Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

10 сыныпқа арналған оқу үлгілік бағдарлама
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау
Қызылорда облысының білім басқармасы№4 облыстық дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты







БЕКІТІЛДІ КЕЛІСІЛДІ №4 облыстық дарынды балаларға Cекция жетекшісі арналған мектеп-интернат директоры: Б. Абдуллаева «___» ____________ 2019 – 2020ж.ж. «___» ____________ 2019-2020ж. ж.



Үлгілік оқу бағдарламасы

Жеке тұлғаны бейімдеу компоненті(сабақ түрі)

Физика (сабақ аты)

10 "А","Ә"-сынып(сыныбы)

















Қызылорда 2019-2020 оқу жылыАвтор: Бекмухаметова Г.А– физика пәнінің мұғалімі, жоғары санатты. ІІІ (базалық) деңгей. Сарапшы(лар): Б.Т.Елеусінов – физика-математика ғылымдарының кандидаты, профессор-академик. Б. Абдуллаева – Жоғарғы санатты. №4 облыстық дарынды балаларға арналған мектеп-интернат директоры. «Қызылорда облысының білім беру ісінің үздігі»





Оқу бағдарламасы №4 облыстық дарынды балаларға арналған мектеп-интернатының №5 оқу-әдістемелік кеңесте талқыланып, №3 педагогикалық кеңесте бекітіліп, облыстық оқу орталығына ұсынылды.

Педагогикалық кеңес төрайымы: __________________________ Б.Абдуллаева Облыстық оқу орталығының директоры: __________________________ С. Асқаров



2016 жылғы « 8 » қаңтар №4 хаттамасы





Үлгілік оқу бағдарламасы сапасын жақсарту бойынша ескертулеріңіз бен ұсыныстарыңызды мына адрес бойынша жіберуіңіз сұралады: 120018, Қызылорда қаласы, Тасбөгет кенті, Амангелді №25, эл.почта: odmi4@mail.ru



















Мазмұны

І. Түсінік хат.....................................................................ІІ. Мазмұндық бөлім.......................................................- тақырыптық жоспар....................................................- тақырыптық жоспар мазмұны.....................................ІІІ. Нормативтік бөлім.....................................................- оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар...................IV. Ақпараттық-әдістемелік бөлім…...............................................................- пайдаланылатын әдебиеттер.........................................................................

































Түсінік хат

Қазақстандық білім беру жүйесінің бейінді оқытуға көшуі оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға және оқушының жеке тұлғасын дамытуға, оның мотивациялық аясын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталуы тиіс орта жаратылыстану білім берудің мақсаттары мен міндеттерін өзгертуді талап етеді. Білім берудің жаңа мақсаттарына жетуге жіктеп және даралап оқытудың құралы болып табылатын бейінді оқыту толығымен ықпал ете алады және жоғары сынып оқушыларының білім алуды одан әрі жалғастыруына байланысты олардың мамандыққа қызығушылығына және ынтасына сәйкес оқытуға жағдай жасауға мүмкіндік береді.Бейіндік оқытудың ең басты ерекшеліктерінің бірі – білім, іскерлік, дағдылар қалыптастырудан құзыреттілік тұрғыға көшу.Бейіндік-бағдарлы білім беру – оқушының тұлғалық және өмірлік өзін-өзі анықтауын қамтамасыз ететін, оқытудың даралануы мен саралануын жүзеге асыратын жалпы орта білім беруді аяқтау кезеңі. Бұл оқыту әрекетінің ұйымдастыру жүйесінде жоғарғы сынып оқушыларының қызығушылығы мен талабы, қабілеттері ескерілген жағдайда оқушының танымдық, болашақ кәсіби бағдарына сәйкес дербес дамуы үшін бейіндік оқыту жүзеге асырылады.Жаратылыстану-математикалық бағыттағы бейіндік пәндер: – оқушы тұлғасының интелектуалдық әлеуетін дамытуды; – оқушылардың логикалық, математикалық, алгоритмдік, операциялық, ғылыми-жаратылыстану, инженерлік ойлауын қалыптастыру мен дамытуды; – әртүрлі өмірлік жағдайларға және болашақ кәсіби қызметіне қажетті оқушылардың аналитикалық, практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіруді; – математиканың, информатиканың, физиканың, химияның есептерін практикалық пайдалануға бағыттауды және олардың практикалық мәнін түсінуді; – оқушылардың математикалық және физикалық моделдеу аппаратын меңгерудегі құзыретті, білімді, білікті және дағдыларды қалыптастыруды қамтамасыз етуі тиіс.Осы орайда жоғарыда көрсетілген мақсаттар мен 7-сынып оқушылары үшін Бағдарлама: - ҚР «Білім туралы» Заңына; - «Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік стандартының» негізіне; - физикадан 7-11 сыныптарға арналған мемлекеттік бағдарламаға сүйене отырып құрастырылды. Ұсынылатын курстың бағдарламасында оқушыларға тарихи мәліметтер мен қызықты тапсырмалар ұсынылады, сонымен қатар күрделі есептердің шешілуі жүзеге асады. Бағдарлама арнайы қызығушылығы мен физика пәніне қабілеті төмендеу, бірақ өзінің дүниетанымын кеңейткісі келетін оқушылар үшін де қызықты, әрі пайдалы болады. Бағдарламада 7-сыныпқа арналған физика пәнінің мазмұнында жеткілікті көңіл бөлінбейтін т күрделі есептер шешу кеңінен қарастырылады. Курстың дидактикалық қамтылуы.Курсты оқыту үрдісінде ойын элементтерін кеңінен қолдануға болады. Қазақ халқының ұлттық ойындарын физика пәнінде пайдалану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттырып, тарауды пысықтау, қайталаукезеңдерін сапалы өткізуге, материалды толық меңгеруге көмектеседі. Оқушы өзінің ойын дамыта отырып, өзінің пікірін айтуға үйренеді. Ойын түрлері сабақта білімділік және тәлім-тәрбиелік мақсатта қолданылады. Курстың мақсаты:- оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, байқампаздығын жан-жақты арттыру, ойын қабілетін дамыту, дүниеге көзқарасын, білім деңгейін арттыру;- ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, өз бетімен еңбектенуге, ұлттық сүйіспеншілікке тәрбиелеу;- физиканы алғашқы ұғымдарымен дидактикалық қызметтер: бағыттау тексеру жүзеге асыру;-оқушы қабілетін жетілдіріп дамыту үшін бақылау есептері көп деңгейлі болып құрылу;- оқушылардың физикалық сауаттылығын мәдениетін және шығармашылық қабілетін физикалық базалық білімдегі олқылықтарды түзету негізінде қалыптастыру;- физикадан есеп шығарудың тиімді әдістерін және бақылау дағдыларын дамыту;- оқушылардың зияткерлік дамуын, логикалық ойлау,салыстыру, талдау,жинақтау дағдыларын қалыптастыру; - оқушылардың физикадан білім деңгейлерін тереңдету, кеңейту, кәсіби бағдарға бейімдеу және шығармашылық іскерлігін шыңдау.Курстың міндеттері:Бүгінгі таңдағы әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың күрделенуі, ақпараттар ағымының қарқындауы, бәсекелестіктің артуы сияқты жағдаяттар білім беру ұйымдарының түлектеріне жоғары талаптар жүктейді. Бұл жағдайда жалпы білім берудің мақсаты-оқушы шығармашылық іс-әрекет тәжірибесін меңгерген, бүгінгі өзгермелі жағдайларда бағдарлама алуға қабілетті тұлға ретінде дамыту болып табылады.«Физика» пәні мектептің жоғары сатысында жаратылыстану-математикалық бағытта оқытудың бағдарын анықтаудын көтеріңкі деңгейде оқытылатын пәндер қатарына жатады.Курстың мақсаты - берілген тақырыптар бойынша физиканың заңдылықтарын, олардың ашылу тарихын, күнделікті тұрмыста қолданылуын, физиканың өндіріспен, ауыл шаруашылығымен, техникамен және ғарышты игерумен байланыстылығын ашып көрсету, пәиаралық байланысты жүзеге асыра отырып, оқушыны шығармашылық қабілетін дамыту, жеке тұлғаны білімділікке және ізденімпаздылыққа, тапқырлыққа ынталандырып, болашақ мамандығына дұрыс бағдар беру, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін арттыру! - физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолдану шегі болатынын түсіндіру және физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілср мен табиғат құбылыстарын түсіндіруге және физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен табиғат құбылыстарын түсіндіруге, белгісіз құбылыстар мен процестерді, олардың ерекшеліктерін алдың ала айтуға мүмкіндік беретінін, физиканың техника-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру;- пән бойынша игерген білімдері мен әртүрлі ақпарат кұралдарынан алынған мәліметтерді өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білуге баулу;- отандық және шетел ғылымдарының физиканың ғылым ретіндегі дамуы үшін қоскан үлестерін, сондай-ақ физиканың техника-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі орнын ұғындыру;- лабораториялық жұмыстар мен практикумдар жүргізу кезінде өлшеулерді дұрыс жүргізіп, алынған нәтижені бағалай алуға және кешенді есептерді шығара білуге үйрету болып табылады.- физиканы оқыту үшін бойында техниканың әртүрлі салаларының, химиялық және биологиялық құбылыстар мен процестердің негізінде физика және оның зандары жататындығы туралы білімдерді, физиканың зерттеу әдістері мен зерттеушілік сипаттағы білімдер меи кәсіби маңызды тэжірибелік біліктерді қалыптастыруы тиіс. Күтілетін нәтижелер. Қолданбалы курсты оқытудың соңында оқушылар: -физикалық ұғымдар мен шамалардың мағынасын түсіне білу; -физика заңдарының практикалық қолданыстарын түсініп, игере білу;- есеп шығарған кезде сызбада берілген шамаларды олардың арасындағы тәуелділікті дұрыс тауып анықтай, білу; -нақты мысалдар арқылы механикалық энергия туралы, жылу энергетикасы мен ядролық энергетиканың экологиялық проблемаларыи түсіндіре алу; -электроэнергетика элементтерімен (түрлері, сызбасы, құрылысы) танысып, оны өмірде дұрыс пайдалана білу; -тарихи материалдар негізінде физиканың электротехника дамуындағы алатын орнын түсіне білу;-зерттеу әдістерін (эксперимент жүргізу, эдебиетке шолу жасау, мәліметтерді талдау) жоспарлай білу, эксперименттік фактілер жэне сәйкес кестелер мен статистикалық мэліметтер негізінде қорытындылар жасау, іздену жэне зерттеу жұмыстарының нэтижелерін дайындай білу; -физика пэнінен меңгерген білім, іскерлік, дағдыларын басқа пэндерден алған білімдермен ұштастыра білу; -электрондық оку құралдарын тиімді пайдалана білу сияқты нәтижелерге қол жеткізуі тиіс;- әр түрлі күндік деңгейіндегі салалық есептер мен қатар, мазмұнды физиканың есептерін шығару дағдысын дамыту;- физиканын жетістігін адами өркениеттің даму игілігіне пайдалану жэне табиғаттьщ заңдарын Мүмкіндігіне сену; қазіргі жаратылыстану ғылымының мазмұнының мәселелерін талқылау кезінде оппоненттің пікіріне орынды қатынас және тапсырмаларды бірлесе орындау үдерісінде ынтымақтастыктың тілегі;- қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілік сезімі, жаратылыстану гылымының жетістіктерін пайдалануды бағалауга дайындық; ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.Жаратылыстану-математикалык бағыттағы білім беру мазмүнында адамзат қызметінің әр түрлі саласында колдана алуы үшін теориялық және практикалық білімдерді органикалык үйлестіру, физикалық тәжірибелерді орындағанда оқушылардың дағдыларын дамыту және казіргі заманғы техникада қолданылатын физиканың ең маңызды жетістіктерін таныстыру ескерілуі қажет. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру жобалык және іздену, зерттеушілік іс-әрекетті ұйымдастыру арқылы ұсынылады. Пән окушылардын ғытыми-зерттеу жүмысын жасау қабілеттіліктерін дамытуға, бақылау жүргізу және эксперименттік тапсырмаларды орындау, жобалау жүмысын жасау дағдыларьш қалыптастыруға бағытталадыКурстың жаңалығыБерілген тақырыптар бойынша физиканың заңдылықтарын, олардың ашылу тарихын, күнделікті тұрмыста қолданылуьн, физиканың өндіріспен, ауыл шаруышылығымен, техникамен және ғарышты игерумен байланыстылығын ашып көрсету, пәнаралық байланысты жүзеге асыра отырып, оқушыны шығармашылық қабілетін дамыту, жеке тұлғаны білімділікке және ізденімпаздылыққа, тапқырлыққа ынталандырып, болашақ мамандығына дұрыс бағдар беру, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін арттыру.













Мазмұндық бөлім10 "А", "Ә" сынып тақырыптық күнтізбелік жоспар.
р/cТақырыптың мазмұныСағат саныӨтілетін күніКөрнекілігі. Пайдаланылатын ойын түрлері, орындалатын тапсырмадар
IМеханика(Қорда 200 есеп бар)11



1Теориялық бөлім25.09Оқулықтан.
2Шығармашылық есептер шығару212.09И.В. Рымкевич. Физика есептерінің жинағы.
3Жаттығу есептері219.09Оқулықтан
4Шығармашылық есептер жинақтау226.09

5Жауаптары еркін түрде берілетін есептерден сынақ жұмысы23.10Тест жинақтары
6Қорытынды сабақ110.10

IIДинамика(Қорда 200 есеп бар)11



1Теориялық бөлім217.10Оқулықтан
2Шығармашылық есептер шығару224.10И.В. Рымкевич. Физика есептерінің жинағы.
3Жаттығу есептері27.11Оқулықтан
4Шығармашылық есептер жинақтау214.11

5Жауаптары еркін түрде берілетін есептерден сынақ жұмысы221.11Тест жинақтары
6Қорытынды сабақ128.11

IIIМолекулалық физика(Қорда 200 есеп бар)11



1Теориялық бөлім25.12Оқулықтан
2Шығармашылық есептер шығару212.12И.В. Рымкевич. Физика есептерінің жинағы.
3Жаттығу есептері219.12Оқулықтан
4Шығармашылық есептер жинақтау226.12

5Жауаптары еркін түрде берілетін есептерден сынақ жұмысы29.01Тест жинақтары
6Қорытынды сабақ116.01

IVТермодинамика негіздері(Қорда 200 есеп бар)11

Оқулықтан
1Теориялық бөлім223.01

2Шығармашылық есептер шығару230.01И.В. Рымкевич. Физика есептерінің жинағы.
3Жаттығу есептері26.02Оқулықтан
4Шығармашылық есептер жинақтау213.02

5Жауаптары еркін түрде берілетін есептерден сынақ жұмысы220.02Тест жинақтары
6Қорытынды сабақ127.02

VЭлектродинамика(Қорда 200 есеп бар)11



1Теориялық бөлім25.03Оқулықтан
2Шығармашылық есептер шығару212.03И.В. Рымкевич. Физика есептерінің жинағы.
3Жаттығу есептері219.03Оқулықтан
4Шығармашылық есептер жинақтау29.04

5Жауаптары еркін түрде берілетін есептерден сынақ жұмысы216.04Тест жинақтары
6Қорытынды сабақ123.04

VIТұрақты электр тогы(Қорда 100 есеп бар)8



1Теориялық бөлім230.04Оқулықтан
2Шығармашылық есептер шығару27.05И.В. Рымкевич. Физика есептерінің жинағы.
3Жаттығу есептері214.05Оқулықтан
4Қорытынды қайталау221.05

Физикадан оқу бағдарламасы аптасына 2-рет, жылына 68 сағат оқытылады.





























ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР МАЗМҰНЫ

І тарау. Физика және астрономия- табиғат туралы ғылымдар - 20 сағат
Физика -табиғат туралы ғылым. Физикалық ұғымдар Тікелей өлшеу дәлдігін бағалауАстрономия - аспан денелері туралы ғылым Бөгде өлшеулер дәлдігін бағалауТабиғатты зертеудің әдістеріӨлшеулер нәтижесін графика әдісімен өңдеуФизикалық шамалар. Оларды өліпеуҚос нүктелер әдісімен ең қолайлы график сызығын табуӘр түрлі аспаптардың бөлігінің құнын анықтауМассаны өлшеу (дәл өлшеу)Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазуДене көлемін өлшеу


Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдыларФизика пәні оның мақсаты мен міндетін түсінеді. Физиканың алғашқы ұғымдарымен танысады. “Механика” тарауы бойынша оқушылардың білімдерін тереңдету және қайталау мақсатында жасалынған.ІІ тарау. Заттың құрылысы - 18сағат
Атомдар мен молекулалар. Олардың қозғалысы. Заттың күйлері .Атом ядросының құрамы. Диффузия. Зат күйлерін молекула-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру. Әлемнің дамуы туралы түсінік. Механикалық қозғалыс. Денелердің қозғалысы және өзара әсері. Ғылыми техникалық өркениет тақырыптарын меңгеретін болады. Заттың құрылысын



анықтай алатындай болады.


Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдыларЗат құрылысы, молекула, заттың үш күйі, диффузиялық құбылыс  туралы  білімдерін толықтыратын болады













III тарау. Қозғалыс – 18 сағат
Жол және орын ауыстыруҚозғалыс түрлеріЖылдамдық, оның бірліктеріИнерцияДенелердің өзара әрекеттесуіБірқалыпты қозғалысБірқалыпты емес қозғалысПланеталар қозғалысыКеңістік және уақыт

Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдыларҚозғалыс тарауы бойынша негізгі қағидаларын  басшылыққа ала отырып дене молекулапарының қозғалыс ерекшеліктерін сипаттау; дене температурасы мен оның молекулаларының қозғалыс жылдамдықтары арасындағы байланысты айқындау және жылулық қозғалысты қозғалыстың ерекше түрі ретінде танитын болады. IV тарау. Масса және күш – 16 сағат.
Денелердің өзара әрекеттесуіКүш. Гук Заңы,Бүкіл әлемдік тартылыс заңыЖасанды серіктердің қозғалысыАуырлық күші. Басқа планеталардағы ауырлық күшіДеформацияДененің салмағы. Үйкеліс күші Күш түрлері
Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдыларДенелердің өзара әрекеттесуін, дененің массасы оның өлшеміне байланысты болатынын түсіндіру. Есептер шығару арқылы тереңірек меңгеретін болады.











V тарау. Қысым (20сағат).
Қысым. Паскаль заңыҚысымның заттың агрегат күйлерінде берілуіАтмосфералық қысымГидравликалық машиналарАтмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруіМанометрлер. СорғыларҚатынас ыдыстарСу бұрқақАрхимед күші. Денелердің жүзу шарттарыЖұғу. Қылтүтік құбылыстар
Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдыларҚысым тарауы бойынша қысым түрлерін, заңдарын, өлшеуіш құралдарын, қысым түрлерін меңгеретін болады. Күнделікті өмірде көргенде танып, пайдалана алатын болады.VI тарау Жұмыс. Қуат. Өлшем бірліктері – 14 сағат
Жұмыс. Қуат. Өлшем бірліктеріЭнергия, оның түрлеріДеформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясыМеханикалық энергияКүш моменті Жай механизмдерМеханиканың алтын ережесі
Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдылар Жұмыс, қуат, өлшем бірліктері, энергия түрлерін ережелерді меңгеретін болады. Тақырыптарға байланысты есептер шығару арқылы тереңірек меңгеретін болады.VІI тарау Астрономия негіздері (30сағат).
Аспан сферасының негізгі сызықтары, нүктелері, тестік жұмысКүн уақытыЕртедегі халық астрономиясыКүннің тұтылуыҚысқы аспан шоқжұлдыздарыШоқжұлдыздарЖұлдызды аспанды бақылау ерекшеліктеріАстрономияның құрал - жабдықтарыЖұлдыздардың түсі, температурасыҚос жұлдыздарЦефеидтерҚазақтардың күнтізбесіЖергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақытРеферат қорғау “Ұлықбек астроном”

Қалыптастырушы білім, іскерлік және дағдылар Астрономия негіздері тарауы бойынша аспан денелері, жұлдыздың түрлерін, бөлінуін, күнтізбенің тарихын, түрлерін зерттей меңгеретін болады.

Курстың білім мазмұны төмендегідей тарауларды қамтиды:- оқушылардың ғылыми дүниетанымын дамыту, әлемнің физикалық бейнесінің біртұтастығы, ондағы адамның орны мен рөлі жайлы көзқарасты қалыптастыру;- оқушылардың ғылыми дүниетанымын дамыту, әлемнің физикалық бейнесінің біртұтастығы , ондағы адамның орны мен рөлі жайлы көзқарасыты қалыптастыру;- қоршаған ортаға жеке тұлғалық қарым- қатынасты, технологияландырылған әлемде бағдар ала білу білігін қалыптастыру;- жауапкершілікке , ғылыми және экологиялық мәдениетке, физика ғылымының әлеуметтік рөлін түсінуге тәрбиелеу

























Нормативтік бөлім

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

«Физикадан тереңдетілген есептерді шешу курсы: 7 сынып» курсын оқу нәтижесінде, оқушылар білуі тиіс:
  • физиканың алғашқы ұғымдарын;
  • Физика курсы мектепте эксперименттік ғылым ретінде оқытылуы тиіс. Мұнсыз оқушылардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыру, табиғатты зерттеудің қазіргі заманғы физикалық әдістерін оқып-білу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау қызметін дамыту, зерттеу жүмыстарын жүргізу және оны іс жүзінде қолдану, шығармашылықпен ойлау қабілетін дамыту мүмкін емес. Оқулық пен әдістемелік нүсқауда эксперименттерді дайындауға және өткізуге жете көңіл бөлініп, қосымша әдебиеттерге сілтеме жасалған.
  • Физиканы оқытудың барлық периодында қарама-қайшылықтардың бірлігі мен күресін ашудың мүмкіндігі бар, зерделенетін физика заңдарының қоғамдың сипатын көрсету табиғат заңдарын тану және олар туралы біздің біліміміздің шын екенін көрсету пайдалы. Алайда оқушыларды табиғатты танудың диалектикалық әдісімен таныстырып қоймай, оқу үрдісінде осы әдісті қолдануды үйрету маңызды. Бағдарлама мен оқулық физиканы оқытудың әдістемесін, негізінен материалды түсінуді күшейтуге және жаттап алудың рөлін кемітуге бағыттайды.
  • Аталған курсты оқытудың әдістемесіне қойылатын басты талап — оқушылардың ойын дамытуға көмектесетін дамыта оқытуды жүзеге асыру. Ондай оқыту физикалық құбылыстарды бақылау бейімділігін қалыптастырады, тәжірибе жасауды, бақыланатын құбылыстың бөліктері арасындағы байланыстар мен тәуелділіктерді табуға үйретеді; бұл физикалық теорияларды оқуға назардың күшейгенін және оларды физикалық құбылыстар мен денелердің қасиеттерін түсіндіруге кеңінен қолдануға болатынын білдіреді. Дамыта оқытудың шарттарына оқушыларды физикадан ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістермен таныстыру да жатады (яғни, теориялық болжау, жұмыстың гипотезасын ұсыну, бақылаулар, эксперимент, эксперименттік мәндердің талдауы)




























  • Ақпараттық-әдістемелік бөлім

    Пайдаланылатын әдебиеттер:
  • Безденежных Е.А Тірі табиғатағы жэне медицинадағы физика. Киев : 1976ж
  • Воронцева 3 Таңғажайып өсімдік - Бейнелеу өнері. 1976ж
  • Галактионов С5 Юрин В Гальванометрлі ботаниктер, М. Білім 1979ж
  • ВоронцевЗ., Семенцов-Ошевский А Бейнелеу өнері. 1981ж
  • Грегг Дж. Мектепте жэне үйде көзбен көру тэжірибелері.
  • Чарлз Дарвин. Жаратылыстану таңдауы жолымен түрлердің пайда болуы М. 1987ж
  • Ф.Дре Экология М 1976ж
  • Енохович А.С Физика жэне техника бойынша анықтам
  • 9. Л. Жерарден. Бионика. М. 1971ж
  • Кац Ц.Б Жүзу бойынша тэжірибе
  • Н.М Ливецский Физикакурсы М. Высшая школа 1978ж
  • И.Б Литинецский БионикаМ. Просвещение 1976ж
  • А.В Хуторский Қызықты физика
  • Б.Ю Коган Сто задач помеханике М. 1973ж
  • Я.И Перельман Занимателная физика М. 1986ж
  • С.С Хилькевич Физика вокруг нас М. 1985ж
  • Физика және астрономия. Есептер мен жаттығулар жинағы Алматы 2012ж
  • Астрономия
  • Интернет материал
  • 2014-2015 жылындағы Қазақстан Республикасының Жалпы орта білім беретін (сонымен бірге инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын) ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы


  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Бекмухаметова Гүлзина
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-12
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сыныптан тыс жұмыс
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568263296
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999