Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
ССЫРТҚЫ ӘДЕМІЛІК- ЖАН ӘДЕМІЛІГІ
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұ,алімдерге,психологтарға материал қажет.: Адамның бойына тән ішкі және сыртқы сұлулықтың, тәлімдік қасиеттердің ұлттық сана, салт-дәстүрмен байланыстылығы туралы түсінік алады.Оқушылар инабаттылық пен әдемілікті қатар ұстаудың маңызы туралы ақпараттармен бөліседі. Мысал келтіреді.
Материалды ашып қарау
Шымкент қаласы №63 негізгі орта мектебінің педагог- психологі Мамешова Зульфия Жапашовна Пәні: Психология Тақырыбы: «Сыртқы әдемілік - жан әдемілігі»
Оқу мақсаттары1. Сұлулық - әдемілік түсініктерін ашу. 2. Адам сұлулығы туралы түсінік қалыптастыру.
Жетістік критерилеріБарлығы: Адамның бойына тән ішкі және сыртқы сұлулықтың, тәлімдік қасиеттердің ұлттық сана, салт-дәстүрмен байланыстылығы туралы түсінік алады.Көбі: Оқушылар инабаттылық пен әдемілікті қатар ұстаудың маңызы туралы ақпараттармен бөліседі. Мысал келтіреді.Кейбірі: Сыртқы әдемілік пен жан әдемілігі туралы түсінік қалыптасады.
Құндылықтарды дамытуПішін сұлулығы, дыбыс, сөз сұлулығы, ой ,сезім және қарым-ұатынас сұлулығын талдау .
жоспарланған кезеңдеріЖоспарРесурстар / қажетті құралдар
Сабақтың басы5 мин «Амандасу жаттығуы» Бұл жақындыққа және ішкі қалыпты жағдайдың туындауына ықпал етеді

Сабақтың ортасы25 мин

«Бес себеп» Ұл балалр мен қыз балалрға арналған тапсырма Ұл балалар1.Қыздардың тартымсыз болуының бес себебін атаңыздар?2.Қыздар тартымды болатын бес қасиетті атаңыздар?3.Қыздар ұлдар туралы 1....,2..., 3..., 4...., 5..... деп ойласа қателеседі4.Біздің қыздарға тілейтініміз 1..., 2..., 3..., 4...

Қыз балалар1.Ұлдардың тартымсыз болуының бес себебін атаңыздар?2.Ұлдар тартымды болатын бес қасиетті атаңыздар?3.Ұлдар қыздар туралы 1....,2..., 3..., 4...., 5..... деп ойласа қателеседі4.Біздің ұлдарға тілейтініміз 1..., 2..., 3..., 4...
Плакаттар, маркерлер, стикерлер
Сабақтың соңы 10 минТалдау 7 мин«Аяқталмаған сөйлемдер»Тапсырманың қалай өткенін қаншалықты жемісті болғанын «Аяқ талмаған сөйлемдер арқылы айта алады.Мен енді ...............білемінМен.......................сезіндім.........................қиын болдыМен....................үйрендімСабақ менің өміріме................бердіҚағаз,маркер


Рефлексия 3мин«Алма ағашы» Оқушыларға екі түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек.

Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жаұсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл-күйім көтеріңкіҚызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым,көңіл күйім жоқ
Алма тәрізді стикерлер және алма ағашының суреті
Саралау Оқушылардың топта ынтымақты, белсенді жұмыс жасауы үшін қандай қолдау жасаймын?1. Белсенділікті қамтамасыз етемін2.Қарым-қатынас орнауына ықпал жасаймын





Сабақта ұтымды болған екі әрекет: 1.

2.

Сабақта әлсіз болған екі әрекет : 12




































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мамешова Зульфия Жапашовна
Жарияланған уақыты:
2019-05-27
Категория:
Психология
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
9 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1558929788
2222
333
444
555
666
7
888
999