Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері мен симметриялары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқу (бағдарламасына сәйкес ) мақсаты:9.1.2.2. Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу; Сабақ мақсаты:- Дұрыс көпбұрыштардың сызбасын салу арқылы анықтамасын білу; - Дұрыс көпбұрыштардың элеметтерін (кабырғалар санын, диоганаль сандарын, бұрыштарының қосындысын) есептей алу; - Дұрыс көпбұрыштардың қасиеттерін білу және есептерде қолдану; Бағалау Критерийлері: - Дұрыс көпбұрыштардың сызбасын салу арқылы анықтамасын біледі; - Дұрыс көпбұрыштардың элеметтерін (кабырғалар санын, диоганаль сандарын, бұрыштарының қосындысын) есептей алады; - Дұрыс көпбұрыштардың қасиеттерін біледі және есептерде қолдана алады; Тілдік мақсат:– Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын тұжырымдай алады; – Дұрыс көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштардың қосындысының формуласын есептер шығару барысында түсіндіре алады;
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9.4В Шеңбер, КөпбұрыштарМектеп: Мұнайлы ауданы, №14 о/м
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Келесбай Жанар Лесбекқызы
Сынып: 9Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері мен симметриялары

Оқу (бағдарламасына сәйкес ) мақсаты:9.1.2.2. Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу;

Сабақ мақсаты:
  • Дұрыс көпбұрыштардың сызбасын салу арқылы анықтамасын білу;
  • Дұрыс көпбұрыштардың элеметтерін (кабырғалар санын, диоганаль сандарын, бұрыштарының қосындысын) есептей алу;
  • Дұрыс көпбұрыштардың қасиеттерін білу және есептерде қолдану;
  • Бағалау Критерийлері
  • Дұрыс көпбұрыштардың сызбасын салу арқылы анықтамасын біледі;
  • Дұрыс көпбұрыштардың элеметтерін (кабырғалар санын, диоганаль сандарын, бұрыштарының қосындысын) есептей алады;
  • Дұрыс көпбұрыштардың қасиеттерін біледі және есептерде қолдана алады;
  • Тілдік мақсат:

  • Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын тұжырымдай алады;
  • Дұрыс көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштардың қосындысының формуласын есептер шығару барысында түсіндіре алады;




  • Бөлім бойынша лексика ментерминология

    Қазақша Русский English- дұрыс көпбұрыш - правый многоугольник - right polygon - ішкі бұрыш - внутренный угол - interior angle- сыртқы бұрыш - внешний угол - outer angle- диоганал ; -диоганаль - diagonal



    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер– …180( n-2) ішкі бұрыштарының қосындысы; – ... сыртқы бұрыштарының қосындысы... ;– … көршілес емес төбелерін қосатын кесіндіні… ;

    Құндылықтарды дарытуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы:Оқушыларды бір –бірімен ынтымақтастықпен жұмыс жасауға, берілген уақытпен тиімді жұмыс істей білуге, тыңдай білуге, жaуaпкершілікке, ашықтыққа, бір-біріне қолдaу көрcетуге баулу.
    Пәнаралық байланыс Сызу, информaтикaх

    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелcенді тақта, презентация

    Бастапқы білімШеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін біледі;Дөңес көпбұрыштардың белгілері мен қасиеттерін біледі;
    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі«Команданы дұрыс орындаймын» әдісіОқушылыр теңдей екіге бөлініп, екі қатар болып тұрады.Мұғалім оқушыларға команда айтқан кезде, 1-ші қатар шеңбер, 2-ші қатар төртбұрыш болып орналасады.
  • Шеңберге іштей сызылған төртбұрыш
  • Шеңберге сырттай сызылған төртбұрыш
  • Оқушылар орналасып жатқан кезде, мұғалім әр оқушының қолына, әр түрлі түсті қағаздан қиылған дұрыс көпбұрышты беріп үлгереді. Осыдан соң оқушылар қолындағы фигураның түстері бойынша топтарға бөлінеді.
  • Топ «Бұрыш»
  • Топ «Қабырға»
  • Топ «Диоганал»
  • Топ «Төбелер»


  • Үй тапсырмасын тексеру Оқушылар дәптерлерін сағат тілімен бір бірлікке жылжытады, тақтадағы дұрыс жауаптармен тексереді. Оқушыларға мұғалім тарапынан қателеріне нұсқау беріледі.

    Алдымен 8-сыныпта өтілетін кейбір түсініктерді қысқаша қайталап өтеміз. Топпен жұмыс. «Сәйкестендіру». Тақтада үш сәйкестендіру кестесі ілініп тұрады. Әр топ әрбір сөйлемге сәйкес жауапты алып барып, жапсырады. Сол бойынша топқа ұпайлар беріледі. Әр бір дұрыс сәйкестікке 1 ұпайдан беріледі. Дұрыс нұсқасы Кез келген дұрыс көпбұрыштың бір бұрышын есептеу α =   Кез келген дөңес n-бұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы S = (n-2)· -қа тең. Кез келген дұрыс көпбұрыштардың сыртқы бұрыштарының қосындысы -қа тең.

    Дөңес көпбұрыштардың диагональ дегеніміз... Көрші емес екі төбесін қосқанда шығады







    Слайд 1























    Слайд 2





















    Слайд 3

































    Слайд 4
    Сабақтың ортасы

    Жаңа білімді меңгеру барысында «Белсенді оқыту» әдісі арқылы белсенді оқытудың топтық, жұптық, жеке жұмыстарын ұйымдастырып, оқу мақсатына жету үшін, оқушыларға саралау есептерін алып, әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандара отырып, оқу мақсатына жетуді көздеймін. Бүгінгі тақырыпты ашу мақсатында: Оқушыларға алдын- ала сызбасы дайын көпбұрышы ұсынылып, оны сызғыш пен траспортир арқылы әрбір қабырғасының ұзындығын және әрбір ішкі бұрыштарын өлшейді.

