Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Су тіршілік көзі
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары«Су- тіршілік көзі» бөлімінде іске асырылатын оқу мақсаттары
Тыңдалым 5.Т1, 5.Т5
Айтылым5.А4, 5 А6
Оқылым 5.О6
Жазылым 5.Ж2, 5.Ж4
Тілдік бағдар 5.ТБ1.3


Мұғалімнің аты-жөні :Беркутова АА«Су –тіршілік көзі»Сабақтың тақырыбы: Судың маңызы
Пән: қазақ тіліКүні2 тоқсанСабақ № 3-4
Сынып:





Оқу мақсатыТ5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

Бағалау критерийлеріБарлығы: мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды, сұрақтар арқылы тақырыпты болжайды;Көбі: мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды, сұрақтар арқылы тақырыпты болжайды;сұрақтарға жауап береді, жауаптарды нақты айтады;сан есімдерді сөйлемдерде қолданады; мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын анықтайды;Кейбіреуі: мәтіндегі тірек сөздерді анықтайды, сұрақтар арқылы тақырыпты болжайды;сұрақтарға жауап береді, жауаптарды нақты айтады;сан есімдерді сөйлемдерде қолданады; мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын анықтайды; мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді
Негізгі сөздер мен фразалар:Тамшы, қоры, тіршілік көзі /источник жизни/, маңызы /важный/, қырау, сутегі, оттегі, мұхит
Тілдік мақсат
  • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын жаңа сөздер арқылы түсіну; жетекші сұрақтар арқылы тақырыпты анықтау
  • Мәтіндегі тірек сөздерді пайдаланып, негізгі ойын анықтау.
  • Сан есімдерді орынды қолдана білу, түрлерін ажырата білу
  • Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар
  • Cу қандай?
  • Жер бетін неше пайыз алып жатыр?
  • Су қорларын ата
  • Талқылауға арналған сұрақ:

    «Су –өмірдің өзі» - дейді неге? Өз ойыңды айт
    Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Белсенді оқу, СТО стратегиялары, бағалау, рефлексивті карта
    Ресурстар:Оқулық, бағалау картасы, презентация
    АКТ-мен байланыс :Презентация
    Пәнаралық байланыстар:Биология, география
    Ойлау дағдыларының деңгейібілу және түсіну, қолдану
    ҚұндылықтарҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; құрмет, еңбек және шығармашылық;


    Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіРесурстар
    Оқушыларға ынтымақтастық оқу ортасын құруБір бірімізге күннің сәттілігін тілеуhttps://www.youtube.com/watch?v=KLziJSL1O8k
    Тілдік ортасын құруСұрақ-жауап арқылы тілдік ортасын құру «Кезекшінің есебі»



    ШиратуРАФТ стратегиясы бойынша «Сусыз - өмір жоқ» тақырыбына монолог құрастырады / 5-6 сөйлем/ Мақал-мәтелдерді кіргіз.Дискриптор. Білім алушы: Тақырыпқа қатысты тірек сөздерді пайдаланып 2-3 сөйлем айтса – 1 ұп- 4-5 сөйлем айтса – 1 ұп- 5-6 сөйлем айтса – 1 ұп
  • Мақал-мәтел болса – 1 ұпай
  • Қосымша №2 /ереже/Барлығы:4 ұпай
    Қызығушылықтарын ояту Сабақтың мақсат-тарын бірлесіп қою.

    Сурет бойынша өз ойларын айтады.Оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды, мақсатты бірлесіп қояды
  • Балалар, біз өмірімізде суды қалай қолданамыз?
  • «Сусыз- өмір жоқ» дегенмен келісесіңдер ме?
  • Біздің өмірімізде су өте маңызды рөл атқарады, бүгінгі тақырыбымыз
  • «Судың маңызы» Бүгінгі тақырыпты жазыңдар, бүгінгі мақсатымыз қандай болмақ?
    Қосымша № 3









    Рефлексивті картаны толтыру

    Сабақтың ортасы























































































    Сабақтың соңы

    Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу. 97 бет Сөздік дәптерге жазады. Тамшы, қоры, тіршілік көзі /источник жизни/, маңызы /важный/, қырау, сутегі, оттегі, мұхит

    Тыңдалым. Оқылым. 4-тапсырма.Мәтінді тыңда. Тірек сөздер стратегиясыМұғалім тірек сөздер береді. Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады.Топтық бағалау.Топтың жұмысын жұлдызбен бағаланадыСары жұлдыз – Керемет, бәрі түсініктіҚызыл жұлдыз – Түсініксіз «Ассоциациялық қатар» стратегиясыМәтін бойынша суреттерді пайдаланып ассоциациялық қатар құрТоптық бағалау.Топтың жұмысын жұлдызбен бағаланадыСары жұлдыз – Керемет, бәрі түсініктіҚызыл жұлдыз – Түсініксіз

    Оқылым. Айтылым. «Мюнсенберг» әдісіӘрзамандаауарайыныңөзгеруітарихисаясиэтномәдениахуалдарғабайланыстыбұлөңірдебірдеотырықшыжартылайегіншілікшаруашылықкалыптастысуқаттысұйықжәнегазсияқтысақтармемлекетіндежауынгерлердіңәсіресеқолбасшыларменбатырлардыңорныжоғарыболдысубуғаайналадыгеродотскифхалқыданышпандепжазғансусызтіршілікжоқсақпатшайымытұмарбатылданышпанболғанжербетіндеішетінсуазжанарсұлуақылдықызсуқорынамұхиттеңізкөлжерастысуларжатадықожаәдепсізболғаныменәділбаласутүссізиіссіздәмсізсұйықтықбердібексоқпақбаевменіңатымқожаповесінніңавторысуғақамқорлықпенқараукерекДискриптор. Білім алушы:Тұтас сөздердің ішінен тақырыпқа қатысты сөйлемдерді табады.
  • 1-2 сөйлем тапса – 1ұп
  • 3-4 сөйлем тапса - 1ұп
  • 5-6 сөйлем тапса – 1ұп


  • Жазылым. Оқылым. «Ривин кестесі» бойынша мәтінмен жұмыс



    Дискриптор. Білім алушы:Мәтін бойынша тірек сөздерді анықтайды, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, мәтіннің атауын жазады.
  • Мәтіннің атауын жазады – 1 ұпай
  • 2 Тірек сөзді жазады – 1 ұпай
  • 1 негізгі ақпаратты жазады – 1 ұпай
  • 1 қосымша ақпаратты жазады – 1 ұпай
  • Қатесіз жазады – 1 ұпай
  • Барлығы 4 ұпай

    Жазылым. Оқылым. «Прожектор» әдісіМәтін бойынша жұмыс















    Дескриптор.Білім алушы.
  • Мәтін негізінде 3 сұрақ құрастырады – 1 ұпай;
  • Мәтінге жоспар құрады – 1 ұпай
  • Берлген тақырыпқа өз ойын білдіреді- 1 ұпай;
  • Сан есімдерді реттік сан есімге айналдырады – 1 ұпай;
  • Барлығы: 4 ұпай
























    Топтық бағалау«Жұлдыздар шеруі»















    Өзін-өзі бағалау/рефлексивті карта/ «Жетістік баспалдағы»



















    Өзара бағалау /рефлексивті карта«Белгімен» бағалау!! – кестені критерийге сай толтырды!? – кестені критерийге сай толтырды, бірақ грамматикалық қателер көп?? – кестені критерийге сай толтыра алмады, грамматикалық қателер өте көп
    Үйге тапсырма беру

    Үй тапсырмасын таңдап алады

    БағалауБағалау картасын толтырады

    Рефлексия«Бір сөйлеммен тұжырымдаңыз» әдісі.Мұнда оқушылар жаңа тақырыпты қалай түсінгенін тір сөйлеммен қорытындылайды«Таңдау» әдісі  бес пікір жазылған парақ беріледі.1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.2. Мен сабақта: көп нәрсені, үйрендім, үйренгенім аз болды.3. Мен басқаларды  мұқият    зейінсіз тыңдадым.4. Мен пікірсайыстарға жиі сирек қатыстым.5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын   риза емеспін.





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Беркутова Айнур Арыспаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-05
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567698623
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999