Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Қазақстан рәміздері" тәрбие сағаты
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалңмдер
Материалды ашып қарау


Мерзімі: Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 4Тақырыбы: Қазақстан рәміздеріҚазақ тілі және әдебиеті пән мұғалімі: Касымова Айнур НурбековнаМақсаты: Менің сүйікті тағамым тақырыппен таныстыра отырып,септіктер туралы білімдерін нақтылау, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту,асты қадірлеуге тәрбиелеуСабақтың міндеттері:1. жаңа сөздермен танысу, мәтін ішінен септік жалғауларды ажырата білу; 2. ауызекі сөйлеу тілін дамыту, асты бағалай білуге тәрбиелеу.3. топта бірлесе жұмыс орындату арқылы ынтымақтастыққа үйрету
Уақыт өлщемі

Сабақ кезеңде


Жоспар мазмұны


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Бағалау
Ресурстар:




10 мин


Кіріспе бөлімі









Ұйымдастыру кезеңі.

















Топқа бөліну











-Оқушылармен сәлемдесу.-Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Ыстық алақан » тренингін өткізу Мұғалім пазлдарды құрстыру арқылы топқа бөледі. 1-топ: Ту2-топ.: Елтаңба3-топ.: Әнұран



4. Топ басшысын анықтау.
-Мұғаліммен сәлемдесу.- жақсы тілектерін айтады. Достарымен бөліседі.





Топ басшылары сайланады.
Тамаша!Жақсы!







Айдарлы бағалау



қошеметтеу, мадақтау.

Бәрекелді, жарайсыңдар!





топқа бөлу үшін пазлдар , интербелсенді тақта, смайликтер,.
7 минТұсаукесерҚызығушылықтарын ояту кезеңі
  • «Ассоциация» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын оқушыларға анықтату мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа тікелей қатысы бар слайд көрсетемін.






  • «Миға шабуыл» стратегиясын қолданып , түрткі сұрақтар қою . Осы слайдты көргенде сендер қандай ойға келдіңдер? Біз бүгін сабақта не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыңдар?» деген сұрақтар қойылады.

    Оқушылар тақтадағы слайдты көреді, өз ойларын айтып, тақырыпты ашады. - Бүгінгі сабақтың тақырыбы « Қазақстан рәміздері»Өте жақсы, керемет!

    «Ассоциация», «Еркін жауап стратегиясы», интербелсенді тақтада слайд.
    15 мин























































    3 мин
    Негізгі бөлімМағынаны тану сатысыҚолдану,ТалдауМәтінмен жұмыс













































    Сергіту сәті.

  • Глоссарий:
  • Рәміз – символика елтаңба - гербТу – флаг әнұран – гимнХалық - народ тарих – история

    2.«Оңайдан – қиынға қарай» стратегиясы бойынша, балалар тақтадағы жаңа сөздерді аударады, сөз тіркесін және сөйлем құрайды. 1-топ. Сөзді оқиды2-топ. Аударады 3-топ. Сөз тіркесін құрады. « Қазақстан рәміздері » мәтіні. Қазақстанның рәміздері : ту, елтаңба, әнұран.Тудың авторы – Шәкен Ниязбеков. Ту көгілдір түсті.Елтаңбаның авторлары: Жандарбек Мәлібеков және Шота(ман)Уәлиханов.Қазақстан Республикасының Мемлекетік Әнұранының сөзін Жұмекен Нәжімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев жазған. Әнұранның әнін Шәмші Қалдаяқов жазған. Ұлттық рәміздер – халықтың тарихы.Жаңа білімді өздігінен меңгеру үшін оқушыларға тақырыбына байланысты мәтін таратылады. Мәтінді оқушыларға топ ішінде өзара бөлісіп, «Жұптас-Ойлан-Бөліс» стратегиясы бойынша мазмұндау, аудару тапсырылады.

    «Пингвин» биін билеу

    2. «Конверттегі сұрақ» (диалог)1-топ. Мәтіндегі сөйлемдерге сұрақтар қойып жаз2-топ. Төмендегі сөздерге ілік септігінің сұрақтарын қойып жаз. Берілген сөздер: ту, елтаңба, әнұран, автор.3-топ. «Конверттегі сұрақ»Диалогті толықтырып,досыңмен оқы. - Қазақстанның рәміздеріне нелер жатады?- Қазақстанның рәміздеріне ..... жатады.- Тудың авторы кім?- Тудың авторы : ...- Елтаңбаның авторларын білесің бе?- Иә, білемін. Олар: ..., ..., .... . - Әнұранның сөзін кім жазды? - Әнұранның сөзін жазғандар: ... және ...- Ал әнін кім жазған?- Әнін .... жазған.
    Оқушылар жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркестерін құрады. Сөйлемдер құрады.





    Оқушылар берілген мәтінді топ ішінде бөлісіп, берілген жаңа сөздер арқылы, тірек сөздер арқылы аударып, талқылайды. Осыдан кейін басқа топтардың алдына мәтіндерін өзара бөліскендері бойынша тізбектеп оқып, аударады, мазмұндайды.

























    Оқушылар ортаға шығып би қимылдарын қайталайды







    Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды, соңында топ ішінде дәптерлерімен алмасып, тақтамен салыстыра отырып бір – бірін бағалайды.



    Әр топқа өз жұмыстарын қорғау тапсырылады. Жұмысты қорғау барысында тақырыпқа қатысты сөздік қорды тиімді және дұрыс пайдалануы тиіс. Әр топтан бір оқушы тақтада жұмыстарын қорғайды.
    Жақсы Керемет!Ауызша кері байланыс





    Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.



















    Жақсы! Жарайсындар!





















    Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.



    Стикерлер, қима қағаздар





































    Сұрақтарға арналған конверттер































    Жазу дәптері
    5 минҚорытынды Ой толғаныс сатысы«Инсерт» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылап, рефлексия жасау.Нені білдім, нені үйрендім, нені білгім келеді?Әр топ мүшелері стикерге жазады .Бағалау смайликтері.





    3 мин




    Бағалау.


    -Тақтада үш түрлі көңіл-күй смайлигі ілініп тұрады. Сабақтағы көңіл-күйлеріне байланысты қолдарындағы смайликті апарып жабыстырулары керек.
    Оқушылар әр топқа бір-бірін бағалап, спикер сайланып, берген бағаларын оқиды.Тақтада берілген үш түрлі көңіл-күйдің біреуін таңдап, смайлик жабыстырып, сабақты бағалайды.Бағалау

    Смайликтер





    Бағалау

    Смайликтер жабыстырылған постер.




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Касымова Айнур Нурбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-08
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Тәрбие сағаты
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562603305
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999