Материалдар Сказка «Миф о Солнце и Луне»
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Сказка «Миф о Солнце и Луне»

Материал туралы қысқаша түсінік
Задание 1. Прочитайте текст. Определите тему и идею мифа. Заполните графический органайзер «Карта истории». Подберите картинки к графическому органайзеру, напишите детали и события. Индивидуальная работа. 2 мин Ребята, вам опережающим заданием был задан текст «Миф о Солнце и Луне» на домашнее задание. Для выполнения задания давайте поработаем над новыми словами. Слова: обвенчались, лава, странствовал.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
10 Сәуір 2019
1649
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Өзгергіштік және оның түрлері. Генотиптік өзгергіштік
Сейсекенова Эльмира Муратбековна
25 Наурыз 2019
977
3
1.Ұйымдастыру кезеңі Сыныппен амандасу, түгендеу, жағымды ахуал туғызу ( жеміс түрлеріне қарай оқушылардың мінез-құлқын сипаттау) Сынып оқушыларын қағаз қиындылары арқылы 3 топқа біріктіру. Сыни тұрғыда ойлауға бағытталған сұрақтар: -Балалар, қағаз қиындыларынан қандай сөздер құрастырылды? -Мутация жайлы не білесіздер? Мутация қалай пайда болады? -Бүгінгі сабақта нені оқып үйренеміз? Талқылау сұрақтары арқылы жаңа сабаққа жол ашамыз. Интерактивті тақта арқылы өзгергіштік туралы қысқаша сипатта беріледі.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Органикалық заттарды түзу әдістері. Автотрофтар және гетеротрофтар
Сейсекенова Эльмира Муратбековна
25 Наурыз 2019
1902
3
«Жасырын сұрақ» әдісі бойынша үй тапсырмасын, әр топтан кезекпен бір оқушыны шығарып, сұрақтар қойғызамыз, сұрақтар басқа оқушылар «ия», «жоқ» деп жауап қайтаратындай болу керек. Сұрақ қойып тұрған оқушы стикердегі жасырын сөзді қолданғанға шейін сұрақтарын жалғастырады. Осылай үй жұмысы бекітіледі. «Миға шабуыл» Сұрақ: «Органикалық заттарға нелер жатады? Өсімдіктер қалай органикалық заттарды түзуші еді?» Сұрақтарға жауап беріп, тақырыптың өзектілігін таба алады.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі
Сейсекенова Эльмира Муратбековна
25 Наурыз 2019
1192
2
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу Психологиялық ахуалын қалыптастыру Мазайка құрастыру арқылы топқа бөлінеді 1. Көпір орнату 1. Адам ағсасындағы ақырғы өнімдерін және кейбір заттардың артық мөлшерін сыртқа шығаратын қандай мүшелерді атауға болады?
Биология
Сабақ жоспары
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері