Артқа қайту / Материалдар / Шар. Шардың жазықтықпен қию. Шарға жанама жазықтық
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Шар. Шардың жазықтықпен қию. Шарға жанама жазықтық

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Шар. Шардың жазықтықпен қию. Шарға жанама жазықтық. Сабақтың мақсаты: Білімділік: сфера және шар ұғымымен таныстыру. Дамытушылық: есеп шығару дағдыларын арттыру. Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу Сабақтың түрі: аралас Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор. Сабақ барысы: Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту. ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру ІІІ. Негізгі кезең: Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сфера мен шардың қасиеттері 15-анықтама. Жарты шеңбердің өз диаметрінен айналғанда шығатын фигураны сфера деп атайды. 83-суреттегі АСВ жарты шеңберін сфераның жасаушысы деп атайды. Сфераның АСВ жасаушысының әрбір М нүктесі (О1, О1, М) шеңберінде, ал бұл шеңбердің өзі тұтасымен сферада жатады (84-сурет). Осындай шеңберлер параллельдер деп, ал олардың ең үлкені экватор деп аталады. Сфераның осындай экваторының бірі – (О, ОК) шеңбері (84-сурет). Көрнекілік үшін кейде біз географиялық терминдерді де пайдалана береміз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
4515
122 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері. 11 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
3246
78
иррационал теңдеудің анықтамасын біледі , оның мүмкін мәндер жиынын анықтай алады , әдістерді қолданып есептер шығарады
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Квадрат теңдеу .Толымсыз квадрат теңдеулер. 8 сынып
490 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
1106
23
Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажыратады, квадрат үшмүшелері ұғымын біледі және дербес жағдайын түсінеді.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Аддий тригонометриялик тәңлимиләргә һесап ишләш
490 тг
Амансупиев Ришат Камалдинович
29 Тамыз 2018
613
0
материал математика пәні мұғалімдері үшін көмек ретінде қолданылады
Алгебра
Сабақ жоспары
10 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
490 тг
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні
10 Қырқүйек 2018
753
1
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.9-сынып
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1681
16
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді меңгеру. 2. Дамытушылық - Алгоритмді қолдану дағдысын графикпен жұмыс барсында дамыту. 3. Тәрбиелік - Мақсатқа жетуде өзге оқушылар пікірімен санасуға үйрену, графиктің эстетикалық мәнін сезіну. Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ. Сабақтың түрі: Инновациялық интерактивтік сабақ. Жаңашыл әдістер мен тәсілдер: - Түсіндірмелі-көрсетілімді (М.Н. Скаткин) - Ойға шабуыл; - Проблемалық әдіс; - Өз шешімдерін ұсыну және қорғау, рефлексия; Пәнаралық байланыс: сызу, информатика. Оқытудың техникалық құралдары: Pentium ДК, мультимедиалық проектор, интерактивті тақта, Microsoft Windows XP платформасындағы операциялық жүйе, MS Office лицензиялық пакеті. Слайдтар, бағалау парағы, сызбалар. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру және мақсатты айқындау. 2. Жаңа материалды меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын интерактивті тақта көмегімен тексеру. 3. Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау «Ой қозғау» топтастыру стратегиясы. 4. Жаңа материалды меңгерту. 5. Ой толғаныс. 6. Тобыңды шыңға шығар. 7. Жаңа сабақты бекіту, тиянақтау жұмыстары. 8. Бағалау. 9. Үй тапсырмасын беру. 10. Сабақты қорытындылау.
Алгебра
Ашық сабақ
9 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Көрсеткіштік өрнектердің мәндерін есептеу. Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері, теңсіздіктер, шешу
490 тг
Баймульдина Маржан Ахмедиевна
10 Ақпан 2019
490
2
Сабақтың тақырыбы: Көрсеткіштік өрнектердің мәндерін есептеу. Қарапайым көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері, теңсіздіктер, шешу Сабақтың мақсаты: Білімділік: берілген тақырыпты игере отырып, көрсеткіштік теңдеу ұғымы және оны шешу тәсілдерімен таныстыру. Дамытушылық: көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйесін шешу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу Сабақтың түрі: аралас Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор. Сабақ барысы: Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту. ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру ІІІ. Негізгі кезең: Жаңа материалды игеру. Анықтама. (1) түрінде берілген немесе осы түрге келетін теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады. Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдері: 1) Көрсеткіштік теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізге келтіру; 2) Ортақ көбейткішті жақшаның алдына шығару; 3) Жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу тәсілі; 4) Теңдеудің екі жақ бөлігін көрсеткіштік функцияға бөлу. Анықтама. Құрамында көрсеткіштік теңдеуді бар теңдеулер жүйесін көрсеткіштік теңдеулер жүйесі деп атаймыз.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Қарапайым және оларға келтірілген логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу.
490 тг
Баймульдина Маржан Ахмедиевна
10 Ақпан 2019
1087
9
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым және оларға келтірілген логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу. Сабақтың мақсаты: Білімділік: бұл тақырыпты игере отырып, логарифмдік теңдеулермен танысып, логарифмдік теңдеулерді және олардың жүйесін шешуді үйрету және логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру. Дамытушылық: Оқушыларды дамыту мақсатында жұмыс жүргізу, өз бетімен есеп шығаруда қажетті білім, білік, іскерлік дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу Сабақтың түрі: аралас Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар, проектор.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Цилиндрдің,конустың бетінің ауданына есептер шығару
490 тг
Баймульдина Маржан Ахмедиевна
10 Ақпан 2019
784
1
Сабақтың тақырыбы: Цилиндрдің,конустың бетінің ауданына есептер шығару Сабақтың мақсаты: Білімділік: : Цилиндрдің,конустың бетінің ауданын қайталап, есептер шығару Дамытушылық: есеп шығару дағдыларын арттыру. Тәрбиелік: жауапкершілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу Сабақтың түрі: қайталау Сабақтың көрнекілігі: кітап, дидактикалық материалдар. Сабақ барысы: Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту. ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру ІІІ. Негізгі кезең: Есептер шығару 2 есеп . Дұрыс төртбұрышты призманың табанының диогоналі 4 см , ал бүйір жағының диогоналі 5 см .Осы призмаға іштей сызылған цилиндрдің бүйір бетінің ауданын табыңыз .
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл