Материалдар ● Сабақты зерттеу (Lesson Study) топтары мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытудың тиімді құралы ретінде
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Сабақты зерттеу (Lesson Study) топтары мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытудың тиімді құралы ретінде
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты зерттеу (Lesson Study) топтары мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамытудың тиімді құралы ретінде
Динамика мен өзгерістерге толы бүгінгі күні әр педагогтың негізгі мақсаты – өз кәсіби деңгейін үнемі дамытып отыру. Ал бұл жұмыстың ең тиімді әрі қолжетімді екі түрі бар: 1) сабақтарды бірлесе жоспарлау және 2) өзара сабақтарға қатысып, оларды жақсарту мақсатында талдау мен талқылау.
Осы екі әрекетті де қамтитын бірден бір құрал - Сабақты зерттеу (немесе Lesson Study) әдісі. Сабақты зерттеу әдісі (Lesson Study) мұғалімдердің кәсіби біліктілігін тұрақты түрде дамытудың тиімді амалы екендігі барша педагогикалық жұртшылыққа мәлім.
Осыдан 3-4 жыл бұрын бұл әдіс туралы еліміздің педагогтары негізінен жапон ғалымы Тошиа Чичибу мен ағылшын педагогы Пит Дадлидің нұсқаулықтары бойынша ғана теориялық білімдерін толықтырса, соңғы кезде Педагогикалық шеберлік орталығында көптеген сапалы оқу құралдары жарық көруде. Бұл басылымдардың еліміздің педагогтарына Сабақты зерттеу (Lesson Study) әдісінің мазмұны бойынша құнды мәліметтер беріп, олардың тәжірибесінің жақсаруына көп септігін тигізетіндігі сөзсіз. Мәселен, авторлардың бір тобы дайындаған «Lesson Study: өз сабағын зерттегісі келетіндер үшін» атты әдістемелік ұсынымда бұл әдістің қолдану алгоритмі мен қадамдары нақты көрсетілген (1, 45). Ал Ж.Байғаринованың «Сабақты зерттеу (Lesson study): А-дан Я-ға дейін» атты әдістемелік ұсынымдарында әдістің қолдану тәжірибесінде туындайтын көптеген теориялық және практикалық мәселелер жан-жақты қарастырылған (2, 18).
Осы секілді құралдардың арқасында еліміздің педагогтары Сабақты зерттеу (Lesson Study) әдісі туралы өз түсініктерін кеңейтуде, оның ерекшеліктерімен танысуда. Күні кеше басқа ұстаздардың сабақтарына қатысушылар негізінен тек мұғалімнің әрекеттерін бақылап, олардың кем-кетік жерлерін тізбектеп, сабақ талқылауда сол кемшіліктерді тілге тиек етіп, мұғалімге ақыл айтып, нұсқау беретін. Ал бүгінде Сабақты зерттеу (Lesson Study) әдісі бойынша сабаққа қатысқандар өздері таңда
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Абусагитова Айгүл Саматқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсат тары (оқу бағдарла масына сілтеме) 5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау
Сабақ мақсаттары Барлығы: Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындайды.
Көпшілігі: Бірнеше өру әдісін пайдаланып бұйым орындайды,шығармашылық жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтайды
Кейбіреу:өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында)
Бағалау критерилері Білу
Түсіну
Қолдану қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі, өру өнері туралы білімін көрсетеді;
өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген;
материалдар мен құрал-жабдықтарды ұқыпты қолдана алады;
шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; өру техникасын қолдана алады.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Бөлім 2А.
Сәндік-қолданбалы шығармашылық
Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1
Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу
5.1.5.2
Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін зерделеу және зерттеу;
- Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі кесте өнерінің рөлін анықтау;
- Шығармашылық нобай орындау арқылы сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту;
- Кестелеу нобайын орындау;
- Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Бөлім 2А.
Сәндік-қолданбалы шығармашылық
Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері).
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1
Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу
Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларын зерделеу және зерттеу;
- Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтау;
- Технологиялық, сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту;
- Симметрия туралы білімдерін тереңдету;
- Түспен жұмыс істеу;
- Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Сабақ жоспары
6 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері