Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дулат Бабатайұлы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Орыс мектебінде жұмыс істейтін мұғалімдерге арналған
Материалды ашып қарау
Күні:Пәні: қазақ әдебиетіСыныбы: 6Тақырыбы: Дулат Бабатайұлы «О Ақтан жас , Ақтан жас» өлеңіҚазақ тілі және әдебиеті пән мұғалімі: Касымова Айнур НурбековнаТізбектелген сабақтар топтамасының қысқа мерзімді жоспарыМақсаты: Қазақ халқының ақыны Д. Бабатайұлы өмірі мен шығармашылық жолы туралы оқушыларға қысқаша түсінік бере отырып,. ақынның “О , Ақтан ,жас , Ақтан жас ” өлеңінің мазмұнымен, идеясымен таныстыру. Мәнерлеп оқу дағдысын, оқушылардың тілін дамыту, сөз байлықтарын толықтыра отырып, оқу, білім алуға деген оқушылар ынтасын қолдау.Сабақтың міндеттері:. 1. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.2. халқымыздың дана ақыны, ғұлама ойшылымен таныстыру,өлеңнің мазмұнын түсіндіру.3. Сабақ бойынша ой қорытынды жасауға, өзіндік тұжырым айтуға үйрету.4. топта бірлесе жұмыс орындату арқылы ынтымақтастыққа үйрету
Уақыт өлщемі

Сабақ кезеңдеріУақыты


Жоспар мазмұны


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Бағалау
Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?




10 мин


Кіріспе бөлімі









Ұйымдастыру кезеңі.



















Топқа бөліну











-Оқушылармен сәлемдесу.-Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Жылы лебіз» тренингін өткізу Балалар, халықтың, мемлекеттің жұмылған жұдырықтай, өзге елдермен жақсы қарым - қатынаста болуы үшін ең басты не нәрсе керек, елді біріктіретін қандай қасиеттер?- Олай болса, «береке, бірлік, ынтымақ» сөзін кезектесіп айтайық. Сол бойынша сыныпты топқа бөлу. Оқушы немен шұғылданады?Оқушылар бүгінгі сабақтағы көңіл күйлерін білдіреді.Елді біріктіретін ең басты не нәрсе екендігі жөнінде ойларын айтады.«Береке, бірлік, ынтымақ» сөздерін айту арқылы топқа бөлінеді1-топ. 2-топ. 3-топ.4. Топ басшысын анықтау. -Мұғаліммен сәлемдесу.- жақсы тілектерін айтады. Достарымен бөліседі.













Оқушылар бір-бірін жауаптарына байланысты бағалайды.



Топ басшылары сайланып, критерилер жазылған парак беріледі.
Тамаша!Жақсы!













Айдарлы бағалау









қошеметтеу, мадақтау.





Бәрекелді, жарайсыңдар!





топқа бөлу үшін пазлдар , интербелсенді тақта, смайликтер, критери жазылған парақ.
7 минТұсаукесерҚызығушылықтарын ояту кезеңі«Ассоциация» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын оқушыларға анықтату мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа тікелей қатысы бар слайд көрсетемін«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып , түрткі сұрақтар қою . Осы слайдты көргенде сендер қандай ойға келдіңдер? Біз бүгін сабақта кім туралы сөйлесеміз деп ойлайсыңдар?» деген сұрақтар қойылады.Д. Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығына арналған кесте толтырып, оны жауаптарында пайдалану:Ақын туралы берілген мәтіннен “Қандай?” деген сұраққа жауап беретін сөздерді теріп жазу. Олармен сөз тіркесін, сөйлем құрастыру. Кім сауатты оқушы екенін анықтау.

Оқушылар тақтадағы слайдты көреді, өз ойларын айтып, тақырыпты ашады.

Өте жақсы, керемет!

«Ассоциация», «Еркін жауап стратегиясы», интербелсенді тақтада слайд.
15 мин













































3 мин
Негізгі бөлімМағынаны тану сатысыҚолдану,Талдау







Мәтінмен жұмыс

























Сергіту сәті.

. Кіріспе Дулат Бабатайұлы(1802-1874) 1.Ұлы ақын 2.Шығыс Қазақстан,Аягөз ауданы,Сандықтас жерінде дүниеге келген. 3.Зерек болған,сауатын ауыл молдасынан мұсылманша алғанІ топ: «Әдебиетшілер» (сызба құру) Д. Бабатайұлы кім ? Өмірі туралы тоқталу.ІІ топ: «Тарихшылар»(сызба құру)А. Бабатайұлының өмір сүрген жылдарына орай қандай шығармалар өлеңдер жазған?ІІІ топ: 1 Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру:2.Мазмұны бойынша Ақтан жас деген кім? 3.Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артады? 4.Қалай ойлайсындар,ақын үміті ақтала ма?В) Өлең түйіні берілген жолдарды табу, мағынасын ашуға тырысуӘр топтан бір оқушы тақтада жұмыстарын қорғайды.Әр топ халықтар арасындағы достықтың үзілмеуіне қажетті құндылықтарды қимыл - әрекетпен айтып көрсету арқылы жеткізеді./ Оқушылар жаңа сөздерді оқиды, аударады, сөз тіркестерін құрады. Сөйлемдер құрады.















Оқушылар берілген мәтінді топ ішінде тізбектеп оқып, аударады, мазмұндайды.«Қарға тренингін » орындайды



Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды, соңында топ ішінде дәптерлерімен алмасып, тақтамен салыстыра отырып бір – бірін бағалайды.Оқушылар достастық символын жасайды.
Жақсы Керемет!Ауызша кері байланыс













Бір-біріне қошемет көрсету.Бас бармақпен мадақтау.









Жақсы! Жарайсындар!










































7 минҚорытынды Ой толғаныс сатысы





«Ыстық орындық» әдісіДулат бабатайұлы Қазақ әдебиетінде қандай орын алды? Ақын қай жылы дүниеге келді,қайда? Кішкентай кезінде қандай болды? Өлендерін ата?Оқушылар өздеріне берілген тақырыптар негізінде өздерінің ішкі түйіндерін қысқаша жазады.Сұрақтарға жауап береді









«Айдарлы » бағалау
2 мин

БағалауҮйге тапсырма беру.1. Өлеңдіден үзінді жаттау, өмірбаянын әңгімелеу.

Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

























Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Касымова Айнур Нурбековна
Жарияланған уақыты:
2019-07-08
Категория:
Қазақ әдебиеті
Бағыты:
Сыныптан тыс жұмыс
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1562558082
333
444
555
666
7
888
999