диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйретуОқушыға тапсырма береді, жұмысын бақылайды, қажеттілігіне қарай көмектеседі:
  • Зайырлы мемлекет белігілерін тізбектеп жаз:
  • ..............
  • ..................
  • .................
  • ................
  • Әр белгіге түсіндірме сөз тіркесін жазып, түсіндірмесін беріңдер.
  • Сыни тұрғыдан ойланады



    Дәптермен жұмыс жсайды

    Бағалау.

    СИНКВЕЙНОқушыға СИНКВЕЙН жазу тапсырмаы беріледі:ЗайырлылықТақырып бойынша СИНКВЕЙН жазады

    Үй тапсырмасы2 тақырыпты оқып шығып, сұрақтарға жауап бер.Күнделіктеріне жазады


     Рефлекция  

    Кері байланыс, сауалнама толтыру:
  • Бүгінгі сабақ саған түсінікті болды ма?
  • Қандай сұрақтар қиындық туғызды?
  • Қандай сұрақтар жеңіл болды?
  • Өзіне бүгінгі сабақтан не алдың?
  • Оқушы сауалнама толтырады
    мұғаліммен кері байланыс орнатады







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Орумбаева Айгуль Алтынбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-22
    Категория:
    Дінтану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548168460
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999