Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Үй тапсырмасы және оны тексерудегі жәйттар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Үй тапсырмасы және оны тексеру «Ұлттық бәсекелестік қабілеті бірінші кезекте оның білімділігінің деңгейімен анықталады» деген болатын елбасы. Оқытудың мазмұны, маңыздылығы және осыған қатысты реформаларды іске асыруда, оның шешу жолдары қай кезеңде де бірінші орында келеді. Соның ішінде оқушыны обьективті бағалау, үй тапсырмасын тексеру, оны оқушылардың толық, дұрыс меңгеруі білім мазмұнын игеруге өз үлесін қосады.
Материалды ашып қарау


Ақжар орта мектебі





Әдістемелік отырыста жасалған баяандама

Тақырыбы: Үй тапсырмасы және оны тексерудегіжәйттар



Орындаған: Қожағұлов А.Т.





2019-2020 оқу жылы

Үй тапсырмасы және оны тексеру«Ұлттық бәсекелестік қабілеті бірінші кезекте оның білімділігінің деңгейімен анықталады» деген болатын елбасы. Оқытудың мазмұны, маңыздылығы және осыған қатысты реформаларды іске асыруда, оның шешу жолдары қай кезеңде де бірінші орында келеді. Соның ішінде оқушыны обьективті бағалау, үй тапсырмасын тексеру, оны оқушылардың толық, дұрыс меңгеруі білім мазмұнын игеруге өз үлесін қосады. Осы тақырыпта жазылған «Үй тапсырмасы және оны тексеру» тақырыбындағы баяандамамды әріптестеріммен ой бөлісу мақсатында жолдап отырмын. Күнделікті дәстүрлі, дәстүрден тыс сабақ болсын оқушы мен мұғалім үшін маңызды кезеңдердің бірі-үй тапсырмасын тексеру, яғни сынып оқушыларының толық, дұрыс, саналы орындауын қадағалауға алу. Бұл кезеңнің мақсаты әр оқушының үй тапсырмасын орындаудағы жауапкершілігі, тапсырманы орындаудағы табанды еңбегі қаралады. Сабақтың бұл бөлімінде оқушыларды өзара, бір-бірінің үй тапсырмасын тексеруге тарта отырып, ұстазға көмекке келуге мұғалімнің жұмысының бір көрінісі болмақшы. Ұстаз тарапынан үй тапсырмасын тексермеу оқушыларды жауапсыздыққа, жалқаулыққа жетелейді. Сабақ барысында үй тапсырмасына оқушылардың қандай деңгейде даярлығын білуде барлық оқушылардың даярлығыны анықтауға мүмкіндік беретін тексерудің өзге әдістері, мысалы тест әдісі соңғы уақытта кеңінен қолданылып келеді. Бұл үй тапсырмасын 5-7 минут арасында тексеріп, оқушылардың толықтай жауабын бағалауға жеткізетін құптарлық жағдай. Үй тапсырмасын тексере отыра ұстаз мына жайыттарға көңі аударғаны артық болмас, олар: үй тапсырмасын орындамаған оқушы себептерін анықтау, қателіктер және оның себептерін анықтау ,үй тапсырмасында қол жеткен нәтижелерін анықтау және ұй тапсырмасын тексерудің түрлі әдістерін енгізу, бұл орайда кейде қосалқы материалдармен жұмыстанған шығармашыл оқушылардың жұмысын аздаған уақыт ішінде тексеру мүмкін емес, оларды сабақтан соң бос уақытта тексерген жөн. Өйткені, әрбір оқушының тапсырмасы тексеріліп, бағаланып отыруы тиіс. Жазба жұмыстар үнемі тексерусіз қалмауы керек, әйтпесе мұғалімнің оқушылар арасында беделі төмендеп, сенімсіздік пайда болуы мүмкін. Үй тапсырмасына ауызша жауаптар кезінде жауап берген оқушыны мадақтай білу, тыңдай білу, оның жауабына өзге оқушының пікірін тыңдата білу мұғалім жұмысының бір көрінісі болып қалмақшы.