Материалдар Дүниетану«Мектеп өмірінің ережелері. Мектеп ережелері»
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Дүниетану«Мектеп өмірінің ережелері. Мектеп ережелері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім: Габдуллина А.Т. Қатысқандар: 21 Қатыспағандар:0 Пән: дүниетану Сынып: 1 «А» Мерзімі: 23.10.18ж. Сабақ тақырыбы: «Мектеп өмірінің ережелері. Мектеп ережелері» Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: «тәртіп ережелері» ұғымымен танысy Оқушылардың басым бөлігі: сыныптағы өз тәртіп ережелерін үйренy; Кейбір оқушылар: мектеп ережелерін сақтауға үйрену. Тірек сөздер: тәртіп – поведение – вehavior; ереже – правила – rules; жауапкершілік – ответственность – responsibility. Ресурстар: «Жақсы және тамаша», «Нашар және жағымсыз» жазулары бар А4 форматындағы тақташа, А3 форматындағы қағаз (4-6 дана), маркерлер, қима әріптер. Сабақтың мақсаты: 1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру Сабаққа байланысты деректі материалдар Сабаққа қатысты ескертпелер Қарапайым адамгершілік мінез-құлық нормалары рулық қоғамда пайда болды. Дәл сол рулық құрылыста өзара көмек, адалдық және т.б. сияқты нормалар қалыптасты. Мінез-құлықтың сыртқы формаларын анықтайтын ережелерді саналы түрде тарату көне кезеңге жатады. Бұл уақытта адамдарды өзін-өзі жақсы ұстауға үйрету әрекеттері байқалады. Орта ғасырларда этикеттің заңды күші болды және оның талаптарын бұзғаны үшін адам жазаға тартылатын. (Этикет – қоғамда қабылданған тәртіп ережелерінің жиынтығы). Орта ғасырларда этикеттің қатаңдығы «өз ортасындағы» адамдарды ажыратуға мүмкіндік беретін белгі ретінде қызмет атқарды. Әр халықтың өз этикет ережелері бар. Қазақтардың ұлттық этикет шеңберіндегі күнделікті мінез-құлқы «әдет» (сыпайылық, дәстүр) ұғымымен айқындалады. Ең алдымен бұл үлкендерді сыйлауға қатысты. Ең құрметті қонақты және қарт адамды төрге (дастарқан басындағы құрметті орын) шығарады. Бұл қоғамдық көлікте үлкендерге орын беру қажет болғанда да қолданылады. Этикалық қағидалар жасы жағынан үлкен және кіші адамның, әйел және ер әдеп сақтауы талап етіледі. Мысалы, жасы кішілер үлкен адамның жолын кеспейді. Тәртіп ережелері. Сабақты жұп болып жұмыс істеуден бастауға болады. Оқушыларға парталас көршісімен тәртіп ереж
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
1067
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Баяндама «Топтық жұмыс арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру»
Габдуллина Алмагүл Тасқынбайқызы
21 Желтоқсан 2018
3376
18
Мақсаты: Топтық жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың тіл байлықтарын, шығармашылық қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылықтарын арттыру. Міндеттері: 1. Жаңа әдістеменің әдіс – тәсілдерін енгізу; 2. Топтық жұмыс түрін қалыптастыру. Өзектілігі: Оқу-тәрбиесінде мынадай өзекті проблемалар бар: Оқушылардың өз бетінше ойланып, әрекет етулері жеткіліксіз. Бір оқу міндетін басқа түрлі жолдармен өзгертіп, шеше білу қабілеттері, сонымен қатар алынған білім-білік дағдыларын қазіргі өмір мен ғылым, техника жаңалықтарымен байланыстырып, салыстырып, зерттеп өз болжамдарын жасау қабілеттері әлі де төмен деңгейде. Ал мұның себебі қайда жатыр және бұл проблемаларды шешу үшін, білім үдерісінде инновациялық технологияларды оқып үйреніп, өз іс-әрекетімде енгізу қажет деп ойлаймын. Білім берудің әртүрлі нұсқадағы мазмұны, құрылымы, ғылымға және тәжірибеге негізделген жаңа идеялар, жаңа технологиялар бар. Бүгінгі таңдағы оқыту үдерісі жаңа әдіс-тәсілдерді, жаңаша идеяларды қолдануды талап етеді. Әр мұғалім өз іс-тәжірибесінде көптеген қиындықтармен, кедергілермен кездеседі. Ол заман көшіне ілесу үшін өз білімін жетілдіріп отыруы қажет. Мен де оқыту тәжірибемде жетістіктерге жету жолдарын қарастырудамын. Оқушылар өз пікірлерін, көзқарастарын еркін және ерікті түрде білдірсе, шығармашылықпен жұмыс істесе екен деген мақсаттарды көздеймін. Тек білдіру емес, сонымен бірге өз пікірлерін дәлелдей алатын және оны іс жүзінде де асыра алатын тұлға болып қалыптасcа екен деймін. Мұғалім топтық жұмыс түрін қолданғанда, үнемі оқушы санасында болып жатқан өзгерістерді бақылап, оның дамуын жан-жақты зерттей отырып, өз сабақтарын соған сай өзгертіп отырады. Топпен жұмыс жүргізу кезінде оқушылар: • Бір - біріне бірдей бағынышта, сыйластықта болады; • Бір - біріне деген жауапкершіліктері артады; • Топтың барлық мүшелердің бір - бірін тыңдау, күту шыдамдылығы, кезектесе сөйлеу дағдылары қалыптасты. Топта бірлесіп жұмыс істеп үйренген оқушылардың білімдері нәтижелі шыңдалады; • Оқушылардың есте сақтау қабілеті
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
4 сынып
Сауат ашу-«Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі»
Габдуллина Алмагүл Тасқынбайқызы
21 Желтоқсан 2018
507
2
Мұғалім: Габдуллина А.Т. Қатысқандар: 21 Қатыспағандар:0 Пән: сауат ашу Сынып: 1 «А» Мерзімі: 13.11.18ж. Сабақтың тақырыбы «Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту Сабақтың мақсаттары Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым. Тілдік құзыреттілік Д дыбысы мен әрпі. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сабақтың ортасы 8 минут №1 Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса. №2 Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыр. а н л р о т у ш с д 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 №3 Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз. Сергіту сәті 1 минут Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут Оқушылар хормен айтып үйренеді. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Пойыз келеді. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Бәрі жол береді. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Жүгіріп өтпе, Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Тұра тұршы шетте. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Пойызды өткіз. Қо
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Математика-« Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту»
Габдуллина Алмагүл Тасқынбайқызы
21 Желтоқсан 2018
684
5
Пән. Математика Сынып: 1 «А» Мерзімі: 29.11.18ж Сабақ тақырыбы: « Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту» Оқу мақсаты: қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді; ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды; “+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады. Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: Ресурстар: тақтаға ілінген цифрлармен жазылған 11-ден 20-ға дейінгі сандары бар сандық сәуле; 11-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар; санауға қолдануға болатын кез келген заттар, қаламсап, қарындаш, кітаптар т.с.с. Тірек сөздер Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту Сабақтың мақсаты: Қосу амалының ұғымын екі жиынның бірігуі және азайту амалын қосуға кері амал ретінде қалыптастыру; сандық сәуленің көмегімен қоса және азайта білуге үйрету. Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет «Сұрақ-жауап» әдісі. Оқушыларға сындарлы сұрақтар (ауызша) қою арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. 1.Оқушыда неше күнделік болады? 1 2.Адамда неше көз болады? 2 3.Сыныпта неше терезе? 3 4.Жылқыда неше аяқ болады? 4 5.Адамның 1 қолында неше саусақ болады? 5 6.Сыныпта неше шам бар? 6 7.Аптада неше күн болады? 7 8.Аналар мерекесі қай уақытта? 8 9.Қандай ұлттық ойынды білеміз? 9 10.Екі қолымызда неше саусақ болады? 10 Осы сұрақтарға берілген жауаптарды талдай отырып, сабақтың мақсаты анықталады. Дұрыс жауаптарға оқушылар қол шапалақтап қошемет көрсетіліп отырады. 1-тапсырма. (Жұптық). Аквариум Аквариумда 13 алтынбалық және 4 семсербалық бар. Аквариумда барлығы неше балық бар? Сұрақ: 1.Қандай амалдың көмегімен аквариумдағы балық санын табуға болады? 2. Мұны сандық сәуледе қалай көрсетеміз? 3. Қосу нәтижесін табу үшін сандық сәуле бойымен қай бағытта қозғалуымыз керек? Қорытынды: Қосу белгісін «плюс» деп атайды. Қосынды мәнін білу үшін сандық сәуле бойымен оңға қарай қозғалу керек? Сандық сәуле — нүктелері санмен белгіленіп көрсет
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері