Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Топырақ құрамы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа) Экспериментті жоспарлау және өткізу
Материалды ашып қарау
Пәні: ЖаратылыстануСынып: 3 сыныпМектеп:№4 орта мектепМұғалімнің аты жөні: Буркітбаева ЖҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Топырақтың құрамы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)3.3.4.2.Топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа)3.1.2.3.Экспериментті жоспарлау және өткізу
Сабақтың нәтижесіБарлық оқушылар: Топырақтың құрамымен танысадыБасым бөлігі: Тірі ағзалар үшін топырақтың қандай пайдасы барын ұғынадыКейбір оқушылар: Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийіТопырақтың құрамымен танысадыТопырақтың түрлерін ажырата алады.
Коммуникативті дағдыларОқылым: Мәтінді оқып зерделейдіАйтылым: Тақырыпқа байланысты сөздер айта аладыТыңдалым: Топта бір бірін тыңдайдыЖазылым: Оқулықтағы негізгі тірек сөздерді жазады
Тілдік мақсаттарТалқылауға арналған сұрақ: Топырақтың тірі ағзаға пайдасыТопырақ почвы soilГүл цветок flowerЖануар животное the animal
Құндылықтарға баулуҚұрметЫнтымақтастықӨмір бойы білім алу
Пәнаралық байланысДүниетану
РесурстарАКТ, оқулық, топырақ, су, суреттер, видеоролик, А4 форматтар
Әдіс тәсілдер«Ортадағы қаламсап», «Топырақ суреттері», «Мозайка», «Елші», «Топтас, ойлан, талқыла», «Адасқан әріптер», «Синквейн», «Шелекті бояу»
Алдыңғы білімТопырақ не үшін қажет?
Сабақтың жоспары
Сабақтың басы









































Сабақтың ортасы
ҰйымдастыруАмандасып, сыныпты түгендеу.«Топырақ суреттері» арқылы сыныпты үш топқа бөлемін.I топ: Қара топырақ II топ: Сұр топырақIII топ: Қоңыр топырақ Психологиялық ахуал қалыптастыруМейірімді жүрекпенАқ пейілді тілекпенАмандасып алайықБір жадырап қалайық«Ортадағы қаламсап» әдісі Топырақ тек жануарларға қажет па?Тағы қандай тірі ағзалар қоректік заттарды тірі ағзалардан алады?Адам өміріне топырақ қандай рөл атқарады?Топырақ дегеніміз не?

Кіріспе бөлім: «Мозайка» әдісі арқылы оқушылардың ойлау қабілетінін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Осы әдіс арқылы жаңа тақырыпты ашады Айтылым. Тыңдалым. Видеоролик «Сұрақ жауап» Миға шабуыл-видеода не көрдіңіздер?-Топырақ жайлы-топырақ дегеніміз не екен?-Жердің беткі борпылдақ қабаты.-оқушылар демалыс кезінде ауылға барғандарың бар ма? -иәә-ауылдың жері қаланың жерімен несімен ерекшеленеді?-Қаланың көп жерлеріне тастар төселген-суретте балалар не істеп жатыр? (жерді зерттеп) -ендеше Негеш пен Эврикаға топырақты зерттеуіне көмектесейік. -енді сендер топырақта түрлі ағзалар тіршілік ететінін білесің? Оларды атап шық? (жануарлар, өсімдіктер т.б.)-Топырақтың құрамында не болуы мүмкін? (Құм, саз, қарашірік)ҚБ: Мадақтау. Жарайсыңдар!

Оқылым. Кітаппен жұмысТоптарға бөліп оқиды. Тәжірибелік жұмыс: Топырақтың құрамында нелер болады?(Тәжірибе жасау кезінде қауіпсіздік ережелірін айтып өтемін тазалық сақтау, қолғап кию т.б.)Топырақты ақ қағаз бетіне салып анықтап қара? Не көрдің? Өсімдіктің ұсақ қалдықтары мен шіріген жәндіктерді көруге болады. Бірініші тәжірибе. Бір кесек топырақты су бар стаканға салайық. Не көрдіңіз? Көпіршік шыққанын. Ол не? Ауа Екінші тәжірибе. Сазды және қара топыраққа су құйамыз. Не байқадыңдыздар? Сазды топырақта баяу және қара топырақта тез сіңгенін. Себебі: Сазды топырақ тығыз болып келеді. Сазды топырақта қандай өсімдіктер өседі деп ойлайсыңдар (бап таңдамайтын дала өсімдіктері)Қара топырақта қандай өсімдіктер өседі?(көп күтім керек бөлме өсімдіктері)Тәжірибені қорытындылау. Топырақта қарашірік көп болса, соғұрлым топырақ құнарлы болады. Қарашірік топыраққа қара, қоңыр түс береді. Дескриптор: Топырақтың құрамында нелер барын анықтайды. Сазды және қара топырақта су қалай сіңімділігін байқады.. ҚБ: «Үш шапалақ» Жазылым: дәптермен жұмыс:«Түртіп алу жүйесі»Қарашірік өсімдіктер мен жануарлардың шірігін қалдықтарын айтамыз. Топырақтың құрамында саз, құм, қарашірік болады.

Жұптық жұмыс Оқушыларға суреттер беріледі. Сол суреттер бойынша ой талқыға түседіСұрақтар: Топырақтың үстіңгі қабатында не бар? Оларды ата.Бұл заттар топырақтың бетінде қалай пайда болады?Бұл суреттер бір жылдан кейін қандай өзгеріс болады деп ойлайсың?«Елші» стратегиясы бойынша ой пікірлерімен басқа топтармен бөліседі.

Дескриптор: Суреттер бойынша ой түйіп, оны келесі оқушыға жеткізе отырып, сұрақтарға жауап бередіҚБ: «Шапалақ»

Топтық жұмыс: «Топтас, ойлан, талқыла» Оқушыларға А4 формат пен суреттер таратылады. Оқушылар топта өзара ақылдаса отырып, сұрақтарға жауап жазады. I топ Топырақ туралы не білесің?II топ Топырақтың құрамыIII топ Топырақтың қорғау үшін не істеу қажет?Дескриптор:I топ: Топырақ туралы білетін мәліметін жазадыII топ: Топырақтың құрамы туралы жазадыIII топ: Топырақты қорғау үшін не қажет екенін жазадыҚБ: «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

Жеке жұмыс: «Адасқан әріптер». Оқушылар әріптерді ретімен қойып.Артық сөзді табу. Қарашірік, су, құм, қант, саз, ауаҚалған сөздердің арасында қандай байланыс бар?Дескриптор:Адасқан әріптерді ретімен қойып, артық сөзді табадыҚБ: «От шашу»

Топырақ суреттері





«Ортадағы қаламсап»





«Мозайка»Мұғалім сыйыТопырақ туралы видиоролик көрсету



«Сұрақ жауап»





































Үлестірмелі қағаздарСу, топырақ, ақ қағаз, қолғап,

























































































Сергіту сәтіӘуен қосып. Құм десе шашылады, Тас десе қатады, су десе қолдарымен толқын жасайды. Осыны бірнеше рет қайталау арқылы жасайды.

Сабақтың соңы





Кері байланыс













Рефлекция
«Синквейн» немесе «Бес жолды өлең» әдісі арқылы қорытындылау. 1.Топырақ2.Қара, қоңыр3.құнарланады, тыңайтылады, лайланады4.Топырақ жердің беткі қабаты5.ҚұмҚБ: «Бас бармақ»

«Шелекті бояу»Сабақты қорытындылау мақсатында шелекті құмға толтыру. Балалар алған білімдері бойынша жоғарғы деңгейде түсіндім десе шелекті толықтай бояайды. Орташа деңгейде болса жартылай. Егерде сабақ түсінбеген болса одан төмен бояу керек.
Стикерлер









Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Бурткибаева Жанаргуль Крымовна
Жарияланған уақыты:
2019-11-09
Категория:
Жаратылыстану
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573319075
2222
333
444
555
666
7
888
999