Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Туркия
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ тарау.ХХ ғ.ІІ жартысы-ХХІ ғ. басы Азия мен Африка елдеріМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 31.01.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова РТ.
Сынып: 11 ГПәні: Дүниежүзі тарихыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Жаңа сабақтың тақырыбыТүркия
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Түркия елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Сабақ мақсаттары
  • Түркия елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Бағалаукритерийлері Оқушылар:
  • Түркияның соғыстан кейінгі дамуы туралы болжам жасай алады
  • Сыныптастар арасында талқылау жүргізу арқылы Түркияның қазіргі жағдайы жөнінде өз пікірлерін негіздеп айту
  • Сыныптағы талқылау нәтижесінде Түркия елінің билігінің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсете алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология Монополия,олигархия,дипломатия,коалиция,инновация,механикаландыру,стратегия,капитал,НАТО,оппозиция, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • Түрік елі … туралы айтты
  • АҚШ пен Түркия арасындағы келісім шарт әр 10 жыл сайын жаңартылып осы күнге дейін сақталуда.
  • Түрк ия мен Ресей арасында осы күнге дейін жер дауы мәселесі шешілмей келе жатыр деп ойлаймын.…
  • Құндылықтарды дарыту



    Патриотизм, еуропа мәдениетінің озық дәстүрлерінің негізінде тәрбиелеу, әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін терең академиялық білім беру, өз бетімен білім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбекке және шығармашылыққа, ашық болуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеу мен азаматтық жауапкершілілкке баулу
    Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, Мәдениет және философия, экономика пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады
    АКТ қолдану дағдылары Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Оқушылар Түркия елінің саяси және діни ойларын біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут

    (БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісін қолдана тұра, Жапония мемлекеті туралы қандай білімі бар екендігін сұрайды.Жапонияда қандай билік іске асырылған? Оның экономикасының алғашқы орыннан көрінуіне не себеп болды?Б) Келесі сұрақтар қойылады:- Бұл Жапония елі қай тілде сөйлейді?- Олар бұрын қай елдердің отары болған?- Жапония екінші дүнежүзілік соғысқа қатысты ма?-Жабық тест 1.АҚШ әскері Жапонияны қай кезде басып алды?А) 1942ж1 мамыр Б) 1945ж 2қыркүйек В) 1945ж 9 мамыр Г) 1943ж 15 тамыз2.Потсдам келісімдеріне орай Жапония нелерінен айрылды?А)әскерінен Б) бар қорынан,барлық аумақтарынан В) ақшаларынан Г) отарынан3.1946-1949 жАҚШ мамандарының қатысуымен жасалған жер реформасындане қаралды?А) мемлекет помещиктердің артық жерін сатып алып,шаруаларға сатты Б) помещиктердің жерін тартып алды В) Барлық азаматтарға жер берілді Г)ірі помещиктік жер иелігі жойылып,фермерлік жерге айналды4.Жапонияда конституция қашан қабылданды?А) 1946ж5 наурыз Б)1947ж 3 мамыр В) 1948ж 6 сәуір Г) 1949ж 12 ақпан5.Император не үшін сақталып қалды?А) мемлекет пен халық бірлігінің нышан ретінде Б) символ ретінде В) көпшіліктің қалауы ретінде Г) Ақылдасып отыру үшін6.Соғыста қираған Жапония қалай тез қалпына келтірілді? А)АҚШ тың қолдауы арқасында Б)Англияның қолдауы арқасында В) НАТО-ның қолдауы арқасында Г) қарызға алған ақшалар арқасында7. АҚШ тан тапсырыстар алған Жапон кәсіпорындары қанша доллар пайда тапты?А)45 млрд доллар Б) 35 млрд доллар В) 12 млрд доллар Г)7 млрд доллар8.Жапонияның 50-60 жылдардағ даму қарқыны неге сүйенді?А) салықтың көптеп түсуіне Б) жаңа технологиялық негізге В) экономикалық жоспарға Г) басшылардың ақылдарына9.Жапонияның капитал қоры қай салаға жұмсалды?А)металлургия Б) машина жасауға В) мұнай өңдеуге Г) химия саласына10. Сан-Франсиско шартына қанша ел қол қойды?А) 52 мемлекет Б) 58 мемлекет В)48 мемлекет Г) 36 мемлекет11 сынып оқулығы,интернет материалдары
    Сабақтың ортасы













    5 минут





































    5 минут









































    10 минут

















    (М) Оқушыларға Түркияның президенті Ахмет Надждет Сезердің суреті мен оның елі картадан көрсетіледі. Келесі сұрақтар қойылады: - Бұл портретте кім бейнеленген?- Картадан оның елінің аумағына қарап, бұл мемлекет туралы не айтуға болады? (М). Туркия елі туарыл не білесіңдер? (Т/Ж) 1-тапсырма: Жұппен жұмыс. Түркия ның соғыстан кейінгі дамуын 1-топ талқылайды2-топӘскери төңкерістерді талқылайды3-топ Биліктің демократиялануы мен Түркияның қазіргі дамуын талқылайды2 тапсырма:

    1 топқа Түркия елі туралы мағлұмат жинап постер жасау тапсырылады.2-топқа Түрік ойшылдары туралы мағлұмат жинап,постер құр,постер құрастыру тапсырылады3 топқа Түрік президенттері туралы мағлұмат жинап постер құру тапсырыладыЖауаптарды бағалау критерийлері Түсіп қалған сөзді тап1952 жылы Түркия ресми түрде …, ал 1955 жылы … … мүшелігіне қабылданды.1960 жылы 28-29 сәуірдежәнеуниверситеттері студент жастарының толқулары басталды.Осындай шиеленіскен жағдайда Түркияның саяси сахнасына армия қатарындағы « ……» ұйымдары шықты.1961 жылы қабылданғанбуржуазиялық-демократиялық бостандықтарды жариялады.Тұрғыт Озал мемлекеті дамыудың біртұтас бағдарламасын жариялап, бұл бағдарлама «… … …» деп аталды.Т.Озал мен … президенттік қызметі кезінде Түркия Республикасының сыртқы саясатында елеуліөзгерістер болды.2001 ж мамырында … … … және Абдулла Гүл «Әділеттік және даму» партиясын құрды.









    (Б) Оқушылардың болжамдарын қабылдай отырып, мәтін туралы жауаптарды талқылаңыздар. Тапсырмаға арналған дескрипторлар.
    Қосымша мәліметтер,слайд







    Сабақтың соңы3 минутҮй жұмысы: «Түрік-Қазақстан байланыстары» тақырыбына эссе жазу Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексия жүргізеді:1 жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды» 3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын іріктеу.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554356311
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999