Осы аптаның үздік көрнекіліктері
"Сәлем ,Алтын күз !"
Материал туралы қысқаша түсінік
17 қазанда Ақжар ауылы, Балалар өнер мектебінде күз мезгілінде болатын «Сәлем, Алтын күз» атты күзгі бал кеші өтті. Кеш өте жоғары деңгейде болып, қызықты әрі есте қаларлықтай әсер қалдырды. Кеш сайыс ретінде еркін, әрі қызықты болды. Сайыс 4 бөлімнен тұрды: I. Таныстыру( өздерін таныстыруы); II. Өнерлерін көрсету ( әрбір топ өз өнерлерін көрсету); III. Сән әлемі ( Сән өнерін күзгі табиғатқа сай ұштастыру, көрсету). IV. Дастархан мәзірі (үйден кез келген тағам түрін жасап әкелу
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Кусаинова Гулнур Болатовна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Балалар мен жасөспірімдерге олардың қызығушылықтары мен бейімділіктеріне сәйкес келетін әртүрлі іс-әрекеттерге қатысу мүмкіндігін беру, сондай-ақ олардың бейімділіктерін дамытуға әлеуметтік және моральдық кепілдіктер беру болып табылады.
Педагог-ұйымдастырушы жұмысындағы бірдей маңызды нақты бағыт – оқушылардың жеке құндылығы мен қадір-қасиетін қорғау, оларды авторитаризмнен, қорлаудан және қорлаудан қорғау. Ол мекемеде балаға қолайлы және жайлы жағдай жасайды, балалардың құқықтарының міндеттеріне, ал студенттің практикалық рөлі оның мәртебесіне сәйкес келуін қадағалайды.
Қосымша білім беру
Барлығы
Барлығы
Педагог-ұйымдастырушының іс-әрекетінің тәрбиелік мәні мен кәсіби миссиясы оқушылардың өзін барынша көрсетуі, олардың әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыру, ішкі ресурстарды өзін-өзі жүзеге асыру, бастаманы қолдау, ынталандыру үшін жағдай жасау арқылы оқу-тәрбие процесін реттеу болып табылады. өзін-өзі тәрбиелеу, бос уақытын ұйымдастыру, сыныптан тыс іс-шаралар, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу және алдын алу үшін.
Мектептен тыс мекемелер
Барлығы
Барлығы
Ұстаздарға арналған күзгі бал кешінің сценарийі
Мектептен тыс мекемелер
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері