Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Дүниетану ктж 2019-2020 оқу жылы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дүниетанудан күнтізбелік жоспар 3-сынып үшін
Материалды ашып қарау
«Дүниетану» пәні бойынша 3- сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар Апталық жүктеме 1сағат, жылдық жүктеме –34 сағат
Сабақ саныБөлім (ортақ тақ.)Бөлімше (тақырыптар)Оқу мақсаттарыСа ғат саныМерзіміҮй тапсырмасыТүзету- лер








I – тоқсан /8 сағат/







111 А бөлім: Жанды табиғатЖер бетіндегі климат неге тәуелді?3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау; 3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) орналасуын талдау1

6-7 бет оқу, мазмұндау

22

Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?3.2.2.2 ауа райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру; 3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзінөзі ұстау ережелерін құрастыру1

8-9 бет түсініп оқу

33

Менің табиғи ортадағы қауіпсіздігімПікір алмасайық !Жиынтық бағалау 13.1.4.3. түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп қатерлерді анықтау және бағалау. 3.1.4.4. табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігін жоспарлау.

1

10-11 бет оқу

412 А бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жиренАдамдар не үшін еңбек етеді?3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру1

14-15 бет мазмұндау

52

Отбасы шығыстары қалай жоспарланады?Жиынтық бағалау №23.1.1.4 өз шығыстарын жоспарлау және негіздеу; 3.1.1.5 өз шығыстарын оңтайландыру жолдарын ұсыну1

16-17 түсініп оқу

63

Адам досымен мықтыБіз – әрқашан біргеміз!

3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормала-рын түсіндіру; 3.1.2.4 өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдеу3.1.2.1 сыныптың өзін-өзі басқару ережелерін түсіндіру және өз нұсқасын ұсыну; 3.1.2.2 түрлі көзқарастар жағдайында сыныпта ұжымдық шешімді қабылдау жолдарын түсіндіру1

18-21 бет мазмұндау

74

Тоқсандық жиынтық бағалау №13.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру;

1





85

Біздің Ата Заңымыз – КонституцияПікір алмасайық!

3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру1

22-23 бет түсініп оқу













2-тоқсан/8—сағат/

913 В бөлім: Уақыт«Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз!»3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру;1

26-27 бет түсініп оқу

102

Менің ататегім қайдан бастау алады?3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру1

28-29 бет мазмұндау

113

Спорт – денсаулық кепілі!Жиынтық бағалау №33.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабілеттерін анықтау1

30-31 бет түсініп оқу

124

Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салты.Пікір алмасайық!3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру.1

32-33 бет мазмұндау

1314 В бөлім: Сәулет өнеріЕлді мекендер қандай болады?Жиынтық бағалау №43.1.3.1 елді мекендерді түрлі белгілері бойынша (тип, көлемі, қызметі) ажырату1

36-37 бет оқу

142





































Қала мен ауыл арасында қандай байланыс бар?Мен жергілікті жердің планын жасаймын

3.1.3.2 қала мен ауылдың байланысын зерттеу, мысалдар келтіру.3.2.1.2 масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің планын құру1

38-41 бет оқу мазмұндау

153

Тоқсандық жиынтық бағалау №2

1





164

Пікір алмасайық!Астрономиялық белгілер бойынша қалай бағдарлауға болады?

3.2.1.1 астрономиялық белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау.3.1.3.1 елді мекендерді түрлі белгілері бойынша (тип, көлемі, қызметі) ажырату1

42-43 бет түсініп оқу

3-тоқсан/10 сағат/

1715 С бөлім: ӨнерМенің отбасымның рухани құндылықтары3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау1

46-47 бет түсініп оқу

182

Менің қауіпсіздігім3.1.4.1 тұрмыстық құралдарды пайдалану ережелерін графикалық түрде көрсету1

48-49 бет оқу

193

Менің елімнің нышандары3.3.5.1 Қазақстанның ресми емес нышандарының мәнін түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек» монументі, «Мәңгілік ел» қақпасы)1

50-51 бет мазмұндау

204

Түркілер және олардың өмір салты3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау1

52-53 бет түсініп оқу

215

Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде?Пікір алмасайық!Жиынтық бағалау53.3.1.2 тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау маңыздылығын түсіндіру.1

54-55бет оқу

2216 C бөлім: Атақты тұлғаларМенің бабаларым – қыпшақтарҚазақ хандығы қалай құрылды?3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру1

58-61 бет мазмұндау

232

6 C бөлім: Атақты тұлғалар































Қазақ жерінің даңқты хандары Жиынтық бағалау № 6

3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру1

62-63 бет түсініп оқу

243

Батырлар – Отанымыздың қорғаны. Билер – Ұлы Даланың даналары.

3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру1

64-65 бет түсініп оқу

254

Тоқсандық жиынтық бағалау №33.3.1.2 тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау маңыздылығын түсіндіру.1





265

Азаттық үшін күрескендерПікір алмасайық

3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету

1

66-67 бет мазмұндау























7 Д бөлімі Су- тірішілік көзі
4-тоқсан (8 сағат)
271

Адамдардың алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда болды?3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары)1

70-71 бет мазмұндау

282

Туристің қайда саяхаттағаны дұрыс?3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандарының рейтингін жасау1

72-73 бет түсініп оқу

293

Табиғат және менің қауіпсіздігімЖиынтық бағалау № 73.2.3.2 геологиялық және табиғиклиматтық апаттар туындаған жағдайдағы өзінөзі ұстау ережелерін құрастыру.1

74-75 бет оқу

30





4



Табиғи ортада қандай қауіп-қатерлер бар?Пікір алмасайық !

3.1.4.3 түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіпқатерлерді анықтау және бағалау1

76-77 бет түсініп оқу

311

8 Д бөлім: Демалыс мәдениеті. Мейрамдар.
Отбасының берекесі бәрінен де қымбат.Мен және қоғамЖиынтық бағалау № 83.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау3.1.2.3 қоғамда өзінөзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру1

80-83 бет оқу

322

Қазақстан халықтарының мейрамдарыПікір алмасайық !

3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну1

84-85 бет түсініп оқу

333

Тоқсандық жиынтық бағалау №43.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру1





344

Өз шығыстарыңды қалай жоспарлаған жөн?3.1.1.4 өз шығыстарын жоспарлау және негіздеу 3.1.1.5 өз шығыстарын оңтайландыру жолдарын ұсыну1

86-87Бет түсініп оқу





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Казиева Гульнур Токсанбаевна
Жарияланған уақыты:
2019-10-08
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1570552436
2222
333
444
555
666
7
888
999