Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ: Нақты санның n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері. 11 сынып, Алгебра және анализ бастамалары.
Материал жайлы қысқаша түсінік: 11-сыныппен «Алгебра және анализ бастамалары» пәнінен «Нақты санның n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері» тақырыбы алдында «Алғашқы функция және интеграл» тарауын оқып аяқтадық. Сабағымның негізгі оқулық мақсаттары болып: оқушыларға санның n-ші дәрежелі түбірі және санның n-ші дәрежелі арифметикалық түбірі ұғымдарын таныстыру, n-ші дәрежелі түбірдің негізгі қасиеттерін меңгерту және оларды қолдана отырып өрнектерді түрлендіру білімдерін меңгерту болып табылды. Сабақ басында оқушыларды 1-ден 3-ке дейін санату арқылы 1ші, 2-ші, 2-ші топтарға бөліп отырғыздым. Әрбір топтар өздерінің көшбасшыларын таңдап белгілеулерін ұсындым. Жаңа сабақ кезеңдерін Блум таксономиясы тармақтарын қолданып өткіздім. Мәселен, «Білу» тармағында өтілген «Алғашқы функция және интеграл» тарауын пысықтауға бағытталған сұраулар жазылған кеспе қағаздарды әр топтарға үлестірдім. Топтар жылдам өздерінің сұрақтарына жауаптарын әзірлеп, жауаптарын айтуларын сұрадым. Ал, басқа топтардан жауапты «бағдаршам» әдісімен бағалауларын өтіндім. Әрбір үш топтың өз сұрақтарына жауаптарын тыңдап, басқа топтардың бағаларын және қосқан пікірлеріне талдау жасап өттік. Басқа топтар жауаптардың дұрыстығын, не қателігін өз ойларынша түзетулер жасады. Артынан өзім жауаптардың дұрыстығын, толықтығын саралап өттім. «Түсіну» тармағы кезеңінде, жаңа сабақ материалын топтаса меңгеру үшін тақырыпты үш бөлікке бөліп, әр бөлікті әр топтың оқушыларына түсіндіріп беруді тапсырдым.
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар №20

Пәні: Алгебра және анализ бастамалары. Күні: 16.10.15 Сыныбы: 11 «а»
Сабақтың тақырыбы:

Нақты санның n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері.
Сілтеме:11-сынып, Алгебра және анализ бастамалары, оқулықтың 44-50-ші беттері. ІІ-тарау, §5
Мақсаты:
  • Білімділік: санның n-ші дәрежелі түбірі және санның n-ші дәрежелі арифметикалық түбірі ұғымдарын таныстыру, n-ші дәрежелі түбірдің негізгі қасиеттерін меңгерту және оларды қолдана отырып өрнектерді түрлендіру білімдерін меңгерту;
  • Дамытушылық: Ойлау  және есте сақтау қабілеттерін арттыру, шығармашылық ізденісін дамыту ;
  • Тәрбиелік: Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, сабаққа өз еркімен белсене араласуы, білімдерін көрсете алуына ықпал ету, өзін-өзі басқарып, білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
  • Оқыту нәтижесі:- нақты санның түбірі туралы ұғым және қасиеттері бойынша білімдерін тереңдетеді;-қасиеттерді қолданып есептер шығара алады;- натурал көрсеткішті n – ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін өрнектерді ықшамдауда қолдана біледі.
    Сабақтың әдісі мен тәсілі: Топтық және жеке жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксономиясы моделі.
    Диалогтық оқыту: Сұрақ қою, топтық және жұппен әңгімелесу;
    Ақпарат көзі: интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, плакат, маркер
    Түйінді идеялар1) Тақырыппен жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

    Сабақтың мазмұны



    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс – әрекеті


    Ұйымдастыру. Топтарға бөлу.

    1-ден 3-ке дейін саналу арқылы 3 топқа бөлініп отыру.Топ көшбасшыларына бағалау қағаздарын беру. Әр топқа постерлерді, маркерлерді, бағалауға керекті сары, жасыл, қызыл карточкаларды тарату.
    Білу«Алғашқы функция және интеграл» тарауын пысықтап өтуге сұрақтар беру.

    Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауаптар береді. Басқа топтың берген жауаптарын «бағдаршам» әдісімен бағалап, өз пікірлерін қосады.
    ТүсінуЖаңа сабақ тақырыбын таныстыру. Әр топқа жаңа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Мысалдар келтіру тапсырылады. Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап жүргізіп, сыни көзбен қарауға дағдыланады.

    І топ. Тақырыптың идеясын ашады.
  • Санның n-ші дәрежелі түбірі. Мысалдар келтіріңдер.
  • а санының n-ші дәрежелі арифметикалық түбірі. Мысалдар келтіріңдер.


  • ІІ топ. 1-3 ережелер.
  • Көбейтіндіден түбір шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Бөлшектен түбір шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Түбірдің дәреже көрсеткіші мен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткішін қысқарту ережесі. Мысалдар келтіріңдер.


  • ІІІ топ. 4-5 ережелер.
  • Түбірді дәрежеге шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Түбірден түбір шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.


  • Қолдану.Тапсырмалар орындалады. Топтаса отырып n-ші дәрежелі түбірдің негізгі қасиеттерін қолданып, өрнектерді түрлендіруге арналынған есептер шығару. Жаңа білімдерді қолданады. Оқулықтан есептер шығарады. n-ші дәрежелі түбірді есептеуді үйренеді.n-ші дәрежелі түбірдің негізгі қасиеттерін қолданып, өрнектерді түрлендіруге үйренеді. Оқулықтан №75 (2,4), №76 (2,4) , 77 (2,4) , №78 (2,4,6,8) есептерді шығару.
    Талдау.1.Түбір таңбасының ішіндегі өрнектер қандай мәндерді қабылдауы мүмкін? Мысалдар келтіріңдер.