Кей кезде сабақ үрдісі барысында жауап берген оқушы бір жақта, қалған оқушылар даярланып әлек, ал мұғалім болса сабақтың келесі бөлімін ойлап тұрса, сонда оқушыға кім үшін айтып жатырмын деген ой келеді. Мұғалімнің басты назары үнемі жауап берген оқушыда болып оның тілі мен ақыл-ойын дамытуы, оған өз ойын қоса білуі тиіс. Оқушыны өз іс-әрекетіне баға беруге тәрбиелеу қажет. Кей мұғалімдер жауап берген оқушыны өзгемен салыстыра отырып бағалауға әуес келеді және оны бір жағынан бағалаудыңоңай жолы деп біледі. Негізінен жекелеген оқушының жетістігін, материалды қаншалықты деңгейде меңгергенін анықтай отырып бағалау құптарлық жағдай. Оқушы жауабын кешегі күнмен салыстыра отырып бағалауда көбінесе біз қолданып жүрген бестік балдық жүйе келіңкіремейтінін ескерген жөн, бағалаудың оөзге де әдістерін қолдан отырып, бестік балға көшіре отырып бағаласа дейміз. Кей ұстаздардың сабағынан санаулы оқушы ғана бағаланып ,қалған оқушылар ескерусіз қалып қоятын кездерін көріп жатамыз. Оқушы жауабы міндетті түрде бағалануы тиіс ,бағаланбағанның өзінде оқушы еңбегінің,сабаққа қатысудағы оқушы белсенділігі аталынып, бағалау кейінгі сабаққа қалдырылуы мүмкін.Кей кезеңде оқушылардың үзіліске уақыт таяанған мезетте уақыт күтумен отырғаны байқалады ,бұл яғни сабақ кезеңінің дұрыс сақталмауынан ,сабақ соңынан бағалау селсоқтығынан болып отыратын жайт.Тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарынан кейде оқушының толыққанды жауабын бірден бағалап жатқанын көреміз,жақсы сөзбен бағаланған оқушы жауабы оқушының одан әрі жұмыс жасауына жол ашып , белсенділігін арттыра түсері хақ. Мұғалімнің үй тапсырмасын тексерудің тағы да бір жолы тақтаға шығып жауап беріп жатқан оқушыдан басқа өзге оқушылардың білімін тексерудің өзге де жолдарын қолдана білуі ,бұл-яғни ,деңгейлік тапсырмалар үлестіру , картамен ,карточкамен жұмыстарға баулу ,тірек-сызбалар құра білу ,бұл мұғалімнен шеберлікті қажет ететін жауапты сәттердің бірі. Үй тапсырмасын сұраудың кеңінен қолданып келе жатқан әдістерінің-бірі ауызша сұрау ,әрине соңғы кезеңдерде шығармашыл мұғалімдер қолданып жүрген тестілеу , өзге де формалары ауызша сабақтарда оқушының тілдік қорын жояады,оқушы өзгенің пікірін тыңдаудан қалады деген сындар айтылып жатқанын жиі естиміз.Бұрынғы әдіспен бір оқушыға 10-15 минут кетіру арқылы бағалауда санаулы ғана оқушы бағаланып , қалғаны ескерусіз қалып жатады немесе уақытты тиімді пайдалануға мүмкүндік бермейтінін ескерген жөн. Осы жерде өзге оқушылардың шарша-мауын, оқушы зейінін жоғалтып алмаудың да әдістерін тез таңдай білу ұстаз үшін қиындық тудырмас еді.Ұстаздардың сабақтың осы бөліміне толықтай оқушыларды тарта білуі, яғни сұрақтар қоя білуге баулу, білімді тексеруді жаппай, жеке әдістерін қолдана білуі, жауап беру барысында оқушының ойын тыңдай білуге үйрету, оқушыны толықтыра білуге баулу, бұл-ұстаздан да қайткенде де сыныптың белсенділігін арттырудың тиімді жолдарын таңдауды талап ететін үдіріс.Қайткен күнде оқушы білімін тексеру оқушы жұмысын бақылайтын, бағаланатын, жинағана білімін нақтылайтын, жүйелейтін маңызды педагогикалық үрдіс болып қалмақшы.



Орындаған :Кожагулов А.Т.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кожагулов Абдулла Турсынбекович
Жарияланған уақыты:
2020-03-19
Категория:
Технология
Бағыты:
Баяндамалар, реферат
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1584595544