Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Табиғат кешендері
Материал жайлы қысқаша түсінік: ашық сабаққа қмж
Материалды ашып қарау
3.5.Табиғат кешендері
Мұғалімнің аты-жөні: Ильяшова Ж.Р.
Тақырып: Табиғи аумақтық кешендерінің түрлері
Сабақтың №
Мерзімі:
Сынып: 7 Оқушылардың саны:



Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың мақсаты

7.3.5.2 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды
Оқу мақсаты
  • Табиғат кешендерін жоспар бойынша сипаттау.
  • Географиялық дерек көздерімен жұмыс істеу (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар)
  • СабақтыңміндеттеріБарлықоқушыларістейалады:
  • Табиғат кешендерін жоспар бойынша сипаттай алады.
  • Оқушылардың көпшілігі істей алады:
  • Шөл зонасы мен орман зонасының ерекшелігін айқындай алады
  • Кейбір оқушылар істей алады:
  • Берілген табиғат кешенінің ерекшелігін анықтап, оған тән заңдылығын сипаттай алады
  • Тілдік мақсат Ауызша және жазба дағдыларды дамыту.-географиялық қабық, табиғат кешені ұғымдарының анықтамасын біледі, түсіндіре алады.
    Құндылықтарды қалыптастыру Ынтымақтастыққа үйрету, Туған жеріне деген сүйіспеншілік қалыптастыру, патриотизмге баулу
    Пәнаралық байланысбиология
    АКТ қолдану дағдыларыPower Point слайд жасай алу, ғаламтордан сурет, мәтін жүктей алу
    Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтауСергіту сәті («Сарыарқа» күйін тыңдап, жаттығу жасау)
    УақытминутСабақта орындалатын іс-әрекеттерресурстар
    2Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттарымен таныстыру

    Слайд

    6Оқушылар дәптерге табиғат кешені және географиялық қабықтың анықтамасын жазады.Тақтадан өздерін тексереді.Дұрыс жауап шығадыОқушылардың жауабын мұғалім қарастырып шығу керек.Слайд
    7Ойлану, ойларын жинақтау.Жұппен ақылдасу. 2 минутАуызша: Екі табиғат кешенін салыстырыңыз, ерекшелігін атаңызСурет: шөл зонасы және орман зонасы.Бірнеше оқушылардың жауабын тыңдау.Жауаптары:оқушының жауабын тексереміз.



    Слайд







    2









    12

















    8

    Топқа бөлу 1 топ- «Ұлытау» 2 топ- «Қарқаралы» 3 топ- «Көкшетау» 4топ- «Баянауыл»Топтық жұмыс.7 сынып атласынан: жер бедері, климат, табиғат зонасы картасын пайдаланып, қосымша ғаламтор және 8 сынып оқулығын пайдаланып орындауТапсырма: Сарыарқаға берілген көрсеткіштер бойынша сипаттама беру, презентация жасау:1.Географиялық орны:1 топ- «Ұлытау»2. Климаты: 2 топ- «Қарқаралы»3. Жер бедері: 3 топ- «Көкшетау»4. Флора мен фаунасы: 4топ- «Баянауыл»Қорытынды: Табиғат кешенінің ерекшелігін анықтау.Дайындық: 12минут. Жұмысты қорғау әр топқа 2минТоптан 1 спикер сайлап алу қажет.Постер Атлас7 сынып8 сынып оқулығы«§43.Сарыарқа.187 бет»









    Таныстырылымға қойылатын талаптар:1.Тақырыптың атауы, топ мүшелерін жазу2.Жоспар бойынша 3 слайд жасау.3.Құрылымын сақтау, терминдер, суреттер қолдану4.Эстетикалық жағдайына назар аударуСергіту сәті
    2Қорытынды: Елбасымыздың «Рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында: «Отаншылдық өз туған жеріңе, өз аулыңа, өңіріңе, өзіңнің туған өлкеңе деген сүйіспеншіліктен бастау алады...»дейді. Сондықтан балалар, өзіміз тұрып жатқан туған еліміздің табиғатын жетік білуге талпынайық, сол арқылы біз өз еліміздің патриоты екендігімізді сезінеміз.

    3Топтық жұмысты бағалау.Бағдаршам арқылы1.Критерийлер толық сақталғандығы.2.Мазмұндылығы.Толықтыруды қажет етеді (қызыл)Сұрағым бар (сары)Жұмыс толық орындалған (жасыл)Оқушылардың қолына үш түстегі қағаз тарату қажет.Олар соны көтеріп бағалайды.Ойларымен бөліседі.Слайдстикерлер
    2Рефлексия: сіздің эмоциялық күйіңіз қай аралға сәйкес келеді?-













    Слайд :







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ильяшова Жанагуль Рахымжановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-31
    Категория:
    География
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572495739
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999