Материалдар сабақ жоспары Жаратылыстану "Ағза аурудан қалай қорғанады?"
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

сабақ жоспары Жаратылыстану "Ағза аурудан қалай қорғанады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсіндіреді. ағзаның белсенді қорғанысы туралы білімді меңгереді. адамның ағзасының қорғануына мысал келтіре алады. Ширату тапсырмасы. Адам денсаулығына не қауіпті болуы мүмкін? Адам ағзасы қалай қорғанады? ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Сары жапырақтар тобы: Жасыл жапырақтар тобы: Қызыл жапырақтар тобы: Дескриптор: адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсіндіреді. ағзаның белсенді қорғанысы туралы білімді меңгереді. адамның ағзасының қорғануына мысал келтіре алады. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зертте. Оқушылар зерттеу барысында « Адамдар тығыз орналасқан жерде вирустық инфекциялар қалай тарайды?» деген сұрақтың жауабын іздейді. Зерттеу жасау үшін сыныпты шағын топтарға бөліңіз. Барлық топқа қажетті құралдарды үлестіріңіз. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық. • Оқушылар вирустық инфекцияның адамнан адамға таралу жолын бақылайды. • Вирустық инфекциялардың тіршілік ортасы арқылы таралуын түсіндіріп береді (су, азық-түлік,тұрмыстық заттар). • Инфекцияның таралу жолын білгеннен кейін олардың алдын алу шараларын анықтайды. Зерттеу барысында оқушылар дереккөздердің артықшылығы мен кемшілігін анықтап үйренеді. Олар инфекцияның таралу жолдарын меңгерген соң, ағзаны қорғауға қатысты ережелерді ойлап таба алады. Оқушылар инфекция таралуының екі жолы бар екенін анықтайды: бірі жөтел мен түшкіру – тура жол, екіншісі – су, азық-түлік, сүлгі арқылы (жеке гигиеналық заттар) – сыртқы орта жағдайлары (жанама). Қорытынды жасатыңыз. Гигиеналық шараларды сақтау арқылы ағзаны бактерия мен вирустардан қорғауға болады. «Вирустық инфекциямен ауырған адам неге үйде жеке қалып, адамдар көп шоғырланатын орындарға баруына болмайды?» – деп сұрақ қойыңыз. Адамдар тығыз орналасқан жерде (автобуста, метро вагонында, сыныпта) аурумен тығыз қарым-қатынас жасағанда және әртүрлі жағдайда (заттар, аз
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
8476
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
әдебиеттік оқу "Отан туралы". Мұқағали Мақатаев
Кожамкулова Асем Канаевна
11 Желтоқсан 2018
645
3
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Мұқағали Мақатаев. Отан туралы. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Қолдану Мұқағали Мақатаев. Отан туралы. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
көркем еңбек "Бірінші сыныпта адамның бет-әлпеті туралы не білдің?"
Қожамкулова Асем Канаевна
11 Желтоқсан 2018
1298
20
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би «Әнді жалғастыр!» Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды». 1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол) 2. «Анашым» (4 жол) 3. «День рождения» (4 жол) 4. «Школный вальс» (4 жол) 5. «Жан досым» (4 жол) Білу және түсіну Топтарға тапсырма: I. Адамдар бір-біріне ұқсай ма? II. Сен басқа адамдарға ұқсайсың ба? III. Адамның бет-әлпетін сипатта.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
математика "Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар"
Кощанова Айна Канаевна
11 Желтоқсан 2018
477
2
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері