Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу» 8 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: «Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу» тақырыбындағы авторлық бағдарламада дүнежүзі тарихы, география, әдебиет,музыка,сурет пәндерімен, тығыз пәнаралық байланыс қамтылған. Қандай да мәселені шешуде оқушылардың қалай ойлайтындығын, олардың ой-өрісін біліп отырудың маңызы зор. Өйткені бұл- оқушылардың қаншалықты пайымдай білетіндігін, оқыған материалды жақсы меңгергендігін анықтауға мүмкіндік береді. Оқушы білімін бағалауда көп талап қойылады. Бүгінгі күннің талабы оқушыны үнемі бағалап отыру, қалыптастырушы бағалау. Өз білімін оқушының өзіне бағалатып, өз білімінің деңгейін өзіне ұғындыру . Оқушы өз білімін көтеруге талпынады. Шығармашылық жұмыс жасайды. Олардың білімін тапсырмалар беру арқылы анықталады. Өзіндік жұмыс тапсырмалары беріледі. Оқушы пікірін тыңдау өте маңызды. Пікірлесу арқылы оқушы білімін бағалау.
Материалды ашып қарау




БЕКІТЕМІН: КЕЛІСІЛГЕН: ҚАРАСТЫРЫЛДЫ: №19 ЖОМ директоры ДОІЖ орынбасары: ӘБ.жетекшісіА.Т.Бекбаева Ш.Ж.Айыпбаева Ш.А.Каппаева __________ _________ ________2019 жылы « »________ 2019 жылы « »__________ 2019жылы « »________





Авторлық бағдарламаТақырыбы: «Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу»

Павлодар 2019 ж.

1. Автор туралы мәлімет:









  • Т.А.Ә. Кузембаев Аян Сансызбаевич
  • Білімі: жоғары
  • Оқу орнының атауы (толық), оны аяқтаған жылы: С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті, 2000 жылы.
  • Диплом бойынша мамандығы: тарих пәні мұғалімі
  • Жұмыс орны: №19 жалпы орта білім беру мектебі
  • Лауазымы: тарих пәні мұғалімі
  • Педагогикалық өтілі: 16 жыл
  • Аталған лауазымдағы жұмыс өтілі:14 жыл
  • Біліктілігі: педагог-зерттеуші
  • Марапаттары (Білім беру басқармасы және жоғары): Алғыс хат ҚР Білім беру министрлігі, Алғыс хат НЗМ педагогикалық шеберлік орталығы Нұр-Сұлтан қаласы,
  • Алғыс хат «Өрлеу» БАҰО АҚ Павлодар қаласы.



































    ТҮСІНІК ХАТ



    Дүниежүзі тарихы бойынша 8 - сынып оқушыларына арналған «Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу» атты авторлық бағдарламасы аптасына - 1сағат, жылына - 34 сағатқа жасалды. Бағдарламада дүниежүзі тарихының XVІІ ғасырдың аяғы - XX ғасырдың басындағы әлем елдерінің ірі тарихи тұлғалардың өмірбаяндары, ерлік істері, тарихи негізгі деректері қамтылған.  Бағдарламада мектеп оқулықтарында берілген оқу материалдарының мазмұны мен көлемі толық қамтылған. Оларды оқып – үйренуде  жалпы орта білім беретін курстарға қарағанда барынша жоғары деңгейдегі міндеттер жүзеге асырылады. Бұл тараулардың тақырыптарын өту барысында оқушылар жалпы мектеп бағдарламасымен қамтылмайтын, қосымша тарихи деректермен және көптеген негізгі тарихи  хрестоматиялармен, (мысалы ғылым,білім,әдебиет,өнер т.б салаларындағы қызықты деректер ) қосымша мәліметтермен танысады. Осы 8 - сыныптарға арналған бұл курс әлемнің біртұтас бейнесін қалыптастыруға, жалпы ғылыми және интеллектуалдық біліктерді меңгертуге өз септігін тигізеді.

    Бағдарламаның мақсаты : Берілген тақырыптар бойынша тарихи білім беруді жетілдіру, әлем елдерінің ірі тарихи тұлғалардың тарихта қалтырған рөлін көрсету, оқушыларды әлемге танымал болған тұлғалармен толығырақ таныстыру, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

    Бағдарламаның міндеті:Оқушыларды сауаттылыққа үйрету; курсқа арналған барлық жоспарлы материалдарды толық игерту; қосымша мәліметтерді іздестіру кезінде әдебиеттерді дұрыс таңдап, орынды пайдалана білуге үйрету; ізденіс жұмыстарына бейімдеу; Ақпарат құралдарын пайдаланып оның ішінде: газет, журнал, интернет арқылы мәліметтер жинау. өз беттерімен жұмыс түрлерін істей білуге дағдыландыру; өз ойын толық жеткізуге және өз тарихын сақтай отырып, әлем тарихына қызығушылықты қалыптастыру.







    Күтілетін нәтиже:

    1. Дүниежүзі тарихын, оның ішінде әлемнің ірі тарихи тұлғалардың даналығын, ерлік істерін,шығармашылығың тани білетін,тарихтың сырлы әлеміне терең бойлай алатын тұлға қалыптасады.

    2. Пәндік олимпиадада жақсы көрсеткішке жетуіне мүмкіндік мол.

    3. Білімділік, біліктілік дағдыларын қалыптастыра отырып, ізденімпаз білімді оқушы қалыптасады.



































    Нормативті бөлім «Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу» атты авторлық бағдарлама 8-сынып оқушыларына арнап жасалған .Аптасына 1 сағат,жылына 34 сағатты құрайды.


    БөлімдеріСағат саны
    1Кіріспе. 1
    2І тарау. XVІІ ғасырдағы ағылышын буржуазиялық революциясы

    2
    3ІІ тарау Ұлы Моғол империясы

    1
    4ІІІ тарау Ағартушылық идеялардың таралуы.7
    5ІV тарау XVIIІ ғасырдағы француз буржуазиялық революциясы.3
    6V тарау ХYІІ-XIX ғасырлардағы империялар.3
    7VІ тарау. ХІХ ғасырдағы Қытай 1
    8VІІ тарау ХІХ ғасырлардағы Еуропа мемлекеттері 1
    9VІІІ тарау. 1861-1865 жж.АҚШ-тағы азамат соғысы 2
    10ІХ тарау. XIX ғасырдағы өнер мен оның бағыттары.11
    11Қайталау жинақтау сабағы1
    12Қорытынды сынақ тапсырмалары1
    Барлығы:34 сағат








    Пәнді меңгеру деңгейінің талаптары:
  • Жаңа заманның тарихи даму кезеңдерін білуі тиіс;
  • алған теориялық білімді іс жүзінде қолданудың жолын білу;
  • Ірі тұлғалардың әлемнің дамуына әсерін терең зерделей білуі тиіс;
  • Әр кезеңдердін өзіне тән ерекшеліктері мен жаңалықтарын сәйкес келтіріп ажырата білуі тиіс;
  • Әр замандағы тұлғалардың өмір жолдары мен саяси биліктерін ажырата білуі тиіс;
  • Тарихи ұғымдар мен тарихи тұлғалардың мағынасын түсіне білуі тиіс;


















  • Ақпараттық бөлім

    «Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу» тақырыбындағы авторлық бағдарламада дүнежүзі тарихы, география, әдебиет,музыка,сурет пәндерімен, тығыз пәнаралық байланыс қамтылған.Қандай да мәселені шешуде оқушылардың қалай ойлайтындығын, олардың ой-өрісін біліп отырудың маңызы зор. Өйткені бұл- оқушылардың қаншалықты пайымдай білетіндігін, оқыған материалды жақсы меңгергендігін анықтауға мүмкіндік береді. Оқушы білімін бағалауда көп талап қойылады. Бүгінгі күннің талабы оқушыны үнемі бағалап отыру, қалыптастырушы бағалау. Өз білімін оқушының өзіне бағалатып, өз білімінің деңгейін өзіне ұғындыру . Оқушы өз білімін көтеруге талпынады. Шығармашылық жұмыс жасайды. Олардың білімін тапсырмалар беру арқылы анықталады. Өзіндік жұмыс тапсырмалары беріледі. Оқушы пікірін тыңдау өте маңызды. Пікірлесу арқылы оқушы білімін бағалау.Оқушы қабілетіне, қабылдау және меңгеру деңгейіне қарай оқушылардың теориялық-практикалық білімін сараптау деңгейіне мынандай диагностика арқылы көрсетуге болады:
  • Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті;
  • Тарихи оқиғаға өз көзқарасының болуы;
  • Материалдарды түрлендіру қабілеті;
  • Үй тапсырмасын орындау қабілеті;
  • Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті;
  • Логикалық ойлау дәрежесі;
  • Оқушының белсенділігі
  • Осы бағалау оқушының қандай деңгейде меңгеріп жатқанын, қандай мәселе туындап отырғанын анықтауға көмектеседі.









    «Тарихи тұлғаларды оқыту арқылы өнегелі ұрпақ тәрбиелеу» күнтізбелік сабақ жоспары. 8 сынып.

    Аптасына 1 сағат



    Сабақтың тақырыбыСағат саны
  • Кіріспе 1
    І тарау XVІІ ғасырдағы ағылышын буржуазиялық революциясы

  • І Карл1
  • Оливер Кромвель1
    ІІ тарау Ұлы Моғол империясы

  • Бабыр султан1
    ІІІ тарау Ағартушылық идеялардың таралуы.

  • Джон Локк1
  • Томас Джефферсон1
  • Шарль Луи Монтескье1
  • Жан Жак Руссо1
  • Дени Дидро1
  • Вольтер1
  • Джордж Вашингтон1
    ІV тарау. XVIIІ ғасырдағы француз буржуазиялық революциясы.

  • Жан-Поль Марат1
  • Наполеон Бонопарт1
  • Максимилиан Робеспьер1
  • Қайталау жинақтау сабағы1
    V тарау ХYІІ-XIX ғасырлардағы империялар.

  • І Петр1
  • ІІ Екатерина1
  • ІІ Махмұт 1
    VІ тарау. ХІХ ғасырдағы Қытай

  • Сунь Ятсен1
    VІІ тарау ХІХ ғасырлардағы Еуропа мемлекеттері

  • Отто фон Бисмарк1
    VІІІ тарау. 1861-1865 жж.АҚШ-тағы азамат соғысы
  • А.Линкольн1
  • У.Грант1
    ІХ тарау. XIX ғасырдағы өнер мен оның бағыттары.
  • Себастьян Бах1
  • Волфганг Амадей Моцарт1
  • Людвиг ван Бетховен1
  • Фредерик Шопен1
  • Франц Петер Шуберт1
  • Дж.Г.Байрон1
  • В.Гюго1
  • Марк Твен1
  • Н.Некрасов1
  • А.Құнанбаев1
  • О.Бальзак1
  • Қорытынды сынақ тапсырмалары1














































    Пайдаланған әдебиеттер:
  • Оливер Кромвель.Уикипедия — ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет
  • Т. 1 // Английская буржуазная революция XVII в. — М., 1954.
  • Гизо Ф. Ч. 1—2 // История Английской революции. — Ростов-на-Дону, 1996.
  •  
  •  Айбын. Энциклопедия. / Бас ред. Б.Ө.Жақып. - Алматы: «Қазақ энциклопедиясы», 2011. - 880 бет.ISBN 9965-893-73-Х
  •  Кор-Оглы Х.Г., Узбекская литература, М., 1968; Полн. собр. русских летописей, в 30-ти т., т. 13, СПб. — Л. — М., 1841 — 1965; История Индии в средние века, М., 1968; История Афганистана, т. 2, М., 1965; Захир ад-дин Мұхаммед Бабыр, “Бабырнама”, А., 1993.
  •  «Қазақстан»: Ұлттық энцклопедия / Бас редактор Ә. Нысанбаев – Алматы « Бас редакциясы, 1998 жыл.  I том
  •  Отырар. Энциклопедия. – Алматы.«Арыс» баспасы, 2005 
  •  Локк, Джон //  = Great Economists before Keynes: An introduction to the lives & works of one hundred great economists of the past. — СПб.: Экономикус, 2008. — С. 175—177. — 352 с. — (Библиотека «Экономической школы», вып. 42). — 1 500 экз. — .
  • Заиченко Г. А. Объективность чувственного знания: Локк, Беркли и проблема «вторичных» качеств // Философские науки. — 1985. — № 4. — С. 98-109.
  •  / А. Л. Субботин //  : в 4 т. / пред. науч.-ред. совета . — 2-е изд., испр. и доп. — М. : , 2010. — 2816 с.
  •  //  : в 86 т. (82 т. и 4 доп.). — СПб., 1890—1907.
  • Локк Джон / Субботин А. Л. // Куна — Ломами. — М. : Советская энциклопедия, 1973. — ( : [в 30 т.] / гл. ред.  ; 1969—1978, т. 14).
  • Нуреев Р. М.  // : В 6 томах / Гл. ред. В. Н. Черковец. — М.: , 1987. — Т. I. От зарождения экономической мысли до первых теоретических систем политической жизни. — С. 414—418. — 606 с. — 20 000 экз. — .
  • ,  Томас Джефферсон. — М.: , 1976. — 392 с. — 45 000 экз. (В пер.)
  •   и Джефферсон / Ред. М. Ю. Ситнина; Оформление художников: Е. П. Суматохина и В. В. Суркова.. — М.: , 1984. — 336, [16] с. — 40 000 экз. (в пер.)
  •  Джефферсон: Человек, мыслитель, политик / Отв. ред. член-корр. АН СССР . . — М.: , 1989. — 280 с. — 5 000 экз. — .
  • Томас Джефферсон. Декларация независимости. Инаугурационные речи / Вступительная статья, примечания и составление  / Сер. «Жемчужины истории политической и правовой мысли». — Алматы: ВШП «Әділет», 1999. — 58 с. (статья – с. 5—20; примечания – с. 49—55).
  •  / A. A. Кротов //  : в 4 т. / пред. науч.-ред. совета . — 2-е изд., испр. и доп. — М. : , 2010. — 2816 с.
  • Альбина Л. Л. Екатерина II — читатель «О духе законов» Монтескьё // Книга в меняющемся мире: 7-я научн. конф. по проблемам книговедения. Секция библиофильства. Тез. докладов. — М., 1992. — С. 3—4.
  • Плавинская Н. Ю. 
  • Юрчик Е. Э. Защита испанской нации:  против Ш. Монтескьё. // Вестник МГУ. — Серия 8. История. — 1995. — № 6.
  •  Жан Жак Руссо. — М.: , 1962.
  • Верцман И. Е. Жан-Жак Руссо. — М., 1958.
  •   //  : в 86 т. (82 т. и 4 доп.). — СПб., 1890—1907.
  • Дворцов А. Т. Жан Жак Руссо. — М.: , 1980. — 112 с.
  •  Дидро и развитие материалистического монизма // Вартофский М. Модели. Репрезентация и научное понимание. — М.: , 1988. — С. 324—375. — 
  •  Дени Дидро. — М.: , 1975. — (Мыслители прошлого).
  • Королев С. В. Библиотека Дидро: опыт реконструкции. — СПб.: Российская национальная библиотека, 2016. — 223 с.: ил. — .
  •  «Монахиня» Дидро и пути становления французского социального романа в 20-50-х годах XVIII века. Автореф. … канд. филол. наук. — М.: Мысль, 1961.
  • Korolev, Serguei V. La Bibliotheque de Diderot: Vers une reconstitution. Ferney-Voltaire: Centre international d’etude du XVIIIe siecle, 2014. .
  • Лансон Г. Вольтер / Перевод с французского О. В. Леновой и Фред. Педенон ; под редакцией и с предисловием графа де Ла-Барт. — М. : Издательство А. А. Карцева, 1911. — 193 с.
  • Морлей Дж. Вольтер / Перевод с английского. — М. : Кучково поле, 2016. — 380 с. — .
  • Американские президенты : 41 ист. портр. от Д. Вашингтона до Б. Клинтона / Под ред. Ю. Хайдекинга; Пер. с нем. Л. В. Седовой. — Ростов н/Д; М. : Феникс : Зевс, 1997.
  • Анненская А. Н. Георг Вашингтон и война за независимость. — СПб.: Монтвид, ценз. 1899.
  •  Георг Вашингтон и основание Северо-Американских соединённых штатов. — М., 1895.
  •  //  : в 86 т. (82 т. и 4 доп.). — СПб., 1890—1907.
  • Исдейл Ч. Наполеоновские войны. — Ростов н/Д: , 1997. — 544 с. — .
  •  Полководческое искусство Наполеона. — М.: , 1938. — 280 с.
  •  Документы Истории Великой Французской Революции. — М.: Издательство Московского университета, 1990. — Т. I.
  • . Социалистическая история Французской революции в 6-х тт. — M: , 1983. — Т. 2.
  • Ассебург А. Ф. фон дер. / Пер. и предисл. Л. Н. Майкова // , 1879. — Кн. 1. — Вып. 3. — С. 362—369.
  •  . — СПб.: Типография Департамента уделов, 1873. — 36 с.
  • Борзаковский П. К. Императрица Екатерина Вторая Великая. — М.: Панорама, 1991. — 48 с.
  •  //  : [в 18 т.] / под ред.  [и др.]. — СПб. ; [М.] : Тип. т-ва , 1911—1915.
  • Стейнберг Дж. Бисмарк. Биография. М.: АСТ, 2014. 735 с. 
  • Виноградов В. Отто фон Бисмарк. Объединение Германии железом и кровью. М.: Аст-Пресс, 2015. 
  • Бурова И. И., Силинский С. В. АҚШ. СПб., 2002
  • Рубинштейн Л. Честный Эйб. — М., 1962.
  • Сэндберг К. Линкольн. — М., 1961.
  •  //  : в 86 т. (82 т. и 4 доп.). — СПб., 1890—1907.
  • Альшванг А. Людвиг ван Бетховен. Очерк жизни и творчество.
  • Аменда А. Аппассионата. Роман из жизни Людвига ван Бетховена.
  •  Шуберт Ф. П. (рус.) // Музыкальная энциклопедия (под ред. Ю. В. Келдыша). — М.: Советская энциклопедия, 1982. — Т. 6. — С. 435—446.
  •  Франц Шуберт. Прил.:  Хронограф, перечень произведений и библиогр. Ф. Шуберта. — М.: Academia, 1928. — 48 с.
  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кузембаев Аян Сансызбаевич
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-13
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Авторлық бағдарлама
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1581629689