Материалдар Санның квадраты.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Санның квадраты.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып: 3 « » Математика Күні: Сынып 3 « » №47 Сабақтың тақырыбы: Санның квадраты. Қала құрылысы мен саябақтар Оқудың мақсаттары 3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін санның квадраты екенін түсіну Оқушылардың басым бөлігі: Бірдей екі көбейткіштердің санның квадраты ретінде көрсету және бірдей екі көбейткіштің квадратын табу. Кейбір оқушылар: Санның квадратын құрайтын өрнектерді құрастыру. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 2 минут 1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау.Партаның үстін жинақтау. Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасы 7 минут 45 сабақ 1 есепті оқу Бір оқушы оқиды, қалғандары тексереді. Сабақтың ортасы 15 минут 1. 2.Жаңа сабақ. Кіріспе тапсырма. Оқулықтың Оқулықтың 18 бетіндегі 1 тапсырмаға қараймыз.Шахмат тақтасының шаршыларын санаймыз. Қандай көбейткіштермен жазуға болады? А)ауызша жауап береміз 2)көбейтіндіні көбейткіштердің квадратына ауыстырамыз 3 тапсырма.(ауызша орындалады) Жұп сандардың квадратын өсу ретімен айтамыз Тақ сандарды кему ретіне қарай айтамыз 5 тапсырма ауызша орындалады Оқушылар өз жауаптарын айтады. 32 шаршы 8*4=32 6*6=36 9*9=81 8*8=64 4*4=16 7*7=49 5*5=25 3*3=3квадраты 6*6=63квадраты 4;16;36;64;100 81;49;25;9;1 суреттер, кері байланыс, стикер, маркер, ламинат
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
13 Ақпан 2019
1172
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Ашық сабақ "Геометрия"
Ашыгалиева Райхан Есенбулатовна
02 Желтоқсан 2022
677
3
1.Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді. А) бағдарлау Ә) жерді бөлу Б) жер өлшеу В) суреттеу, сызу 2. Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура А) кесінді Ә) куб Б) бұрыш В) медиана 3. Кез-келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады А) параллелограмм Ә) түзу Б) бұрыш В) трапеция
Геометрия
Ашық сабақ
7 сынып
Ашық сабақ "Алгебра"
Ашыгалиева Райхан Есенбулатовна
02 Желтоқсан 2022
681
2
1. Алгебра сөзі қандай сөзден шыққан А) «Әл-жебр» деген араб сөзі Ә) «alge-bros» латын сөзі Б) algebra ағылшын сөзі 2. Бұрыштың төбесінен шығып, оны қақ бөлетін сәуле А) биіктік Ә) медиана Б) биссектриса В) шеңбер 3. Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ А) параллель Ә) қиылысқан Б) перпендикуляр В) біріккен
Алгебра
Ашық сабақ
7 сынып
Тұтықпаны түзетудің шаралары
Абдолова Индира Кайратовна
18 Мамыр 2020
1204
18
1.Артикуляция қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыру . Дұрыс диафрагмалды тыныстауды дамыту тыныс алу, дауысты және дауыссыз дыбыс артикулемасымен ұласқан тыныс алу, шығару жаттығулары. Фонематикалық қабылдауын, ұсақ моторикасын дамыту 2 Ш дауыссыз, қатаң . Киім және оның түрлері жөнінде мағлұмат беру,байланыстырып сөйлеу тілін дамыту.3. Киімді таза, ұқыпты ұстауға баулу. Барлығы: Ш дыбысы мен әріп таңбасын біледі. Берілген дыбысқа сөздерді таба алады. Оқиды, жазады. Көбі: тақырыпты түсініп, сұрақтарға жауап бере алады. Кейбірі: алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Логопед, дефектолог
Презентация
3 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері