Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

9 Мамыр
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау
Мерзімі: Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 4Тақырыбы: 9 мамыр – Жеңіс күніМақсаты: 9 мамыр – Жеңіс күні тақырыппен таныстыра отырып,септіктер туралы білімдерін нақтылау, сыни тұрғыдан ойлауды дамытуСабақтың міндеттері:1. жаңа сөздермен танысу, мәтін ішінен септік жалғауларды ажырата білу; 2. ауызекі сөйлеу тілін дамыту, ҚР мерекелерін білуге тәрбиелеу.3. топта бірлесе жұмыс орындату арқылы ынтымақтастыққа үйрету
Уақыт өлщемі

Сабақ кезеңде


Жоспар мазмұны


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Бағалау
Ресурстар:




5 мин


Кіріспе бөлімі









Ұйымдастыру кезеңі.





Топқа бөліну











-Оқушылармен сәлемдесу.-Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Ыстық алақан» тренингін өткізу Суреттер арқылы топқа бөлу4. Топ басшысын анықтау. -Мұғаліммен сәлемдесу.- жақсы тілектерін айтады. Достарымен бөліседі.





Топ басшылары сайланады.
Тамаша!Жақсы!







Айдарлы бағалау



қошеметтеу, мадақтау.

Бәрекелді, жарайсыңдар!





топқа бөлу үшін пазлдар , интербелсенді тақта, смайликтер,.
7 минТұсаукесерҚызығушылықтарын ояту кезеңі
  • «Ассоциация» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын оқушыларға анықтату мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа тікелей қатысы бар слайд көрсетемін.




  • «Миға шабуыл» стратегиясын қолданып , түрткі сұрақтар қою . Осы слайдты көргенде сендер қандай ойға келдіңдер? Біз бүгін сабақта не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыңдар?» деген сұрақтар қойылады.

    Оқушылар тақтадағы слайдты көреді, өз ойларын айтып, тақырыпты ашады. - Бүгінгі сабақтың тақырыбы9 мамыр – Жеңіс күні



    Өте жақсы, керемет!

    «Ассоциация», «Еркін жауап стратегиясы», интербелсенді тақтада слайд.
    20 мин





















































    3 мин
    Негізгі бөлімМағынаны тану сатысыҚолдану,Талдау















    Мәтінмен жұмыс





























    Сергіту сәті.

  • Глоссарий:
  • бейбітшілік – миржеңіс – победаКеңес Одағының Батыры –Герой Советского Союза бала кезі – детствомайдан – фронт 2.«Оңайдан – қиынға қарай» стратегиясы бойынша, балалар тақтадағы жаңа сөздерді аударады, сөз тіркесін және сөйлем құрайды. 1-топ. Сөзді оқиды2-топ. Аударады 3-топ. Сөз тіркесін құрады. Мәметова МәншүкМәметова Мәншүк мың тоғыз жүз жиырма екінші жылы туды. Оның бала кезі Алматыда өтті. Мәметова Мәншүк мың тоғыз жүз қырық екінші жылы өз еркімен майданға аттанды. Майданда пулемётші болды. Мәншүк Мәметова – Кеңес Одағының Батыры.

    Жаңа білімді өздігінен меңгеру үшін оқушыларға тақырыбына байланысты мәтін таратылады. Мәтінді оқушыларға топ ішінде өзара бөлісіп, «Жұптас-Ойлан-Бөліс» стратегиясы бойынша мазмұндау, аудару тапсырылады.

    «Қара өрік» биін билеу

  • 2.1-топ.
  • 9 мамыр қандай күн?
  • Қандай Кеңес Одағының Батырларын білесің?
  • Сенің қалаңда қандай Кеңес Одағының Батырларына көше аттары берілген?
  • 2-топ. Төмендегі сөздерге 7 септігінің жалғауларын жалғап жаз сұрақтарын қойып жаз. Берілген сөздер:мамыр, мереке мейрам, халық, бірлік, татулық, достық. Шекара, батырБір сөзді септеп жаз3-топ. Диалогті толықтырып жазыңдар - 9 мамыр қандай мейрам?- 7 мамыр ... ... ... ....- Бұл қандай мейрам?- Бұл ... ....- Қазақстан қандай мемлекет?- Қазақстан ... ... .- Қазақстан халықтары қалай тұрып жатыр?- Қазақстан халықтары..., ... жатыр.
    Оқушылар жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркестерін құрады. Сөйлемдер құрады.





    Оқушылар берілген мәтінді топ ішінде бөлісіп, берілген жаңа сөздер арқылы, тірек сөздер арқылы аударып, талқылайды. Осыдан кейін басқа топтардың алдына мәтіндерін өзара бөліскендері бойынша тізбектеп оқып, аударады, мазмұндайды.



























    Оқушылар ортаға шығып би қимылдарын қайталайды







    Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды, соңында топ ішінде дәптерлерімен алмасып, тақтамен салыстыра отырып бір – бірін бағалайды.

    Әр топқа өз жұмыстарын қорғау тапсырылады. Жұмысты қорғау барысында тақырыпқа қатысты сөздік қорды тиімді және дұрыс пайдалануы тиіс. Әр топтан бір оқушы тақтада жұмыстарын қорғайды.
    Жақсы Керемет!Ауызша кері байланыс





    Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.



















    Жақсы! Жарайсындар!





















    Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.



    Стикерлер, қима қағаздар





































    Сұрақтарға арналған конверттер































    Жазу дәптері
    7минҚорытынды Ой толғаныс сатысы«Инсерт» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылап, рефлексия жасау.Нені білдім, нені үйрендім, нені білгім келеді?Әр топ мүшелері стикерге жазады .Бағалау смайликтері.





    3 мин




    Бағалау.Үйге тапсырма


    - Берілген мақал-мәтелдерді дәптерге көшіріп жаз, жаттап ал.Мақал-мәтелдер1.Ер есімі – ел есінде.2.Ер жігіт елі үшін туады, елі үшін өледі.





    Оқушылар әр топқа бір-бірін бағалап, спикер сайланып, берген бағаларын оқиды.Тақтада берілген үш түрлі көңіл-күйдің біреуін таңдап, смайлик жабыстырып, сабақты бағалайды.Бағалау

    Смайликтер





    Бағалау

    Смайликтер жабыстырылған постер.








    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Касымова Айнур Нурбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-08
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562603184
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999