    2. Кез келген нақты санның n-ші дәрежелі түбірі әрдайым табыла бере ме? Жауабын түсіндіріңдер.
    Оқушылар топпен кеңесіп өз пікірлерін білдіреді. Пікірталас жүргізеді.
    Жинақтау.Венн диаграммасын толтырту.



    Санның квадрат түбірі мен n-ші дәрежелі түбірі арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды Венн диаграммасын сызып толтырады.

    Интербелсенді тақтада Венн диаграммасын сызу.
    Бағалау.Топ көшбасшысының бағалау қағаздарын жинап, бағаларды ескере отырып оқушылардың білімдерін бағалау.Үй тапсырмасы:§5, №76-78 есептер (жұп нұсқалары)




    Мұғалім: /Сапарғалиев М.Т.





















































    І-топ оқушылары тапсырмамен жұмыс кезінде











    Сабақтан көрінісІІ топ оқушылары постермен жұмыс жасауда.













    ІІІ топ оқушылары тапсырманы орындау үстінде.

    І топ оқушылары өз жұмыстарын қорғауда.



















    Алгебра және анализ бастамалары» пәнінен 11 «а» сыныпта өткізілген сабағым жайындағы рефлексивтік есебім

    11-сыныппен «Алгебра және анализ бастамалары» пәнінен «Нақты санның n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері» тақырыбы алдында «Алғашқы функция және интеграл» тарауын оқып аяқтадық. Сабағымның негізгі оқулық мақсаттары болып: оқушыларға санның n-ші дәрежелі түбірі және санның n-ші дәрежелі арифметикалық түбірі ұғымдарын таныстыру, n-ші дәрежелі түбірдің негізгі қасиеттерін меңгерту және оларды қолдана отырып өрнектерді түрлендіру білімдерін меңгерту болып табылды. Сабақ басында оқушыларды 1-ден 3-ке дейін санату арқылы 1ші, 2-ші, 2-ші топтарға бөліп отырғыздым. Әрбір топтар өздерінің көшбасшыларын таңдап белгілеулерін ұсындым. Жаңа сабақ кезеңдерін Блум таксономиясы тармақтарын қолданып өткіздім. Мәселен, «Білу» тармағында өтілген «Алғашқы функция және интеграл» тарауын пысықтауға бағытталған сұраулар жазылған кеспе қағаздарды әр топтарға үлестірдім. Топтар жылдам өздерінің сұрақтарына жауаптарын әзірлеп, жауаптарын айтуларын сұрадым. Ал, басқа топтардан жауапты «бағдаршам» әдісімен бағалауларын өтіндім. Әрбір үш топтың өз сұрақтарына жауаптарын тыңдап, басқа топтардың бағаларын және қосқан пікірлеріне талдау жасап өттік. Басқа топтар жауаптардың дұрыстығын, не қателігін өз ойларынша түзетулер жасады. Артынан өзім жауаптардың дұрыстығын, толықтығын саралап өттім. «Түсіну» тармағы кезеңінде, жаңа сабақ материалын топтаса меңгеру үшін тақырыпты үш бөлікке бөліп, әр бөлікті әр топтың оқушыларына түсіндіріп беруді тапсырдым.Мәселен, топтарға мынадай тапсырмалар берілді: І топ. Тақырыптың идеясын ашады.
  • Санның n-ші дәрежелі түбірі. Мысалдар келтіріңдер.
  • а санының n-ші дәрежелі арифметикалық түбірі. Мысалдар келтіріңдер.


  • ІІ топ. 1-3 ережелер.
  • Көбейтіндіден түбір шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Бөлшектен түбір шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Түбірдің дәреже көрсеткіші мен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткішін қысқарту ережесі. Мысалдар келтіріңдер.


  • ІІІ топ. 4-5 ережелер.
  • Түбірді дәрежеге шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Түбірден түбір шығару ережесі. Мысалдар келтіріңдер.
  • Әрбір топ өздеріне бөлінген материалды постерде дайындап, тақтада басқа сынып оқушыларына түсіндіріп шықты. Басқа оқушыларға түсіндіріп, әрбір ереженің қолданылуына мысалдар көрсетіп өтті. «Қолдану» тармағы кезеңінде топтар оқулықпен жұмыс жүргізді. Топтаса отырып барлық топтарға ортақ берілген тапсырманы орындады. Бірінші аяқтаған топ жұмыстарын тақтада қорғап шықты.Оқушылар әрбір топтың жұмысына талдау жасап, түзетулер жасап немесе сұрақтар қойып отырды. «Талдау» кезеңінде сыныптың барлық оқушыларына кезектеп 1.Түбір таңбасының ішіндегі өрнектер қандай мәндерді қабылдауы мүмкін? Мысалдар келтіріңдер.2. Кез келген нақты санның n-ші дәрежелі түбірі әрдайым табыла бере ме? Жауабын түсіндіріңдер.сұрақтарын қойып жеке оқушылардың ойлары тыңдалынды. «Жинақтау» кезеңінде оқушылар Венн диаграммасын толтырды. «Бағалау» тармағы кезеңінде топтардың көшбасшыларының өз тобы оқушыларын бағалаулары тыңдалды.

    Сабақ соңында топ көшбасшыларының бағалау парақтарын, топтардың өзара бағалау парақтарын жинап алып, оларды ескере отырып белсенді оқушыларды бағалау жүргіздім.Оқушылар сабақ туралы өз бағалауларын жүргізді. Математика пәнінің мұғалімі: Сапарғалиев Марат Тілеуліұлы
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сапарғалиев Марат Тілеуліұлы
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-23
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569222972
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999