Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу
Психологиялық ахуалын қалыптастыру
Мазайка құрастыру арқылы топқа бөлінеді
1. Көпір орнату
1. Адам ағсасындағы ақырғы өнімдерін және кейбір заттардың артық мөлшерін сыртқа шығаратын қандай мүшелерді атауға болады?
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Сейсекенова Эльмира Муратбековна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Задание 1.
Прочитайте текст. Определите тему и идею мифа. Заполните графический органайзер «Карта истории». Подберите картинки к графическому органайзеру, напишите детали и события.
Индивидуальная работа. 2 мин
Ребята, вам опережающим заданием был задан текст «Миф о Солнце и Луне» на домашнее задание.
Для выполнения задания давайте поработаем над новыми словами.
Слова: обвенчались, лава, странствовал.
Русский язык
Сабақ жоспары
6 сынып
1.Ұйымдастыру кезеңі
Сыныппен амандасу, түгендеу, жағымды ахуал туғызу ( жеміс түрлеріне қарай оқушылардың мінез-құлқын сипаттау)
Сынып оқушыларын қағаз қиындылары арқылы 3 топқа біріктіру.
Сыни тұрғыда ойлауға бағытталған сұрақтар:
-Балалар, қағаз қиындыларынан қандай сөздер құрастырылды?
-Мутация жайлы не білесіздер? Мутация қалай пайда болады?
-Бүгінгі сабақта нені оқып үйренеміз?
Талқылау сұрақтары арқылы жаңа сабаққа жол ашамыз.
Интерактивті тақта арқылы өзгергіштік туралы қысқаша сипатта беріледі.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
«Жасырын сұрақ» әдісі бойынша үй тапсырмасын, әр топтан кезекпен бір оқушыны шығарып, сұрақтар қойғызамыз, сұрақтар басқа оқушылар «ия», «жоқ» деп жауап қайтаратындай болу керек. Сұрақ қойып тұрған оқушы стикердегі жасырын сөзді қолданғанға шейін сұрақтарын жалғастырады. Осылай үй жұмысы бекітіледі.
«Миға шабуыл» Сұрақ: «Органикалық заттарға нелер жатады? Өсімдіктер қалай органикалық заттарды түзуші еді?» Сұрақтарға жауап беріп, тақырыптың өзектілігін таба алады.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері