Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары. Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор.
Материал жайлы қысқаша түсінік: -Шеңбер және дөңгелектің айырмашылығын біледі; -Шеңбер диаметрінің формуласын біледі; -Шеңбер радиусын есептер шығаруда қолданады; -циркульдің кһмегімен шеңберді салады;
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар5.4.сДиаграммаМектеп:
Күні :13.07.2018Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:5.3.1. 2 Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері ұғымдарын меңгеру; 5.3.1.3 Циркульдің көмегімен шеңберді салу;
Сабақтың мақсаты:-Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру-Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын ажырата білуге үйрету,-Диаметр мен радиусты,хорда мен доғаны пайдаланып есептер шығаруда ұтымды пайдалануға үйрету.
Бағалау критерийі:-Шеңбер және дөңгелектің айырмашылығын біледі;-Шеңбер диаметрінің формуласын біледі;-Шеңбер радиусын есептер шығаруда қолданады;-циркульдің кһмегімен шеңберді салады;
Тілдік максаттар:Тілдік мақсат- элементтерімен берілген шеңбердің және дөңгелектің сызбаларын ауызша сипаттайды;- дөңгелек және шеңбердің элементтерін есептер шығаруда қолдана алады;Пәнге қатысты лексика мен терминология- шеңбер, шеңбердің центрі, шеңбердің радиусы, шеңбердің диаметрі;- дөңгелек; дөңгелектің центрі; дөңгелектің радиусы, дөңгелектің диаметрі- шеңбердің доғасы;- дөңгелек сектор;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • берілген нүктеден (центрден) бірдей қашықтықта орналасқан .....;
  • шеңбердің центрін оның кез келген нүктесімен ...;
  • шеңбердің центрі арқылы өтетін, .....;
  • дөңгелектің екі радиуспен шектелген бөлігі....


  • Құндылықтарға баулу

    Қоғамдағы ұлттық бірлік ,бейбітшілік пен келісім.Қазақстандағы патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық.



    Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, тарих, қазақ тілі. Есептерді түсіндіру жолдарында сөйлемдерді байланыстыру, математикалық тілде сөйлеу.

    АКТ қолдану дағдылары:Интерактивті тақта, таратпа қағаз, слайдтар.

    Бастапқы білім:Бұрыштың түрлері. Бұрыштың градустық өлшемі.







    Сабақтың барысы:





























    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:Ресурстар







    Сабақтың басы:

    2 мин









    3 мин



























    5мин































    5 мин































    Сабақтың ортасы:







    10 мин



























































    1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып,оқушылардың сабаққа қатысын белгілеу. Көңіл күй бетшелері арқылы 4 топқа бөлу.

    2. Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі, бұл кезде интерактивті тақтада берілген жауаптар бойынша оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді. Дұрыс орындап келген оқушыларға толық шеңбер, бір немесе екі қатесі бар оқушыларға жарты шеңбер, дұрыс емес орындап келген оқушыларға сектор беру арқылы бағалау.





    3.Ширату жаттығуы.3.1 Мына фигураларға назар аударыңыз.А,В,С,Д фигураларының қайсысының барлық нүктелері берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатыр?











    Бағалау дескрипторы:-фигуралардың ішінен барлық нүктелері берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқандығын анықтайды.Осы жерден шеңбер мен дөңгелектің анықтамасын қорытып шығарады.

    3.2. Сақина және монетаның ұқсастығы менайырмашылығы неде?



    Бағалау дескрипторы:-берілген тапсырмадан ұқсастығы дөңгелек екенін анықтайды;-айырмашылығы сақинаның ішінің қуыс, ал монетаның куыс емес екендігін анықтайды.Осылайша бүгінгі жаңа тақырыпты анықтайды.











    4. Жаңа сабақты түсіндіру. «Ойлан,Жұптас,Бөліс ».Постер құрастыру. 1 және 3-топтар шеңбер, дөңгелек туралы постер қорғайды.2-топ шеңбер мен дөңгелекті Венн диаграммасын пайдаланып постер қорғайды.4-топ тарихи мәліметте мен, шеңбер мен дөңгелектің өмірде қолданатын жері туралы ақпарат жинақтайды.Топтар бір-бірін мадақтау арқылы бағалайды. (жарайсың,тамаша,керемет,ерекше ұнады)

    Топтық жұмыс: Конверттегі жұмбақ. Әр топқа 1 конверт

    Көк құтанша ақ айдында,Бір аяқпен тұрады.Тұмсығымен ол мұнда , Шыр айналып шығады. (циркуль)

    Циркульдің инесін қандай да бір О нүктесіне шаншып тұрып, қарындашы бар сирағымен осы О нүктесін айналдыра сызық сызамыз.Сонда қарындаш О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған шеңбер деп аталатын тұйық сызық шығады.О нүктесі шеңбердің центрі деп аталады.Жазықтықтағы шеңбердің ішкі (шеңбердің өзімен қоса ) дөңгелек деп аталады.Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді радиус деп аталады.

