Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ 7 сынып Геологиялық химиялық қосылыстар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ұстаздарға көмекші құрал
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4B Геологиялық химиялық қосылыстарМектеп: Т.Амандосов атындағы орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жамалиева Г.Т.
Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Кендерден металдарды алу.
Оқу мақсаты: 7.4В.1.3 Металдарды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттау.
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар оқушылардың барлығы минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстар туралы және олардың кендерге жататынын біледі. Металдардың өндірісте алу жолдары туралы білім қалыптасады.


Оқушылардың басым бөлігі металдарды алудың технологиялық процестерін біледі.


Кейбір оқушылар металдарды өндіру түрлерін, қолдану аясын біледі, химиялық реакция теңдеулерін жаза алады және оларды есептер шығару кезінде қолдана біледі.
Бағалау критерийі:Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер: Металдарды алудың күрделі технологиялық процестерін біледі.
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексиканың көмегімен мен терминология: Минералдар (minerals), әк (limestone), табиғи газ (natural gas), мұнай (oil), бензин (petrol), дизель (жанғыш отын) (diesel), керосин (kerosene), металдар (metals), кендер (ores). бензин, жер қыртысы, қазбалар, қосылыстар, құймалар, саф металдар, қола, мыс, темір, болат, шойын. Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестерНеге малахит/керосин бағалы болып табылады?Кеннен металдарды алу процесі ........не?Металлургиялық зауыттарда темір кендерін өңдеу арқылы таза ....... алынады,Металдар табиғатта, көбінесе .... түрінде кездеседі.Полиметалл кеніне ................................тағы басқа металдар жатады.
Құндылықтарға баулу- Белсенді қарым-қатынас, өз ойын айтып, шешім қабылдауға үйрену, бір-бірінің пікірін сыйластықпен тыңдау, ойлау дағдысын қалыптастыру;- Туған өлкемізде өндірілетін табиғат ресурстарын бағалай білу.
Пәнаралақ байланысЖаратылыстану, география, этнопедагогика. Кендер еліміздің қай облыстарындағы қай өңірден шығатындығын география пәнінен оқып білгендерін пайдалану.
Алдыңғы білімПайдалы геологиялық химиялық қосылыстар. Кен құрамы.Тау жыныстарының әртүрлі сипаттамалары, минералдардың пйда болуы, мұнай, газдың алынуы.
Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, талдау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

Сабақтың басы (3 мин.)





- Оқушылармен амандасу: «Бір күнгі танысыңа қырық күн сәлем» дегендей амандасып алайық.Сәлемет пе, оқушы, өрендерім,Тоқыған көңіліне білімдерін.Өткізелік сабақты қызықты етіп,Жігерлен, білім болсын сүйенгенің.- оқушылардың сабаққа қатысуына және дайындығына назар аудару, түгендеу.- Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру.Дөңгеленіп тұрайық, Керегені құрайық,Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп,Киіз үйді құрайық.-Міне, біз бен сіз болып, үлкен киіз үйді құрдық. Мектебіміздің қабырғасы мықты, шаңырағы биік болсын!«Сағат тілі бойынша, достар» Оқушылар бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады. Көңілдері көтеріледі.-Топқа бөлу. «Алдын-ала берілген атаулар» Тақтаға атауларды жазамын. «Графит, әктас, темір, алюминий». Бұл заттар арасында қандай байланыс бар? Мағынасын сұраймын. Жауаптарын тыңдаймын. Аралас топ құрамын. Мақсатты түрле шағын топқа әртүрлі деңгейлі оқушыларды біріктіремін. Себебі, топтық жұмыста оқу мақсатына жету үшін қажетті алдыңғы білім мен біліктерін қайталап, есіне түсіру мақсатында ұйымдастырылады. Алдын ала топ мүшелерінің құрамнда кімдер болатынын жоспарлаймын. Ол үшін қызыл, сары, жасыл түсті фигураларды таңдаймын (шеңбер, жұлдызша, шаршы). Қызыл түс бір өте жақсы оқитынСары түс екі жақсы оқитынЖасыл түс екі орташа оқитын Түстердің астына топ атттарын жазып қоямын.Топ ережесі:Жұмыла жұмыс істеу.Бір біріне көңіл бөлу, сыйлау.Бірін бірі тыңдау.Білу. Үй тапсырмасы. «Өткенді ұмытпа - ол болашақтың ұстазы»Ширату жаттығуы. «Ыстық картоп»
  • Жер қыртысында қанша элемент кең таралған?
  • Жер қыртысы қанша км тереңдікке дейін зерттелген?
  • Қазіргі уақытта шамамен қанша минерал белгілі?
  • Табиғатта қанша саф минерал бар?
  • Жер қыртысын құрайтын барлық тау жыныстары тегіне қарай неше топқа бөлінеді?
  • Минералдардың ең көп таралған қанша түрі бар?
  • Минералдар дегеніміз не?
  • Тау жынысының құрамы мен қасиетінің өзгеріске ұшырауынан пайда болады.
  • Жыныс түзуші минералдарды атаңыз.
  • Минералдар қандай физикалық қасиеттері бойынша ерекшеленеді?
  • ҚБ. Жұлдызшалар арқылы бағалау.



























    http://bilimland.kz/ru/content/category/search интербелсенді тақта
    Сабақтың ортасы(6 мин.)



























































































































    Түсіну.Тірек сөздер. Глоссарий.МинералҚұймаларКен өндіруМеталдарды алуМеталлургия өндірісіБейнефильм көрсетіледі. «Металдарды алу»Минералдар – тау жыныстарының негізгі құрамдас бөлігі болып табылатын кристалдық, бейорганикалық қатты заттар. Жер қыртысында ең көп таралған минералдар – кремнезем деген атаумен де белгілі кремний диоксидінің әртүрлі формалары. Күнделікті тұрмыстағы кейбір минералдар жайлы көбірек біліңіз. Күкірт графит әктас гипс баритҚолдану. 1-тапсырма. «Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс. Джиксо әдісі бойынша көлемді мәліметтер мен мағлұматтарды оқушылардың өздігінен игеруге және бірін бірі оқытуға, үйретуге бағытталған тиімді тәсіл.I топ. Адамдардың ең алғаш металдарды өңдеуді үйренуі.II топ. Металдарды алудың күрделі технологиялық процестері.III топ. Металлургия өндірісінің жетістіктері.IV топ. Алюминий тотығы қалай өндіріледі?

    (Т)Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін топтарға ресурс таратып беремін. Мәтінді «Ойлан. Жұптас. Бөліс.» әдісі арқылы талдап, постер арқылы қорғайды.Тапсырма:Мәтінді жеке оқыңдар. Өздеріңе түсінікті, ыңғайлы түрде жазба жасаңдар. Өзара жұп болып бірігіп, талқылаңдар, Түсініктеріңді постер арқылы рәсімдеңдер.Бастапқы топтарыңа бірігіңдер, әр топ мүшесі өз мәтінінің мазмұнымен таныстырады.Мәтін мазмұнына қарай әр топ араларынан бір спикер сайлайды. Спикер өз топтарының постерін бүкіл сыныпқа таныстырады. Қалған мүшелері толықтырады.Топтар өзара бағалау «Бағдаршам» 2-тапсырма (саралау тапсырмалары) «Химиялық диктант»Бос күйіндегі металдарға ___________________________ сияқты металдар жатады. Металдардың жер қойнауында кездесетін қосылыстарын _______________________________ деп атайды. Минералдарда металдар көбінесе ______________________________түрінде болады. Егер минералдардың металы көп болса, онда ондай қоспаны ________деп атайды. Кеннің құрамында әр түрлі металдардың минералдары болса, онда _________________________ деп аталады. Кеннің құрамынан металл өндірумен айналысатын өндіріс саласы _____________ деп аталады. Металллургия _______________ болып екіге бөлінеді. Металдарды алу әдістері __________________әдістер тобына жіктеледі. Пирометаллургиялық әдістер _________________ болып бөлінеді. Ал гидрометаллургиялық әдіс ретінде __________ қолданылады. Дескриптор: Кеннен металдарды алу процесін сипаттайды.Кенді пайдалы қазбаларды металдардан тұратынын біледі.Металдарды кеннен алу үдерісін біледі.Бағалау: Түрлі түсті стикерлер арқылы бағалау

    3 тапсырма. «Үш таяқша» әдісі. Есептер шығару1-топ: Таза металл алу үшін сутек пайдаланылады. Осындай тәсілмен вольфрам оксидінен WO3 таза вольфрам алынады. Реакция теңдеуін жазып, 2 моль вольфрам алуға кететін сутектің массасын есептеңдер.2-топ: Массасы 80 г әктас ыдырағанда түзілетін кальций гидроксидінің массасын есептеңдер.3-топ: Генетикалық қатарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар.Fe → FeO→ Fe(OH)2→FeCl2→FeSO4→ Fe(OH)24-топ: Генетикалық қатарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін реакция теңдеулерін жазыңдар.Cu → CuO→ Cu(OH)2→CuCl2→CuSO4→ Cu(OH)2CuO→Cu Бағалау: «Досыма СМС» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау (топтағы оқушылар жазған жұмыстарын сағат тілімен ауысып, бірін-бірі тексеріп, мұғалімнің алдын ала дайындап келген шаблонымен салыстырып, бағаларын береді, кері байланыс береді). Бағалау: 3-2-1 Стратегия (сыныппен жұмыс)3 - Мен бүгін үйренген 3-нәрсе....2 – Мен қызықты деп тапқан 2-нәрсе....1 – Мен үшін күрделі 1-сұрақ....
    Тірексөздер бойын- ша қысқа- ша түсінік беремін. Бейне-фильм көрсету арқылы тақырып-тың мақынасын ашуды мақсат етемін.

















    Jigsaw әдісі бойынша оқушылар-ға ресурстар таратыла-ды.



































    Оқушылар өзін өзі бағалайды.



















































    Сабақтың соңыРефлексия Кері байланыс. «Кеме» әдісі.Оқушылар өтілген сабақ бойынша рефлексия жасайды. Егер сабақ түсінікті болса, желкенді жасыл түспен, түсінікті бірақ әлі де толқтыру керек болса сары түспен, түсініксіз болса, қызыл түспен бояу қажет.Үйге тапсырма: І. «Металдарды алудың өндірістік әдістері» тақыры- бында хабарлама жасау. Интернет желісінен видео көрсетілімді қарау.
    Қосымша ақпарат

    СаралауӘрбір оқушының жеке қажеттілікте ріне сәйкес Блум таксономиясына негізделе отырын деңгелік тапсырмалары берілді.БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді үздіксіз кері байланыс жүргізе отырып, қателерін түзетуге мүмкіндік жасау, жақсы жауаптарын мадақтау. Түрлі түсті стикерлер арқылы бағалау, «Бағдаршам», «Досыма СМС» - оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсетудің, бірі-бірін бағалаудың жылдам тәсілі. «Кеме» әдісін қолдану арқылы кері байланыс алу, жұмыс аяқталған кезде ол мақсаттарға қаншалықты қол жеткізгені туралы ойланады, өз бетімен жұмыс істей алу және топ ішінде белсенділік қабілеттерін арттыруға ықпал етеді.Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақталуыАКТ- мен жұмыс жасау- да техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін ескер- тіп отыру, оқушылардың денсаулық кепілін жақ- сарту мақсатында, шаршауын басу үшін, ширату жаттығуларын жасатамын.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жамалиева Гулсара Тлешовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-11
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560274792
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999