Материалдар Алгоритмді программалау
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Топқа біріктіру: қаламсаптары арқылы топқа біріктіру. Үй тапсырмасын «Кім жылдам?» әдісі арқылы тексеру. 1.Таңдау операторы дегеніміз не? 2.Параметрлі цикл дегеніміз не? 3.Кіріктірілген цикл дегеніміз не? 4.Шартты цикл дегеніміз не? 5.Алғы шартта цикл дегеніміз не? Үй тапсырмасын бағалау: «Түймедақ» әдісі арқылы бағалау, оқушылар әрбір сұраққа жауап бергенде гулге күлте жабыстырып отырады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
20 Қараша 2018
787
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны.
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
941
2
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Негізінен жаңартылған білім жүйесі – құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ – ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі спираль¬ді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарын зерделей отыра, тапсырмаларды ықшам¬сабақ¬тарды құрастыру барысында көз жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериялық бағалау жүйесіне өтті. Критериалды бағалау кезінде оқушы¬лардың үлгерімі алдын ала белгіленген кри-терийлердің нақты жиынтығымен өлше¬неді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
Қолданбалы есептерді шешу
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
3498
22
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау «Веер» әдісі 1.Қолданбалы есеп дегеніміз не? 2.Қолданбалы есептерді компьютерде және қолмен орындаудың артықшылықтары неде деп ойлайсыңдар? 3.Функциялардың көмегімен қандай қолданбалы есептерді шешуге болады? 4.Динамикалық қатарлар дегеніміз не? Дескриптор Кірістірілген функциялар, диаграмма түрлері, формула, сілтеме түрлеріне нақты жауап беріп, өткен тақырыпты еске түсіреді. Саралау: «Қорытынды» «Веер» әдісі арқылы барлық оқушыға бірдей сұрақтар беріледі және әр түрлі жауаптар алынады. Соңында қорытынды ұпайларын көреді. «Суреттер сөйлейді» әдісі Өтілетін тақырыпқа сай сурет көрсетіледі, көре отыра,оқушылар суреттерге қарап жауап береді. Нәтижесінде қолданбалы есептерді шешуде электрондық кестені қолдануға, ол арқылы оңай әрі тез орындауға болатының айтады. Олай болса, оқушылармен бірлесе бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты, мақсатқа жету үшін бағалау критерийін тұжырымдайды.
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Таңдау операторы
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
1029
6
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу «Саусақ бірікпей- ине ілікпейді» (Оқушылар қолдарындағы ақ парақты бес саусақпен умаждайды және екінші қолдың көмегінсіз қайта жазады) Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі. Оқушылар компьютер құрылғылары салынған суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді 1 топ «Case» 2 топ « Caption» Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақ- жауап(» әдісі (Оқушылар өткен тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды) 1.Программалау ортасында компонент қандай міндет атқарады? 2. Компоненттер орналасқан беттер неше бөліктен тұрады? 3.RadioGroup компоненті мен қасиеттерін қалай сипаттауға болады? 4.CheckBox компонентінің қызметін қалай сипаттаған болар едің? 5.Memo компоненттін пайдалануда оның қандай қасиеттерін қарастырасың? 6.Image компонентінің қызметі қандай?
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері