Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дүние жүзі тарихы: Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушылар берілген жаңа тақырыпты өтілген материалдармен салыстыра отырып, айырмашылығын және ұқсастығын ажыратып, өз ойларын еркін жеткізе алады. Оқушының іс-әрекеті арқылы жүзеге асады, ойлау, іздену, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті дами түседі, сөздік қоры молайып, сауаттылығы артады, ойын жүйелі, дұрыс жеткізуге тырысып, құбылыстарды өз ойынша жеткізуге қабілеттері ашылып, өзіндік ой-пікір қалыптасады, жаңа білім игеріледі, тың мәселелер шешіледі.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Cабақтың тақырыбы: Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?
Оқу мақсаты:
Барлық оқушылар Крест жорықтарының христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгерткенін түсінеді;
Басым бөлігі 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтап, діндердің әлемдік мәдениетке тигізген ықпалын сипаттайды;
Кейбір оқушылар деректермен жұмыс жасай отырып, крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын, әлемдік діндердің өзара байланысын сипаттайды, картада оқиғаларды даму динамикасында белгілейді;
Махамбет ауданыБереке орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Ескалиева Зульфия Мутиголлиевна


Тілдік мақсаттар:Терминдер: қасиетті соғыс, діни – рыцарьлық ұйымдар, католик шіркеуі, қуатты король билігі, император

2 бет
«Шаттық шеңбері» Ахуал орнату, сабақ барысында оқушылардың белсенділігін алыптастыру«Карточкалар иерархиясы» әдісіАлдыңғы тақырыпты қайталап, жаңа білімді игеруге бағытталады, идеялар жинақталып,сараланады. Сыни ойлайды. Өзіндік жұмыс дағдысы қалыптасады,өз ойын дәлелдей алады.
«Т» кестесі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға, қолдану дағдыларын дамытуға қол жеткізу. Оқушылардың оқу дағдысы қалыптасып, ойлау қабілеттерін арттырады.«Хикая картасы»Ақпаратты айтуда, белгілеуде оқушының шапшаң, әрі нақты картамен жұмысқа дағдыланады.«Сөздер банкісі» әдісібілімдерін жинақтап, ең маңыздысын ұсынады, айтылым,тыңдалым дағдысы қалыптасады«Синквейн» әдісіОқиғаның негізгі мәнін, түйінді ойды сипаттайды
«Серпілген сауалдар» әдісіБірін – бірін бағалайды, ұшқыр ойлап, тез жауап береді. Тақырыпты толықтай игереді. Нәтижесінде сабақ мақсатына жетеді.«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс өзара,өзін-өзі бағалайды, нәтижесінде жетістікке жету мүмкіндігі ашылады
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Белсенді оқу әдістерін қолдануда оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуы, сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, қатысуы, сыныптастарымен қарым-қатынасының дамуы, танымдық белсенділігінің артуы қалыптасады.
Белсенді оқыту әдістері

3 бет
Саралау әдісі
Жалпы оқу мақсатына сай берілген ресурстарға сүйене отырып, меңгеруге тиісті білім, іскерлік дағдыларын меңгереді.
Топтық және жеке жұмыста, тапсырмаларды орындау барысында өзіне нақты не керек екенін біледі және орындай алады.
Берілген тапсырманы орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы тапсырмаларға өзіндік тұжырым жасайды, бір сөзбен қорытып, мысалдар келтіре алады, топтық жұмыста топ оқушыларына қолдау көрсетеді;
Оқу мақсаттарына жету үшін алынған тапсырмалар жеңілден күрделіге қағидаты бойынша таңдап алынды. Тапсырмаларды таңдауда, тілдік мақсаттарды алуда оқушылардың жас ерекшелігі ескерілді.
«Т-кестесі»
«Синквейн» әдісі
Хикая картасы
«Карточкалар иерархиясы»
«Серпілген сауалдар»
«Сөздер банкісі»

4 бет
«Табыс баспалдағы»(ұғыну деңгейін көрсетеді, оқуға деген қызығушылығы артады, өзінің білімінің қай деңгейде тұрғандығын біледі.)
«Жетондар арқылы »(әлі де білімін толықтырып,алға ілгерлеуіне мүмкіндік береді)

«Екі жұлдыз, бір тілек»(өзара, өзін-өзі бағалайды , нәтижесінде жетістікке жету мүмкіндігі ашылады)
Критериалды бағалау
Кері байланыс«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі:Оқушыларға сабақ барысында екі жақсы жасалған әрекетті және әлі де жұмыстарын жақсарту керек екені туралы бір іс-әрекетті атайды
Дескриптор Крест жорықтарының жағымды жақтарын ажырата алады;Крест жорықтарының жағымсыз жақтарын ажырата алады;
Крест жорықтарынан кейінгі орын алған өзгерістерді маңыздылығына қарай, жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратып орналастырады.
Бағалау критерийі





5 бет


Қорытынды

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Ескалиева Зульфия Мутиголлиевна
Жарияланған уақыты:
2019-01-28
Категория:
Ресей тарихы
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1548660315
333
444
555
666
7
888
999