Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ 7 сынып Геологиялық химиялық қосылыстар
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстазға
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп:7.4B Геологиялық химиялық қосылыстар

Т. Амандосов атындағы орта мектеп.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Лиза
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Пайдалы геологиялық химиялық қосылыстар.

Оқу мақсаты:7.4.2.1 -Жер қыртысында көптеген пайдалы химиялық қосылыстар барын түсіну; 7.4.2.2-Кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу;
Сабақтың мақсаты:Жер қыртысы құрамында көптеген пайдалы химиялық қосылыстар бар екендігін біледі; Адам тіршілігіне қажетті химиялық қосылыстардың пайдалы кендер болып табылатынын түсінеді; Кеннің құрамына металдар мен бейметалдардың қосылыстары кіретінін біледі;
Бағалау критерийі:Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер: -Жер қыртысының құрамында пайдалы химиялық қосылыстар бар екендігін біледі.-Жер қыртысындағы пайдалы химиялық қосылыстардың атауын, атайды.- Кендерді олардың құрамындағы белгілі бір металдың болуына қарай және олардың қосылыстары бойынша жіктейді.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:Жер қыртысы көптеген пайдалы химиялық қосылыстардан тұратынын;Химиялық қосылыстарды атау кезінде арнайы лексиканы қолданып дұрыс айтып және жаза алады. Пәнге қатысты лексиканың көмегімен мен терминология: Минералдар (minerals), әк (limestone), табиғи газ (natural gas), мұнай (oil), бензин (petrol), дизель (жанғыш отын) (diesel) , керосин (kerosene), металдар (metals) , кендер (ores). Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер Табиғи газ … орналасқан/… туындайды Кен орындарындағы пайдалы қазбалардың құрамында ............................... болады. Ал ...түріндегі пайдалы қазбаларды(....және т.б.) шөгінді қабығы бар ...кездестіруге болады. Полиметалл кеніне ...............................................тағы басқа металдар жатады.
Құндылықтарды дамытуИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу /бұл басты міндетіміз Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілікті дамыту жолында/ Топтық жұмыс –ұжымшылдық, ортақ істің нәтижелі болуына бағытталу.
Пәнаралақ байланысЖаратылыстану, география
Алдыңғы білімГеография пәнінен алған білімдерін пайдлану.Оқушылар тау жыныстарының әр түрінің сипаттамаларын түсінулері, геологиялық уақыт бойынша қарапайым реттіліктерді байқау үшін жер қыртыстары үлгілерін зерттеулері, минералдар қалай пайда болатындығын, мұнай және газ қалай алынатындығын түсінулері керек (7.3A-бөлімі).
Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, талдау
Сабақ барысы
Сабақтың басы (3 мин.)Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуына және дайындығына назар аудару, түгендеу, «Жылы лебіз» әдісімен жағымды көңіл – күй орнатуТопқа бөлу. «Сурет » арқылы бөлу. Топқа пайдалы қазбалар мен минералдар бейнеленген сурет қималары арқылы бөлу. 1-топ: 2-топ: 3-топ: 4-топ Джером Брунер адамның танымдық қабілеті(белсенді, бейнелік, таңбалық) спиральді білім беру бағдарламасы тұжырымының дамуына септігін тигізетіндігін атап көрсетті. Сондықтан сабағымда бейнеліктанымдық қабілеті орын алады. Химия сабақтарында экрандық оқу материалын пайдалану үлкен маңызға ие және ол сабақтың тақырыбын ашуға көп септігін тигізеді.«Ыстық картоп» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы еске түсіру.Олай болса оқушылар өткен тақырыпты бір-бірімізге сұрақ қойып біліп алайық.1. Тыныс алу үшін қандай газ қажет?2.Тыныс алу нәтижесінде шығарылған және жұтылған газдың құрамы қандай?3. Тыныс алуда жүретін химиялық процесс не деп аталады?4.Өсімдіктердегі фотосинез бен тыгыс алудың айырмашылықтары қандай?«Мағынаны ашу» Оқушылар арнайы ыдысқа салынған топырақ ішінен кен атауларын табады. Табылған минерал аттары топтың атын білдіреді.Бұл оқушылардың пәнді өмірмен байланыстыру. Топырақты қолмен ұстап көру арқылы, оның құрамы туралы ой елегінен өткізу. Оқушыларға тақырыпқа сай сурет беріледі. Сол суретке қарап отырып оқушылар бүгінгі сабақ тақырыбын айтады. Оқушылардың оқу материалын өз бетінше танымдық қызметін ұйымдастыруға лайықты бейімделген бейнематериал түрінде беру оқу уақытын тиімді пайдалануға мүмкіндік беретіндіктен жаңа сабақтын тақырыбын ашу үшін «Bilimland» сайтынан «Тау жыныстары» бейнекөрсетілімін көрсетемін. Осы әдіс арқылы электрондық оқу және жаңа технологияларды пайдалану әдісі кіріктіріледі. Бүл бейнефильмнен не ұқтыңыздар? Сендер таңдап алған суреттерде бейнеленген заттар қалай аталады және қандай заттарға жатады? – денен сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын құрылымдайды.Пайдалы қазбалар, кен және мирнерал бейнеленген суреттер қимасыhttp://bilimland.kz/ru/content/category/searchинтербелсенді тақта
Сабақтың ортасы(6 мин.)Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін топтарға ресурс таратып беремін1- тапсырма. «Match » Оқушылар бейнефильмнен алған ақпаратына сүйене отырып, кестемен жұмыс жасайды.

