Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Тақырыбы: Химиялық реакциялардың теңдеулерін құру . Зат массасының сақталу заңы.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал химия пәні мұғалімдеріне қажет, сабақтың қысқа мерзімді жоспары. Оқушылар химиялық реакция теңдеулері туралы ұғым қалыптасады. химиялық реакция теңдеуін жазады химиялық реакция теңдеуін жазып теңестіреді, сипаттайды
Материалды ашып қарау
Бекітемін:-----------------------------



Тақырыбы: Химиялық реакциялардың теңдеулерін құру . Зат массасының сақталу заңы. №2 зертханалық тәжірибе «Әрекеттесуші заттардың қатынасы»
Сынып:8б,в 24.09-27.09Қатысқан: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары8.2.3.2-әрекеттесуші заттар қатынасын эксперименттік жолмен анықтау 8.2.3.3 - реакцияға қатысатын және түзілетін заттардың формуласын жаза отырып, химиялық реакция теңдеулерін құру.8.2.3.4 – заттар массасының сақталу заңын білу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Оқушылар зат массасының сақталу заңы негізінде химиялық теңдеулерді құра біледі .Оқушылардың басым бөлігі:Химиялық реакция кезінде зат массасының сақталатындығын біледі, тәжірибе жүзінде реакцияға түсетін заттардың арақатынасын анықтай алады.Кейбір оқушылар: Химялық теңдеулер алгоритімін құра біледі, әрекеттесуші заттардың атом сандарын сақтай отырып, химиялық реакцияларды теңестіре алады.
Табыс критерийлері

химиялық реакция теңдеулері туралы ұғым қалыптасады.химиялық реакция теңдеуін жазадыхимиялық реакция теңдеуін жазып теңестіреді, сипаттайды
Тілдік мақсатОқушылар: Оқушылар химиялық теңдеулерге қатысты сұрақтарды түсіне және жауап бере алады, оларды қалай теңестіретіндіктерін түсіндіре алады.Негізгі сөздер мен тіркестер: Химиялық теңдеу, атомдар,теңдеудіңсол/оңбөлігі, теңдеулерді жазу, бірдей, сақтауСыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар: Неліктен химиялық теңдеу дейді?Бұл реакцияны қалай теңестіреді?Сіз неліктен, бұл бөлікте х атомдар у бар, сондықтан басқа бөлікте де атомдардың осындай саны болуы тиіс екенін айта аласыз ба?Жазылым бойынша ұстанымдар: химялық теңдеулер алгоритімін құра білу
Құндылықтарды игерту:Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.
Пәнаралық байланыс:Физика мен математика
Алдыңғы оқуҚосылыстар мен қоспаларды түсіну Атомдық массаға қатысты қарапайым формулаларды білу Қосылыстар формуласын жаза білу
Жоспар
Жоспар-ланған уақыт

Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)
Ресурстар
БасыҰйымдастыру: Оқушыларды түгендеу. Психологялық ахуал тудыру.Топқа бөлу: Отырған орны бойынша 2-топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын сұрау: Зат құрамының тұрақтылық заңын топтастыру стратегиясы бойынша айтады. 1-топ: «Реагент»19 ғасырда ғалымдар Бертолле мен Жозеф Луи Пруст арасында зат құрамы тұрақты ма, жоқ ауыспалы ма деген ғылыми қарама-қайшылық болды. Бұл қарама-қайшылықта Пруст жеңді. Әрбір күрделі заттың алыну тәсіліне, кездесетін жеріне қарамастан құрамы тұрақты болады. Мысалы:
  • Адамдар және жануарлар тыныс алатын оттектің құрамы О2;
  • Ауаның құрамындағы оттектің құрамы О2;
  • Еріген судағы оттектің құрамы О2;
  • Әр елде әр түрлі тәсілдермен алынған оттектің құрамы тұрақты болады.




















  • 2-топ: «Өнім»Заттың құрамын оның молекуласындағы атом сандарының және массаларының қатынастары арқылы сипаттайды. Мысалы, СО2 молекуласы үшін элементтердің қатынасы m(C):m(O)=3:8 Мысалы:
  • Адамдар тыныс алғанда көмірқышқыл газы СО2 бөлінеді;
  • Отын жанғандакөмірқышқыл газы СО2 бөлінеді;
  • Кейбір күрделі зат айырылғанда түзілетін көмірқышқыл газдарының құрамы тұрақты массаларының қатынасы m(C):m(O)=3:8 болады.
  • Француз ғалымы Жозеф Луи Пруст 1799-1806 жылдары әр түрлі қосылыстардың құрамын зерттей келе, мынадай тұжырым жасаған: Химиялық таза заттың құрамы алыну әдісі мен алыну көзіне қарамай тұрақты болады.



















    1. Химиялық формула дегеніміз не? 2.Химиялық элемент атомының басқа химиялық элемент атомдарының белгілі бір санын қосып алу қасиеті.3.Тұрақты валенттік, ауыспалы валенттік ұғымдарына түсінік бер.4. Бір заттың екінші бір затқа айналуы5. Химиялық реакцияның белгілері



    ОртасыЖаңа сабақ: оқушыларға тақырыпты өз беттерімен оқып, топта талдайды. 1 топ



























    2 топ

























    Химиялық реакция теңдеуі дегеніміз– химиялық реакцияны химиялық таңбалар және химиялық формулалар арқылы шартты түрде жазу.
  • есеп шығару (Мереке Жасұланға есеп беру)
  • – натрий мен оттегін әрекеттестір: 4Nа+O2=2Nа2O
  • реакция теңдеулерін жазып, коэффициенттерін қойып теңестір.
  • Фосфор (ІІІ) және оттегі        4P +3O2→2P2O3

    Ойлан, тап (химиялық реакция теңдеулеріндегі қажетті заттардың формуласын  қойып, коэффициенттерін жаз )…+O2MgO                            2Mg + O2→2MgO



    СоңыБілімді бекіту: есептер шығару. Берілген жұп заттар әрекеттескенде жүретін химиялық реакция теңдеуін аяқта: Сa + О2 =Химиялық теңдеуді теңестір Na + Cl2 = NaClCa+O2 =CaO Рефлексия«Бес саусақ» әдісі.
  • Бас бармақ-не үйрендім?
  • Балан үйрек не білгім келеді?
  • Ортан терек-кімге көмектестім?
  • Шылдыр шүмек-көңіл күйім
  • Кішкентай бөбек-неден қиналдым?




  • Қосымша мәліметтер
    Саралау(Дифференциация) –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс
    -Сөзді іздеуге тапсырма қабілеті төмен оқушылар үшін мына есеппен жұмыс жасау.



    РефлексияСабақтың мақсаты мен табыс критерийлері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Жеке және жұптық жұмыстар орындай отырып қорытынды жасайды. Формативті деңгейлік жаттығулар орындау

    Жоспарыма қандай өзгерістер енгізді және неге?



    Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі нәрсені көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?1.2.








    Оқушы аты-жөні: Есеп шығару
  • –натрий мен оттегін әрекеттестір: Nа + O2 = Nа O
  • реакция теңдеуін жазып, коэффициенттерін қойып теңестір.
  • Фосфор (ІІІ) және оттегі        P + O2 Ойлан, тап (химиялық реакция теңдеулеріндегі қажетті заттардың формуласын  қойып, коэффициенттерін жаз )

    …+ O2 MgO    

     Білімді бекіту: есептер шығару. Берілген жұп заттар әрекеттескенде жүретін химиялық реакция теңдеуін аяқта:

    Сa + О2 =

    Химиялық теңдеуді теңестір: Na + Cl2 = NaCl

    Ca + O2 = CaO                        Рефлексия«Бес саусақ» әдісі.
  • Бас бармақ-не үйрендім?
  • Балан үйрек не білгім келеді?
  • Ортан терек-кімге көмектестім?
  • Шылдыр шүмек-көңіл күйім
  • Кішкентай бөбек-неден қиналдым?












  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Курманова Ханслу Жексенбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-23
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571854902
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999