Осы аптаның үздік көрнекіліктері
«Балаңа қарап, болашақ ұрпақты ойла!»
Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:
1. Ата –ананың балаға белгілі уақыт бөлуін қалыптастыру.
2. Бала тәрбиесіндегі мектеп пен отбасы ынтымақтастығын нығайту.
3. Отбасылық құндылықтарды нығайту арқылы, үлгілі баланы қалыптастыру
4. Бүгінгі тақырып бойынша, ата- ананың санасында жақсы әрі жаңа пікір қалыптастыру
Міндеті:
1. Баланың бойына тәрбие атты рухани байлықты бірлесе отырып беру.
2. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың рөлін ашу;
3. Қазіргі уақытта бала қандай тәрбиеде бара жатқанын көрсету.
4. Алдағы уақытта оқушыларды тәрбиелеуде мектеп, мұғалім мен ата – ананың бірігіп жұмыс жасау керектігін түсіндіру.
Керекті құралдар: Проектор, Үлестірмелі қағаз, қалам, слайд, алдын –ала дайындалған түрлі қажетті көрнекіліктер.
Әдіс – тәсілдер: Сұрақ – жауап, «Тренинг», Ой бөлісу, Баяндама, Пікір алмасу
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Келесбай Жанар Лесбекқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 9.4.2.1 мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару
Сабақ мақсаты: - Екі айнымалысы бар сызықты теңдеулер жүйесін бір айнымалысы бар теңдеулер жүйесінен ажырату;
- Мәтінді есептерді шығаруда теңдеулер жүйесін құра білу
- Құрылған теңдеулер жүйесін шығара білу
Бағалау критерийі: - Екі айнымалысы бар сызықты теңдеулер жүйесін бір айнымалысы бар теңдеулер жүйесінен ажыратады;
- Мәтінді есептерді шығаруда теңдеулер жүйесін құра біледі;
- Құрылған теңдеулер жүйесін шығара біледі;
Сабақтың тілдік мақсаттары:
- екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулердің және олардың жүйелерінің анықтамаларын тұжырымдайды;
- бөлінгіштік белгілерін түсіндіре алады;
-Айнымалы-Переменная –Variable
-Жүйе – Система –Sistem
- Теңдеулер жүйесін құру – Составление систем уравнений
– Compilation of sistems of equations
Алгебра
Сабақ жоспары
9 сынып
Оқу мақсаты:9.1.3.4. Векторлардың скалярлық көбейтіндісін біледі, түсінеді, қолданады.
Сабақ мақсаттары: векторлардың скалярлық көбейтіндісінің тұжырымдамасын білу;
векторлардың скалярлық көбейтіндісінің формуласын табу
векторлардың скалярлық көбейтіндісінің формуласын таба отырып,есеп шығаруда қолдану.
Бағалау критерийлері: векторлардың скалярлық көбейтіндісінің тұжырымдамасын біледі;
векторлардың скалярлық көбейтіндісінің формуласын табады;
векторлардың скалярлық көбейтіндісінің формуласын таба отырып, есеп шығаруда қолданады.
Тілдік мақсаттар: векторлардың скалярлық көбейтіндісінің теориясы тұжырымдай алады;
векторлардың скалярлық көбейтіндісінің формуласын түсіндіре алады;
Пәнге қатысты лексика және терминология:
Вектор, вектордың скаляр көбейтіндісі, векторлар арасындағы бұрыш, вектордың координатасы, вектордың ұзындығы
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Векторлардың скаляр көбейтіндісін табу үшін...
Векторлардың скаляр көбейтіндісін координаталары
арқылы өрнектеу үшін...
Геометрия
Сабақ жоспары
9 сынып
Оқу (бағдарламасына сәйкес ) мақсаты:9.1.2.2. Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу;
Сабақ мақсаты:- Дұрыс көпбұрыштардың сызбасын салу арқылы анықтамасын білу;
- Дұрыс көпбұрыштардың элеметтерін (кабырғалар санын, диоганаль сандарын, бұрыштарының қосындысын) есептей алу;
- Дұрыс көпбұрыштардың қасиеттерін білу және есептерде қолдану;
Бағалау
Критерийлері: - Дұрыс көпбұрыштардың сызбасын салу арқылы анықтамасын біледі;
- Дұрыс көпбұрыштардың элеметтерін (кабырғалар санын, диоганаль сандарын, бұрыштарының қосындысын) есептей алады;
- Дұрыс көпбұрыштардың қасиеттерін біледі және есептерде қолдана алады;
Тілдік мақсат:– Дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын тұжырымдай алады;
– Дұрыс көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштардың қосындысының формуласын есептер шығару барысында түсіндіре алады;
Геометрия
Сабақ жоспары
9 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері