Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Химия пәнінен факултатив сабақтар
Материал жайлы қысқаша түсінік: химия пәні бойынша факультатив сабақтарға арналған қысқа мерзімді жоспарлау
Материалды ашып қарау
БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Термохимиялық теңдеулер арқылы есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 11.01.2018 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 8 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі туралы білу.
2. Термохимиялық теңдеуде жылу бөле жүретін және жылу сіңіре жүретін рекциялардың мәнін түсіну .
3. Термохимиялық теңдеу бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі туралы біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Термохимиялық теңдеуде жылу бөле жүретін және жылу сіңіре жүретін рекциялардың мәнін түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Термохимиялық теңдеу бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйренеді.

Тілдік мақсат:





Термохимиялық теңдеу бойынша есептер шығару жолдарын сипаттай алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Экзотермиялық реакция. Эндотермиялық реакция. Термохимиялық реакция.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Термохимиялық реакциялар.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Сандық есептердің шығарылу жолдарын сипаттап, ажырата алады.

Жетістік критерилері
1.Термохимиялық реакцияларды атай алады.
2.Экзотермиялық және эндотермиялық реакцияларды ажырата алады . 3.Сандық есептерді сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Реагенттер мен өнімдерді анықтау мақсатында есептер шығару.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

10 мин



Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептерді шығару жолдарын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе:
Химиялық реакциялардың жылу эффектісі, - тақырыбы бойынша түсінік беру.
Ой қозғау сұрақтары:
1.Термохимиялық реакция деген не?
2.Жылу бөле және сіңіре жүретін реакцияларды білесіңбе?
3.Реакцияның жылу эффектісі деген не?









Ортасы
10 мин

Топтық тапсырма
1 – топ: Экзотермиялық реакциялар.
2 – топ: Эндотермиялық реакциялар
Екі жұлдыз,бір ұсыныс арқылы бағалау
Есептер жинағы

Аяқталуы
15 мин



2 мин
Жеке жұмыс:
Есептер жинағы бойынша: 2 -56, 2 – 57, 2 – 58 есептер.
Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: Есептер жинағы: 2 – 59, 2 – 61 есеп.







Стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі. Есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 22.01.2018 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 9 , пәні: химия (факультатив)
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Ерітінділердің концентрациясы жайында білу.
2. Еріген заттың массалық үлесін есептеудің мәнін түсіну .
3. Ерітінділер бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Ерітінділердің концентрациясы жайында біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Еріген заттың массалық үлесін есептеудің мәнін түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Ерітінділер бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйренеді.

Тілдік мақсат:





Ерітінділер бойынша есептер шығару жолдарын сипаттай алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Ерітінді. Еріген зат. Массасылық үлес.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі.
Есептер шығару.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Сандық есептердің шығарылу жолдарын сипаттап, ажырата алады.

Жетістік критерилері
1.Ерітінділердің концентрациясын атай алады.
2.Еріген заттың массалық үлесін ажырата алады . 3.Сандық есептерді сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Термохимиялық теңдеулер арқылы есептер шығару.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

10 мин



Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептерді шығару жолдарын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе:
Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі. Есептер шығару, - тақырыбы бойынша түсінік беру.
Ой қозғау сұрақтары:
1.Ерітінді деген не?
2.Ерітіндінің концентрациясы туралы білеміз бе?
3.еріген заттың массалық үлесін қалай табуға болады?









Ортасы
10 мин

Топтық тапсырма
1 – топ: 2 және 3 тапсырма.
2 – топ: 4 және 5 тапсырма
Екі жұлдыз,бір ұсыныс арқылы бағалау
Есептер жинағы

Аяқталуы
15 мин



2 мин
Жеке жұмыс:
4-28. Массаслық үлесі 10 пайыз, ал массасы:
А) 120 г ерітіндіге;
Ә)175 г ертіндіге;
Б)250 герітіндіге;
4-29. Мынадай:
А)20 пайыздық 120 грамм.
Ә)25 пайыздық 250 грамм ертінділер дярлау үшін қанша грам тұз бен су алу қажет?
Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: Есептер жинағы: 4 – 25, 4 – 26 есеп.











Стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
















БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі. Есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 02.02.2017 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 8 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Ерітінділердің концентрациясы жайында білу.
2. Еріген заттың массалық үлесін есептеудің мәнін түсіну .
3. Ерітінділер бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Ерітінділердің концентрациясы жайында біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Еріген заттың массалық үлесін есептеудің мәнін түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Ерітінділер бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйренеді.

Пәндік мақсат:





Ерітінділер бойынша есептер шығару жолдарын сипаттай алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Ерітінді. Еріген зат. Массасылық үлес.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі.
Есептер шығару.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Сандық есептердің шығарылу жолдарын сипаттап, ажырата алады.

Жетістік критерилері
1.Ерітінділердің концентрациясын атай алады.
2.Еріген заттың массалық үлесін ажырата алады . 3.Сандық есептерді сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Ерітніділердің концентрациясы. Есептер шығару.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

15 мин



Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептерді шығару жолдарын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе:
Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі. Есептер шығару, - тақырыбы бойынша түсінік беру.
Ой қозғау сұрақтары:
1.Ерітінді деген не?
2.Ерітіндінің концентрациясы туралы білеміз бе?
3.еріген заттың массалық үлесін қалай табуға болады?









Ортасы
10 мин

Жеке тапсырма:
Ерітінділердің концентрациясы дегеніміз не?
1.30г тұзды 170г суда еріткенде түзілетін ерітіндідегі тұздың массалық үлесі қандай болады?
Ерітінді нешеге бөлінеді?
2.Тұздың массасы 100г судағы ерітіндісін суалтқанда ыдыста 15г тұз қалды. Ерітіндідегі тұздың массалық үлесі қандай болғанын табыңдар.
3.Массасы 20 г тұзды 180г суда еріткенде түзілген ерітіндідегі тұздың массалық үлесін есептеңдер.
Еріген заттың массалық үлесі деген не?
Есептер жинағы

Аяқталуы
15 мин







2 мин
Жеке жұмыс:
4.Массалық үлесі 0,06 немесе 6 % массасы 230 г калий нитратының ерітіндісін дайындауға қажетті су мен калий нитратының массаларын есептеңіздер.
5.Массасы 25 г мыс купоросын (СuSO4•5Н2О) көлемі 200 мл ( р = 1 г/см) суда ерітті. Алынған ерітіндідегі сусыз мыс сульфатының массалық үлесін (%) есептеңіздер
Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: Есептер жинағы: 4 – 32, 4 – 33 есеп.











Стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Ерітінділерге байланысты есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 09.02.2017 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 8 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Ерітінділердің концентрациясы жайында білу.
2. Еріген заттың массалық үлесін есептеудің мәнін түсіну .
3. Ерітінділер бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Ерітінділердің концентрациясы жайында біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Еріген заттың массалық үлесін есептеудің мәнін түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Ерітінділер бойынша есептердің шығарылу жолдарын сипаттауды үйренеді.

Пәндік мақсат:





Ерітінділер бойынша есептер шығару жолдарын сипаттай алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Ерітінді. Еріген зат. Массасылық үлес.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Ерітінділердің концентрациясы, еріген заттың массасылқ үлесі.
Есептер шығару.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Сандық есептердің шығарылу жолдарын сипаттап, ажырата алады.

Жетістік критерилері
1.Ерітінділердің концентрациясын атай алады.
2.Еріген заттың массалық үлесін ажырата алады . 3.Сандық есептерді сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Ерітніділердің концентрациясы. Есептер шығару.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

15 мин



Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептерді шығару жолдарын тексеру.
Сандық есептер шығару:
1.10 г тұзды 70 г суға еріткен. Ерітіңдінің проценттік концентра-
циясын табыңдар?
Шешуі: ω = 10 : 80 = 0,12
m(тұз) =10 г
m1(су)= 70г
-------------------------------
ω- ?
2. 45г қантты суға ерітіп 10% ерітінді алынған. Судың массасын табу.
Шешуі:
m(қант) = 45г ω = mзат : mерт ω = mзат : m + m1
ω = 0,1(10%)
---------------------
m1(Н2О) -? Бірінші-әдіс
ω = mзат : mерт mерт = m : ω = 45г : 0,1 = 450г
m(Н2О) = 450 – 45 = 405г









Ортасы
10 мин

Жұптық тапсырма:
3. 18г зат 200г ерітіндіде болады. Ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін анықтаңдар.
4. 5% 500г иод ерітіндісін дайындау үшін қанша г иод және спирт алуға болады.
Есептер жинағы

Аяқталуы
15 мин







2 мин
Жеке жұмыс:
1.Массасы 37 г кальций гидросидін алу үшін канша грамм кальций оксиді керек?(Жауабы: 28 г)
2.Массасы 192 г алюминий нитриті айрылғанда кан-ша көлем (к.ж) азот түзіледі?(Жауабы: 67,2 л)
3.Массалық үлесі 5% 10 г мыс сульфатын натрий гидроксидімен әрекеттестіргенде қанша грамм мыс (II) гидроксиді түзіледі?(Жауабы: 0,306 г)
4.Массасы 0,5 г темір (III) гидроксидін алу үшін 10%-дык натрий гидроксидіне канша грамм темір (Ш) хлоридін кұю керек?(Жауабы: 5,64 г)
5.Массасы 56 кг кальций оксиді мен 44 кг көміркышкыл газын алу үшін канша кг кальций карбо-натын ыдырату керек?(Жауабы: 100 г)
6.Массалық үлесі 49% 20 г күкірт кышқылын нейт-ралдау үшін қанша 10%-дык натрий гидроксиді кажет?(Жауабы: 8 г)
Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: қайталау.











Стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Қорытынды. Тестілеу.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 24.02.2018 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 8 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
1. Сандық есептер және олардың шығарылу жолдарын білу.
2. Сандық есептердің шығарылу жолдарын қайталау арқылы түсіну .
3. Өзгерісті жүжеге асыруды сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Сандық есептер және олардың шығарылу жолдарын біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Сандық есептердің шығарылу жолдарын қайталау арқылы түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Өзгерісті жүжеге асыруды сипаттауды үйренеді.

Тілдік мақсат:








Бейметалдардың негізгі қасиеттерін ажырата алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Сандық есептер шығару


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Сандық есептер шығару.
Өзгерісті жүзеге асыру.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Сандық есептердің шығарылу жолдарын сипаттай алады.

Жетістік критерилері
1.Есептердің ережесін және шығарылу жолдарын атай алады. 2.Есептердің шығарылуын ажырата алады . 3.Сандық есептерді сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Ерітінділердің қонцентрациясына байланысты есептер шығару.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин





15 мин


Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептердің шығарылу жолын тексеру.
Сандық есептер шығару:
1.Химиялық реакция теңдеуі Реакция типі
.+O2→CaO
NaOH+H2SO4→ . + H2O
CaCO3→tCaO+ .
Fe+HCL= .+H2
. + H2SO4→ZnSO4+ ..
H2O→tH2+
NaCL+HNO3→ .+ .
Cu+O2→ ..









Ортасы
14 мин



2.Массасы 48г алюминийді оттекпен тотықтырып:
4Al+3O2=2Al2O3
Алюминий оксидінің қандай массасын алуға болады?
3.Массасы 8 г кальций оттекпен әрекеттескенде қанша грам кальций оксиді түзіледі?
4.Реакция нәтижесінде:
А)16 гр магний оксиді;
Ә)5,1 г алюминий оксиді;
Б)8,8 г көміртек (IV) оксиді, түзілу үшін, әр жағдайда оттектің қандай массасы реакцияға түсетінін есептеңдер.
5.Су натримен әрекеттескенде натрий гидроксиді түзіліп, 4 грам сутек бөлінді. Реакцияға түскен судың массасын табыңдар.
Есептер жинағы

Аяқталуы
4 мин





1 мин
5.Мына өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазыңдар.
A)Na – NaCl – Na – Na2O – NaNO3 – NaOH – Na2SO4
Б) Fe – FeCl2 – Fe (OH)2 – FeO - Fe
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: Есеп №
Үлестірмелі материал

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.















БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Оксидтер тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 23.02.2017 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 8 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Оксидтер олардың қасиеттері жайлы білу.
2. Оксидтердің химиялық және физикалық қасиеттерін түсіну .
3. Оксидтер тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Оксидтер олардың қасиеттері жайлы біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Оксидтердің химиялық және физикалық қасиеттерін түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Оксидтер тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйренеді.

Пәндік мақсат:








Оксидттердің түрлерін ажырата алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Оксидтер. Эксперименттік есептер.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Оксидтер. Олардың қасиеттері
Есептер шығару.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Эксперименттік есептердің шығарылу жолдарын сипаттай алады.

Жетістік критерилері
1.Оксидтерді атай алады. 2.Оксидтердің қасиеттері мен қоысылыстарын ажырата алады . 3.Оксидтер тарауы бойынша есептердің шығарылу жолын сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Есептер шығару

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

20 мин


Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептердің шығарылу жолын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе
Сұрақтар топтамасы:
1.Оксидтер жайлы не білесіңдер?
2.Оксидтер гнеден тұрады?
Оксидтер тарауы бойынша эксперименттік есептер шығару:
1.Формулалары келтірілген заттрадың ішінен тек оксидтерді теріп жаз:
KOH, CaO, H2S, H2O, CO2, AlCl3, Al2O3, FeO, Fe3O4.
2.Мына оксидтерді формуласын жазыңдар:
А) литий оксиді, мыс (1) оксиді, мыс (2) оксиді.
Ә) күміс (1) оксиді, барий оксиді, темір (2) оксиді.
Б)темір (3) оксиді, сутек оесиді, хлор (7) оксиді.
3.Мына оксидтердің құрамындағы: B2O3, Ag2O, P2O5, CrO3.
, сутек оксиді,








Ортасы
14 мин



4.Массасы 88 г кальция оттекпен әрекеттескенде қанша грам кальций оксиді түзіледі?
5.Төмендегі сызбанұсқаларға сай жүретін химиялық реакциялардың теңдеулерін толықтырып жазып, теңестіріп, түзілген заттарды атаңдар:
1) P + = P2O5
2) Mg + O2 =
3) H2S + .. = H2O + SO2
4) C3H8 + O2 = CO2 + .
Есептер жинағы

Аяқталуы
4 мин



1 мин
6.Екі валиентті металдың 6 грамы оттекпен әрекеттескенде 10 грам оксид түзіледі. Оттекпен әрекеттескен қай метал екендігін тап.
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: есеп:
Үлестірмелі материал

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.

























БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Оксидтер тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 15.03.2018 ж (фак) КО
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 9 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Оксидтер олардың қасиеттері жайлы білу.
2. Оксидтердің химиялық және физикалық қасиеттерін түсіну .
3. Оксидтер тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Оксидтер олардың қасиеттері жайлы біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


2. Оксидтердің химиялық және физикалық қасиеттерін түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Оксидтер тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйренеді.

Тілдік мақсат:








Оксидттердің түрлерін ажырата алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Оксидтер. Эксперименттік есептер.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Оксидтер. Олардың қасиеттері
Есептер шығару.


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Эксперименттік есептердің шығарылу жолдарын сипаттай алады.

Жетістік критерилері
1.Оксидтерді атай алады. 2.Оксидтердің қасиеттері мен қоысылыстарын ажырата алады . 3.Оксидтер тарауы бойынша есептердің шығарылу жолын сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Есептер шығару

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

20 мин


Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептердің шығарылу жолын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе
Сұрақтар топтамасы:
1.Оксидтер жайлы не білесіңдер?
2.Оксидтер гнеден тұрады?
Оксидтер тарауы бойынша эксперименттік есептер шығару:
1.Формулалары келтірілген заттрадың ішінен тек оксидтерді теріп жаз:
KOH, CaO, H2S, H2O, CO2, AlCl3, Al2O3, FeO, Fe3O4.
2.Мына оксидтерді формуласын жазыңдар:
А) литий оксиді, мыс (1) оксиді, мыс (2) оксиді.
Ә) күміс (1) оксиді, барий оксиді, темір (2) оксиді.
Б)темір (3) оксиді, сутек оесиді, хлор (7) оксиді.
3.Мына оксидтердің құрамындағы: B2O3, Ag2O, P2O5, CrO3.
, сутек оксиді,








Ортасы
10 мин



4.Массасы 88 г кальция оттекпен әрекеттескенде қанша грам кальций оксиді түзіледі?
5.Төмендегі сызбанұсқаларға сай жүретін химиялық реакциялардың теңдеулерін толықтырып жазып, теңестіріп, түзілген заттарды атаңдар:
1) P + = P2O5
2) Mg + O2 =
3) H2S + .. = H2O + SO2
4) C3H8 + O2 = CO2 + .
Есептер жинағы

Аяқталуы
3 мин



1 мин
6.Екі валиентті металдың 6 грамы оттекпен әрекеттескенде 10 грам оксид түзіледі. Оттекпен әрекеттескен қай метал екендігін тап.
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: есеп:
Үлестірмелі материал

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.




























БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Қышқылдар тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 15.03.2018 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 9 , пәні: химия (Фак)
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(масаттары)
1. Қышқылдар олардың қасиеттері жайлы білу.
2. Қышқылдардың химиялық және физикалық қасиеттерін түсіну .
3. Қышқылдар тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Қышқылдар олардың қасиеттері жайлы біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


1. Қышқылдар олардың қасиеттері жайлы түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Қышқылдар тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйренеді.

Тілдік мақсат:








Қышқылдардың түрлерін ажырата алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Қышқылдар.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Қышқылдар тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Эксперименттік есептердің шығарылу жолдарын сипаттай алады.

Жетістік критерилері
1.Қышқылдарды атай алады. 2.Қышқылдардың қасиеттері мен қоысылыстарын ажырата алады . 3.Қышқылдар тарауы бойынша есептердің шығарылу жолын сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Оксидсидтер тарауы боынша эксперименттік есептер.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

15 мин


Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептердің шығарылу жолын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе
Қышқылдар тарауы бойынша эксперименттік есептер шығару:
1) металдармен әрекеттескенде сутек катиондары (H+) – тотықтырғыш болатын қышқылдар: HCl, HBr, HI, H2S, H3PO4 , H2SO4 (сұйық). Бұл қышқылдар кернеу қатарында сутекке шейін орналасқан металдармен әрекеттесіп, сутегіні ығыстырады.2) қышқыл түзуші элемент атомдары тотықтырғыш болатындар: HNO3 – кез келген концентрациясы, H2SO4 концентрлісі. Бұл қышқылдар кез келген металдармен, бейметалдармен ( P , S, C ) және тотықсыздандырғыш қышқылдарменде әрекеттеседі. Мұндай реакциялар жүрген кезде сутегі еш уақытта бөлінбейді.3.Тапсырма: Теңдеуді аяқтаңыздар:HCl + Fe2O3 →HCl + СаО →4. Қышқылдардың негіздермен әрекеттесуі HCl + NaOH = NaCl + H2O5. Қышқылдардың тұздармен әрекеттесуіHСl + Na2CO3 →H2SO4 + BaCl2 →
, сутек оксиді,








Ортасы
14 мин



6) Массасы 4 г мыс оксиді азот қышқылымен әрекеттескенде қандай тұз қанша массада түзіледі?7) Массасы 2,33 г темір және мырыш қоспасын қышқыл ерітіндісінде еріткенде көлемі 896мл (қ.ж) сутек бөлінді. Қоспадағы әр металдың массасын анықтаңыздар.
8.Реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір. Реакция типін анықта:
Mg + Br2
Al2O3 + НCl
Cu+ Н2SO4
BaCl2 + Н2SO4 .
Есептер жинағы

Аяқталуы
4 мин






1 мин
9.“Басталған ойды аяқта ...”
1) Қышқылдар дегеніміз...
2) Құрамында оттектің болу немесе болмауына байланысты
қышқылдар ...
3) Құрамындағы сутектің санына қарай қышқылдар ...
4) Қышқылдар электр тогын өткізеді, олай болса олар - ...
5) Қышқылдарды индикаторлар көмегімен ...
6) Еш уақытта қышқылға су құюға ... !
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: Есептер шығару.
Үлестірмелі материал

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.


















БекітемінОқу – ісі жөніндегі орынбасар: А.Берсүгірова
САБАҚ: Қышқылдар тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару.
Мектеп: № 79 негізгі мектеп

Күні: 05.04.2018 ж
Мұғалімнің есімі: Бейісова Гүлжайна

СЫНЫП: 8 , пәні: химия
Қатысқандар саны:7
Қатыспағандар саны: жоқ

Сабаққа негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
1. Қышқылдар олардың қасиеттері жайлы білу.
2. Қышқылдардың химиялық және физикалық қасиеттерін түсіну .
3. Қышқылдар тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйрену.

Оқу мақсаттары:





Барлық оқушылар:


1. Қышқылдар олардың қасиеттері жайлы біледі.


Оқушылардың басым көпшілігі:


1. Қышқылдар олардың қасиеттері жайлы түсінеді.


Кейбір оқушылар:


3. Қышқылдар тарауы бойынша есептердың шығарылу жолын сипаттауды үйренеді.

Тілдік мақсат:








Қышқылдардың түрлерін ажырата алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Қышқылдар.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Қышқылдар тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару


Сіз неліктен .... екенін айта аласызба?


Эксперименттік есептердің шығарылу жолдарын сипаттай алады.

Жетістік критерилері
1.Қышқылдарды атай алады. 2.Қышқылдардың қасиеттері мен қоысылыстарын ажырата алады . 3.Қышқылдар тарауы бойынша есептердің шығарылу жолын сипаттай алады.

Алдыңғы оқу
Оксидсидтер тарауы боынша эксперименттік есептер.

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

Басталуы
5 мин

15 мин


Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген есептердің шығарылу жолын тексеру.
Жаңа сабаққа кіріспе
Қышқылдар тарауы бойынша эксперименттік есептер шығару:
1.Берілген заттардың ішінен қышқылдарды тап:
KOH, HCI,P2O5, H2CO3, NaHCO3, H2O, H2S, NaNO3, H3PO4
2.Қышқылдар құрамына қарай қалай жіктеледі?
3.Реакия нәтижесінде қандай қышқылдар түзіледі:
SO3 + H2O =
CO2 + H2O =
4.Қышқылдар мына заттардың қайсысымен әрекеттеспейді:
Zn, CuO, Ag, NaOH, CO2, CaCO3
5.Фосфор және күкірт қышқылдарының молекулалық массаларын есепте.
6.Өзгерістердің теңдеуін жаз: Mg – MgO - Mg(OH)2
сутек оксиді,








Ортасы
14 мин



7.Берілген реакция теңдеулерін жазу
Na2CO3+HCl-
K3PO4+H2SO3-
Au+H2SO4—
NaOH+HCl-
Fe+HCl=
CaO+ HCl=
Mg+ H2SO4=
Al+ HCl=
8.Төмендегі айналуларды іске асыруға болатын тиісті реакция теңдеулерін жаз:
K2SO3

S → SO2 → H2SO3

Есептер жинағы

Аяқталуы
4 мин



1 мин
9.Есеп шығару: Массасы 12,6 г натрий сульфиті тұз қышқылымен әрекеттескенде неше моль натрий хлориді түзіледі.?
10.Массасы 6,2 г натрий оксиді қанша грамм күкірт қышқылымен әрекеттеседі?
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.Кері байланысСтикерлерге бүгінгі сабақта не білді, не үйренді және не қызық болғандығы н түсіреді.
Үйге тапсырма: Есептер шығару.
Үлестірмелі материал

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушлыар өзрара қолдау көмек көрсетеді.
Қабілеті жоғары оқушыларға Кеңейтілген тапсырманың екеінші және үшінші бағыты беріледі.
1.Мұғалім тарапынан Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағаланады.
2.Өзіндік жұмыс


Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жасаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.







Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Бейісова Гүлжайна Серікқызы
Жарияланған уақыты:
2019-10-22
Категория:
Химия
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1571765084
2222
333
444
555
666
7
888
999