Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Шамалар арасындағы тәуелділік
Материал жайлы қысқаша түсінік: 4-сынып математика
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
4-сыныпМатематика пәніМұғалім: Кушкинбаева Гулсин Сайдохматовна
Сабақ тақырыбы: Шамалар арасындағы тәуелділікТабиғат құбылыстары бөлімі
Оқу мақсаты
  • Есептерді шығаруда егіннің өнімділігі, ауданы және массасы шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану;
  • Есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма , график түрінде модельдеу.


  • Жетістік критерийлері
    Барлық оқушылар:
  • Аудан өлшем бірліктерін ажырата алады
  • Формула арқылы өнімділікті, өнімділік массасын, ауданды таба алады
  • Оқушылардың көпшілігі:
  • Есептің шартын сызба, кесте арқылы модельдей алады және есептің шешуін табады.
  • Кері есептер екенін байқайды және өз ойын дәлелмен түсіндіріп айта алады.
  • Кейбір оқушылар:
  • Тақырып бойынша түсінігімен бөлісіп, өзгелердің тақырыпты меңгеруіне ықпал етеді
  • Өзбетінше сурет бойынша есеп құрастыра алады және шығарады.
  • Алдыңғы білімӨнімділік. Аудан. Өнімділік массаы
    жоспар
    Сабақ кезеңдері



    Жоспарланған іс-әрекет
    Ресурс


    Сабақтың басы 1 мин











    5мин

























    Сабақтың ортасы28 мин





















































































































    Сабақтың соңы 3 мин





    2 мин
    1. Ми гимнастикасы (Мақсаты: Ойлау қабілетін жақсарту)«Басты шайқау» . Терең демалыңдар, иықтарыңды бос ұстап, басыңды алға тастаңдар. Денедегі ауырлық түскенше бастарыңды ақырын әрі-бері айналдырыңдар.Иектеріңді бір сызықтың бойымен кеуде тұстарыңа әкеліңдер. Осылай отыз секунд жаттығу жасаңдар.

    2. Үй тапсырмасын бекіту «Ішкі және сыртқы шеңбер»(Оқушылар берілген сұрақтар аясында өз білгендерімен бөліседі.Мақсаты:өнімділік формулаларын қайталайды жәнематематикалық тілде сөйлеу ережесін дұрыс пайдалануға дағдыланады)Сұрақтар:
  • Өнімділік дегеніміз не? Қалай белгіленеді?
  • Өнімділікті қалай табамыз?
  • Өнімділік массасын қалай белгілейміз? Оны қалай табамыз?
  • Ауданды қалай табамыз? Ол қалай белгіленеді?




  • 3. Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру. Жетістік критерийлерін анықтау

  • Ауданды, өнімділікті, өнімділік массасын анықтау не үшін қажет? (Өмірмен байланыстыру)
  • 4.Кіріспе тапсырма
  • Аудан өлшем бірліктерін өсу ретімен орналастыр. Қандай сөз шықты? Ол туралы не білесің?
  • (Мақсаты: өлшем бірліктерін еске түсіру және ортақ тақырыпқа байланысты табиғат құбылыстары бойынша қазақ халқының ауа райын болжау әдістері туралы қысқаша танымдық мәлімет беру)
  • Ағашта қырау болса, күн жылиды.
  • Қырау қалың түссе, кешікпей қар жауады деп күтіледі.
  • Түнде қырауланса,күндіз жауын жаумайтынының белгісі.
  • Жерге жұқа қырау түссе, күн жылынады.




  • 5. Тапсырма орындау ( Ұжымдық жұмыс)«Үндемес ойын» (Ламинатталған А4 парағына тек жауабын жазады)600ар = ... га 416000ар = ... га 52 га = ... ар... ар = 90 га ... ар = 23700 га ... га = 71200 ар3 га = ... ар ... га = 7400 ар(Мақсаты: шамалардың өлшем бірліктерін дұрыс пайдалануына назар аударамын )Бағалау:«Сағат тілі» оқушылар жұмыстарын ауыстыра отырып тексереді Бағалау критерийлері:
  • Аудан бірліктерін олардың арасындағы қатынасты дұрыс түрлендіреді
  • Түрлендіру жолын түсіндіріп береді


  • 6. Жұптық жұмыс «Шығарып көр» (оқушылармен бірге бағалау критерийлерін жасап, тақтаға жазып қоямын)
  • Есептерді шығар. Салыстыр. Не байқадың? Түсіндір.


  • А)Әр гектардан 240ц болатын картоп жиналды. Ауданы 3 га болатын бақшадан қанша картоп жинап алады?

    Ә) Бақшадан массасы 720 ц болатын картоп жиналды. Бақшаның ауданы 3 га. Әр гектардан қанша центнер картоп жиналды?

    Б) Бақшадан массасы 720 ц болатын картоп жиналды. Әр гектардан 240 ц картоп жиналды. Бақшаның ауданы қандай? Бағалау критерийлері:
  • Есептің қысқаша шартын жазады немесе сызбасын модельдейді.(белгілі,белгісіз,сұрағын табу)
  • Формуланы пайдалана отырып есептің жауабын табады.
  • Не байқағанын (кері есеп екендігін) айтады, түсіндіреді




  • Саралау «Есеп құрастыр»
  • Мәліметтермен толықтыра отырып, сурет арқылы есеп құрастыр және шығар




  • 400м



    300м



    7. Қорытынды.Кестені толтыр



    7. Рефлексия Бүгінгі сабақта ... түсіндім.Енді мен ... орындай аламын.Алған білімім ... қажет.




    СұрақтарЖазылған парақшалар



































    Интербелсен-ді тақта



















    Ламинаттал-ған парақша











































































    Кесте











    парақша


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кушкинбаева Гулсин Сайдохматовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-06
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559806481
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999