    Шеңбердің барлық нүктелері центрден бірдей қашықтықта болғандықтан , берілген шеңбердің радиустары өзара тең.ОА=ОС=ОВ--- радиустар.Радиусты R әрпімен белгілейді.Шеңбердіің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні диаметр деп атаймыз.Оның жазылуы D әрпімен белгіленеді.Диаметрдің бойында 2 радиус орналасқан,сондықтан диаметр 2 радиусқа тең: D=2R Шеңбердің бойындағы кез келген екі нүктені қосатын кесінді хорда деп аталады.Шеңбердің центрі дөңгелектің де центрі,шеңбердің радиусы дөңгелектің де радиусы болады.Егер екі шең бер (дөңгелек) беттестіргенде бір-бірімен дәл беттессе онда мұндай екі шеңбер(дөңгелек) өзара тең болады.



    Шеңберге бірнеше радиус жүргізіп, дөңгелектің пайда болған бөліктерін әр түрлі түспен бояту арқылы оқушыларды дөңгелек сектор ұғымын түсінуге бағыттау.





    5. Сергіту сәті. «Допты қағып ал» әдісі .Шеңбер мен дөңгелектің элементтері күнделікті өмірде мысалдар келтіру.( Торт,тарелке,сақина,машина дөңгелегі,шаңырақ,стакан,нан т.б)Мадақтау сөздер арқылы бағалау.Керемет!Тамаша!Жарайсың!



    6.Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары. Жұптық жұмыс: Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары1- тапсырма Суреттегі нүктелердің қайсысы;а)Шеңбердің бойында жатады:-----ә)Дөңгелекке тиісті:-----б) Дөңгелекке тиісті емес нүктелер:-------

    Дескриптор: Оқушы--шеңбердің бойында жататын нүктелерді анықтайды;--Дөңгелекке тиісті нүктелерді көрсетеді;









    2- тапсырмаСызбадан анықтаңыз;Шеңбердің центрі:--------Радиус:--------Диаметр:--------

    Дескриптор: - шеңбердің центрін анықтайды: ..........- шеңбердің радиусы мен диаметрін көрсетеді.

    3- тапсырма.Шеңбердің радиусы :5 см , 3дм , 2м .Диаметрін табыңдар. Дескриптор: Д= 2R формуласын пайдаланып есептейді.4- тапсырма.Шеңбер, дөңгелек элементтеріне есептер құрастыр.



    Дескриптор: Шеңбер, дөңгелек элементтерінің ұзындықтарын табуға есептер құрастырады.Тапсырманы толық шеңбер,жарты шеңбер, сектор арқылы бағалау.



    Топқа бөлу, смайликтер







    Оқулық , ғаламтор.



    Бағалау, шеңбер қағаз қиындылары



















    Оқулық, постер,оқу құралдары.

































































    Оқулық, ғаламтор желісі.











    практикалық жұмыс орындайды















































    5 мин





















    5 мин












    Сабақтың соңы5минСабақты қорытындылау .

    Математикалық диктант (5 сұрақ)



    Тапсырманы толық шеңбер, толық шеңбер, сектор арқылы бағалау.Дескриптор: - шеңбердің центрін анықтайды: ..........- шеңбердің радиусы мен диаметрін көрсетеді.

    Бүгінгі сабақта :а)Бүгінгі жұмысыма ризамын,менде барлығы дұрыс болды.ә)Менде қателер болды,бірақ мен өз ісіме ризамын.б)Мен теориялық материал білемін,бірақ практикалық жұмыста қиналамын.в)Маған қиын және түсініксіз болды.



    Үй тапсырмасын беру.Дерек көздерінен шеңбер мен дөңгелекке қосымша материал , тарихи деректер іздеп келу,өмірге байланысты екі сурет алып келу.(қазақша,орысша ,ағылшынша аудармасы)













    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы









    Саралау кезінде топтық тапсыр малар арқылы оқушылардың ынтасы арта ды,нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер туындайды.Оқушыға дербес қолдау корсету арқылы оқушылардың сөйлесу дағдысы қалыптасады.«Көршіңді » тексер әдісі арқылы оқушылар арасында ынтымақтастық карым қатынас орнайды,«Ширату жаттығу » тапсырмасын орындау арқылы есте сақтау , салыстыру қабілеттерін дамыту,Ауызша сұрақтар қою және жеке жұмысОқытудың белсенді әдістер, дене қимыл жаттығуларын тапсырмаларда тиімді қолдану.









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аманқұлова Айнұр Қадырқалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-13
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565712959
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999