2-тапсырма: «Сөзді тап». Қобдишаға магмалық, метаморфтық, шөгінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады.3-тапсырма «Картамен» жұмыс. Қазақстанның экономикалық аймақтары: Солтүстік аймақ, Оңтүстік аймақ, Батыс аймақ, Шығыс аймақ. Солтүстік Қазақстан аймағы. Астығы мол өлке.1) Басты өнеркәсіп орталығы: Петропавл, Қостанай, Көкшетау2) Кен байлықтары: Темір, асбест кен орындары, темір рудасыОңтүстік Қазақстан аймағы. Жер асты кендері.1) Басты өнеркәсіп орталығы: Алматы, Шымкент, Қызылорда, Жамбыл2) Кен байлықтары: Мұнай, түсті металл.Орталық Қазақстан аймағы. Жер асты кендері.1) Басты өнеркәсіп орталығы: Қарағанды, Жезқазған.2) Кен байлықтары: Көмір, мыс, қорғасын, мырыш, алтын, темір, марганец, вольфрам, молибден мұнай, түсті металдар.Батыс Қазақстан аймағы. Жер асты кендері мол.1) Басты өнеркәсіп орталығы: Ақтөбе, Маңғыстау, Атырау, Ақтау.2) Кен байлықтары: Мүнай, Жанармай, түрлі ас тұздары.Шығыс Қазақстан аймағы. Жер асты кендері.1) Басты өнеркәсіп орталығы: Өскемен, Семей, Алтай.2) Кен байлықтары: Түсті металл, алтын, қорғасын, мырыш.4-тапсырма. «Суреттер сөйлейді» Түрлі минералдар және кендердің суреттері беріледі. Оқушылар минералдар туралы ақпарат айтып, оны топыраққа орналастырады.






























































«Нысана» бейнеленген парақшаНөмір жазылған мәтін бөліктері, флипчат, маркер, create.kahoot.it/create#/new/quiz/question/1
Сабақтың соңы Рефлексия«Нысана» Оқушылар сабақ соңында нысана парақшаларына басқа түсті сиямен сабақ соңында қандай тақырып бойынша білімдерінің қандай деңгейде екенін «қызыл» түс түсінбедім, «сары» түсінігім аз «жасыл» нысанаға жеттім.Үйге тапсырма: І. Өз облысың, ауданың немесе тұрғылықты жеріңде өндірілетін немесе бар пайдалы қазбалар туралы хабарлама жаса.«Нысана» парақшалары
Қосымша ақпарат
СаралауӘрбір оқушының жекеқажеттіліктеріне сәйкес Блумтаксономиясына негізделе отырын деңгелік тапсырмалары беріледі, «Kahoot» тесті арқылы саралап әр оқушының меңгеру деңгейін жәнеқажеттілігін анықтауға бағытталған.БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді үздіксіз кері байланыс жүргізе отырып, қателерін түзетуге мүмкіндік жасау, жақсы жауаптарын мадақтау. «Бағдаршам», «Көршіме СМС», «Егер 5 минутыңыз болса»- оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенің көрсететудің, бірі-бірін бағалаудың жылдам тәсілі. «Нысана» әдісін қолдану арқылы кері байланыс алу -жұмыс аяқталған кезде ол мақсаттарға қаншалықты қол жеткізгені туралы ойланады, өз бетімен жұмыс істей алу және топ ішінде белсенділік қабілеттерін арттыруға ықпал етеді.Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасын сақталуы АКТ мен жұмыс жасауда техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін ескертіп отыру , оқушылардың денсаулық кепілін жақсарту мақсатында,шаршауын басу үшін,ширату жаттығуларын жасатамын.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Рахметова Лиза Жолжановна
Жарияланған уақыты:
2019-06-11
Категория:
Химия
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560279804
333
444
555
666
7
888
999