Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстан - ғарыш елі
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалңмдер
Материалды ашып қарау
Мерзімі: Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 4Тақырыбы: Қазақстан –ғарыш еліҚазақ тілі және әдебиеті пән мұғалімі: Касымова Айнур НурбековнаМақсаты:Ғарыш әлемі туралы білетіндерін қорытындылап, нақтылау, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.
  • жаңа сөздермен танысу, мәтін ішінен септік жалғауларды ажырата білу;
  • өз бетінше жұмыс істеуге баулу, ойын еркін жеткізуге дағдыландыру
  • 3. ауызекі сөйлеу тілін дамыту 4. топта бірлесе жұмыс орындату арқылы ынтымақтастыққа үйрету
    Уақыт өлщемі

    Сабақ кезеңде


    Жоспар мазмұны


    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушының іс-әрекеті


    Бағалау
    Ресурстар:




    10 мин


    Кіріспе бөлімі









    Ұйымдастыру кезеңі.











    Топқа бөліну



    -Оқушылармен сәлемдесу.-Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбер» тренингін өткізу Мұғалім «Пазылдар» арқылы топқа бөледі. 1-топ: Ғарышкеме2-топ.: Ғарыш 3-топ.: Ғарышкерлер

    4. Топ басшысын анықтау.
    -Мұғаліммен сәлемдесу.- жақсы тілектерін айтады. Достарымен бөліседі.





    Топ басшылары сайланады.
    Тамаша!Жақсы!





    қошеметтеу, мадақтау.

    Бәрекелді, жарайсыңдар!





    топқа бөлу үшін пазлдар , интербелсенді тақта, смайликтер,.
    7 минТұсаукесерҚызығушылықтарын ояту кезеңі
  • «Ассоциация» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын оқушыларға анықтату мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа тікелей қатысы видео көрсетемін.
  • «Миға шабуыл» стратегиясын қолданып , түрткі сұрақтар қою . Осы слайдты көргенде сендер қандай ойға келдіңдер? Біз бүгін сабақта не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыңдар?» деген сұрақтар қойылады.

    Оқушылар тақтадағы слайдты көреді, өз ойларын айтып, тақырыпты ашады. - Бүгінгі сабақтың тақырыбы « Қазақстан-ғарыш еліӨте жақсы, керемет!

    «Ассоциация», «Еркін жауап стратегиясы», интербелсенді тақтада слайд.
    15 мин































































    3 мин
    Негізгі бөлімМағынаны тану сатысыҚолдану,ТалдауМәтінмен жұмыс























































    Сергіту сәті.

  • Глоссарий:
  • Ғарыш – космосҒарышкерлер – космонавтығарышкеме - ракетаел – страна тұңғыш – первыймақтан тұтамыз – гордимся тарих – история2.«Оңайдан – қиынға қарай» стратегиясы бойынша, балалар тақтадағы жаңа сөздерді аударады, сөз тіркесін және сөйлем құрайды. 1-топ. Сөзді оқиды2-топ. Аударады 3-топ. Сөз тіркесін құрады. «Қазақстан – ғарыш елі» мәтіні Қазақстанда Байқоңыр ғарышжайы бар.Байқоңырдан ғарышкерлер ғарышқа ұшады. Онда көп ғарышкемелер бар.Ғарышқа бірінші болып ұшқан қазақ ғарышкер – Тоқтар Әубәкіров. Қазақстанда ғарышқа ұшқан көп атақты ғарышкерлерді білеміз. Біз Байқоңырды мақтан тұтамыз

    Жаңа білімді өздігінен меңгеру үшін оқушыларға тақырыбына байланысты мәтін таратылады. Мәтінді оқушыларға топ ішінде өзара бөлісіп, «Жұптас-Ойлан-Бөліс» стратегиясы бойынша мазмұндау, аудару тапсырылады.

    «Ғарышкерлер» биін билеу

    2.1-топ. «Детальдарды қосу»Қазақстанда Байқоңыр......... бар.Байқоңырдан ғарышкерлер........ ұшады. Онда көп............ бар. Ғарышқа бірінші болып ұшқан қазақ ғарышкер:::::::::::::::::2-топ.«Конверттегі сұрақ»Диалогты жалғастыр.- Байқоңыр қай жерде орналасқан?- - Ғарышқа ең бірінші болып кім ұшқан? - - Қазақтың тұңғыш ғарышкері кім?- Тағы қандай ғарышкерлерді білесің?3-топ. Өлеңді мәнерлеп оқы, көшіріп жазБайқоңыр Ғарышкерлер мекені – Қазақ жері Байқоңыр.Қай жер саған жетеді,Ғажап жерім Байқоңыр!Тәуелдік , көптік жалғауларды белгіле
    Оқушылар жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркестерін құрады. Сөйлемдер құрады.





    Оқушылар берілген мәтінді топ ішінде бөлісіп, берілген жаңа сөздер арқылы, тірек сөздер арқылы аударып, талқылайды. Осыдан кейін басқа топтардың алдына мәтіндерін өзара бөліскендері бойынша тізбектеп оқып, аударады, мазмұндайды.



























    Оқушылар ортаға шығып би қимылдарын қайталайды







    Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды, соңында топ ішінде дәптерлерімен алмасып, тақтамен салыстыра отырып бір – бірін бағалайды.

    Әр топқа өз жұмыстарын қорғау тапсырылады. Жұмысты қорғау барысында тақырыпқа қатысты сөздік қорды тиімді және дұрыс пайдалануы тиіс. Әр топтан бір оқушы тақтада жұмыстарын қорғайды.
    Жақсы Керемет!Ауызша кері байланыс





    Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.



















    Жақсы! Жарайсындар!



















    Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.



    Стикерлер, қима қағаздар





































    Сұрақтарға арналған конверттер































    Жазу дәптері
    5 минҚорытынды Ой толғаныс сатысы«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылап, рефлексия жасауӘр топтан оқушы шығады.Бағалау смайликтері.





    3 мин




    Бағалау.
    «Қосу- алу-қызықты» стратегиясы бойынша рефлексия жасауӘр топ мүшелері стикерге жазады .Бағалау

    Смайликтер





    Бағалау























































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Касымова Айнур Нурбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-08
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Тәрбие сағаты
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562603128
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999