Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Заттардың мөлшері мен сан арасындағы сәйкестік"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тәрбиешілерге көмек
Материалды ашып қарау
Білім беру салалары: «Таным»Бөлімдері: Математикалық баспалдақТақырыбы: Заттардың мөлшері мен саннның арасындағы сәйкестікті табу. .Мақсаты: Заттарды мөлшері мен сандарының сәйке бекіту. Заттарды санау қаблетін арттыру. Заттың көлеміне қарай (үлкен, кіші, орташа) салыстыруды, геометриялық пішіндерден шаршыны таба білуді жалғастырамыз, ойлау қаблетін дамыту.Сөздік жұмыс : топтастыру, салыстыруҚажетті құрал жабдықтар: жұмыс дәптері.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс- әрекетіБалалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушыЖылулық шеңбері: Армысың көк аспан! Армысың жер ана! Армысың балабақша! Армысың достарым!Балалар өлең сөздерін қайталап қимылдар келтіріп, бір-біріне қарап сәлемдеседі.
Ұйымдастырушылық-ізденушілікТәрбиеші балаларға жұмыс дәптерін ашуды өтінеді. Қарандаршы балалар. 1 тапсырманы: (3 бет 1 сурет) Ойын «Дұрыс қос» Тәрбиеші балаларға суретті мұқият қарап шығып, төмендегі сұрақтарға жауап беруді сұрайды: -Сәбіз қанша? -Шие нешеу? -Шалқан нешеу? -Қияр нешеу? Мынадай тапсырма беріледі: «Дөңгелектегі бар карточкалар мен басқа заттар бейнеленген карточкаларды заттардың мөлшері мен дөңгелектер саны бірдей болатындай етіп, сызық арқылы қосыңдар». 2тапсырма: (3 бет 2 сурет) Ойын: «Машиналар мен гараж» -Қандай өлшемдегі машиналар? -Қандай өлшемдегі гараждар? Балалардан өтіну әр машинаны өз гаражына кіргізуді. Сергіту сәті: Балалармен бірге кубиктерден үш түрлі гараж құрастыру. 3тапсырма: (3 бет 3 сурет) Ойын: «Тап та боя» Балаларға түсіндіру геометриялық пішіндердің арасынан тек шаршыны тауып бояу. Қанша шаршыны боядыңдар? Шаршы қандай мөлшерде? 4тапсырма: (3 бет 4 сурет) Ойын: «Кім тығылғанын тауып ал» Тәрбиеші балаларға суретті қарап сол жақтағы суреттер қалай орналасқанын сұрайды? Сұрақтар? 1.Сол жағындағы теремокта қандай аңдар өмір сүреді? 2.Теремокта қанша аң тұрады? 3.Теремоктан қанша аң кетіп қалды орнын дөңгелекте? 4.Аттарын ата? Егер балалар қиналатын болса жұмбақ жасыру. Құлағы ұзын басынан, Шөп ортасында тұрады. Дыбыс қайдан шығар деп Қандай аң ормандағы? Арқасында инесі, Домаланып қалады. Домаланса не басы, не аяғы көрінбейді. Бұл не?

Балалар суреттерді қарап шығады және сұрақтарға жауап береді.



Үш. Екі. Бес. Төрт.

Тапсырманы орындайды.







Үлкен, орташа, кішкентай Үлкен, орташа, кішкентай Балалар тапсырманы орындайды. Әр кубиктардан гараждар құрастырады. Тауып бояйды.



Үш. Үлкен, орташа, кішкентай.







Қасқыр,аю,қоян,түлкі. Бесеу. Екеу. Қоян,кірпі.











Қоян.
Рефлексивті түзеушіӨзін- өзі бағалау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Тәрбиеші балаларды мақтайдыБалалар өз жұмыстарын тәрбиешінің қолындағы үлгімен салыстырады






Күтілетін нәтиже:Білуі немесе хабардар болуы: Заттардың мөлшері мен сандарын санай білу.Қалыптасқан әдет: тапсырмаларды орындай алуы.Істей білуі: Өз ойларын айта алу.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мухитова Зульфия Сатыбалдиновна
Жарияланған уақыты:
2019-11-08
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1573205208
2222
333
444
555
666
7
888
999