    Өлшеп болған соң, оқушылардың әрқайсысы бүгінгі тақырыпты, яғни дұрыс көпбұрыштың не екенін тұжырымдай алады. Осы арқылы дұрыс көпбұрыштардың анықтамасы шығады. Анықтама: Барлық қабырғалары өзара тең, барлық бұрыштары өзара тең көпбұрышты дұрыс көпбұрыш деп атайды. Дұрыс алты бұрышты қалай салу керектігін www.bilimland.kz сайтынан шағын видео ролик көрсетіледі Жұптық жұмыс. Мұғалім тарапынан нұсқау беріле отырып, оқушыларға дұрыс көпбұрыштардың элементтерін (кабырғалар санын, әр бір бұрышты, ішкі бұрыштар қосындысын ) есептей алуға тапсырмалар беріледі. Тапсырма. Сурет бойынша дұрыс алты бұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысын және х бұрышын есепте. Дескриптор Білім алушы





    Жұптық жұмыс үшін оқушыларға барлығы 4 ұпай беріледі. Жұптық тапсырманы бағалауда әр жұпты келесі жұп дескриптор бойынша бағасын шығарады. Мұғалім оқушыларды ынталандыру үшін «Жарайсың!», «Керемет!», «Сенің қолыңнан келеді!» т.с.с сөздерді қолданады. Сергіту сәті. «Айна» әдісі. Оқушылар жұптасып, бір –біріне қарама-қарсы тұрады. Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, бастарымен, бет -әлпеттерімен т.б. әр түрлі қимылдар жасайды ( немесе мұғалім айтып отырады), екіншісі оқушы оларды айна секілді қайталайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерін алмасады.

    Топтық жұмыс . Бүгінгі сабаққа сайкес, оқушылардың қажеттіліктеріне байланысты есептер сараланып алынды. (Саралау есептері)
  • топқа
  • Егер бесбұрыштың бұрыштары 2, 3, 3, 4, 6 сандарына пропорционал болса, онда бұрыштары неге тең?

















  • Ж:  .   
  •    Дескриптор Білім алушы
  • Ішкі бұрыштардың қосындысын табу формуласын біледі;
  • Белгісіздерді өрнектеп, теңдеу құрады;
  • Есептеулер жүргізеді;
  • Мәнін табады.
  •        2-  топқа Егер бесбұрыштың бұрыштары 1, 2, 2, 3, 4 сандарына пропорционал болса, онда бұрыштары неге тең?

















  • Ж:  .   
  •    Дескриптор Білім алушы
  • Ішкі бұрыштардың қосындысын табу формуласын біледі;
  • Белгісіздерді өрнектеп, теңдеу құрады;
  • Есептеулер жүргізеді;
  • Мәнін табады.
  •        3-  топқа Егер бесбұрыштың бұрыштары 1, 2, 1, 3, 3 сандарына пропорционал болса, онда бұрыштары неге тең?

















  • Ж:  .   
  •    Дескриптор Білім алушы
  • Ішкі бұрыштардың қосындысын табу формуласын біледі;
  • Белгісіздерді өрнектеп, теңдеу құрады;
  • Есептеулер жүргізеді;
  • Мәнін табады.
  •        4-  топқа Егер бесбұрыштың бұрыштары 3, 7, 7, 4, 6 сандарына пропорционал болса, онда бұрыштары неге тең?

















  • Ж:  .   
  •    Дескриптор Білім алушы
  • Ішкі бұрыштардың қосындысын табу формуласын біледі;
  • Белгісіздерді өрнектеп, теңдеу құрады;
  • Есептеулер жүргізеді;
  • Мәнін табады.












  • 5 слайд

    Сызғыш және циркуль





















    геометрия оқулығы9-сынып































    6 слайд















































    7 слайд

    Мұгалімдерге арналған нұсқаулық материялары













    8 слайд















    Сабақтың соңы

    Кері байланыс


    Кері байланыс. «Сызба бойынша сұрақ-жауып». Сурет бойынша көпбұрыштың элементтерін көрсету оқушылар топқа бөлінерде алған дұрыс көпбұрыштарын түсіндіреді. Қабырға санын, ішкі бұрышының қосындысын, әрбір бұрыштарының нешеге тең екенін айтады.



















    Слайд 9



    Бағалау



    10 слайд













    10-13 – «Өте жақсы»7 -9 – «Жақсы»3 -6 – «Талпын» Оқушылардың дескриптор бойынша орындаған тапсырмаларын , жинаған балдары есептелініп бағалау жүргізіледі. Қорытынды бағалауды мұғалім өзі жүргізеді, кемшіліктеріне нұсқау береді.

    РефлексияОқушылардың сабақтан алған әсерлерін білу үшін«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы рефлексия жүргіземін. Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Стикерлерге сабақты бағалайтын мына сөздерді жазуға болады. Олар тақтаға алдын ала жазылып қойылады. Ұнады; қажет; пайдалы; білдім; үйрендім; қызықтым; ұмтылдым; есте сақтадым т.б.



    Таратпа бетшелер
    Үйге тапсырма

  • Үйге №565
  • Дұрыс көпбұрышты шеңберге іштей және сырттай сызуға болатынын дереккөздерден қарап келу.






  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Келесбай Жанар Лесбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-26
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1561535597
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999