Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ислам ілімін оқытуда қолданылатын технологиялар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Исламтанушыларға арналған
Материалды ашып қарау


Дәріс жоспары №8

Топ13-11-81



Дәрістің өткізілетін күні







Пән аты: Ислам ілімдерін оқыту әдістемесіОқытушы: Кулжанов ТемурбекДәріс хана: _______________Дәрістің түрі: Практикалық сабақ (Аралас сабақ)Оқыту әдісі: Топтық әдісДәрістің тақырыбы: Ислам ілімдерін оқытуда қолданылатын технологияларДәрістің мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға ислам ілімдерін оқытуда қолданылатын технологиялар баяндау, соған қатысты мәселелерді түсіндіру, олар туралы түсінік бере отырып меңгерту. Дамытушылық: Оқушылардың ислам ілімдерін оқытуда қолданылатын технологиялар туралы түсініктерін қалыптастыру, логикалық ойлау, зейінділік пен белсенділік іс-қимыл қабілеттерін дамыту, шығармашылық іскерліктері мен дағдыларының қалыптасуына жағдай жасау. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке, әрбір көрнекі құралдарды ұқыпты пайдалануға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар: 1. Құран2. Хадис 3. ФиқһДәріске қолданылатын көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, аудио-бейне материалдар, мәтіндер

Дәріс барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин): Оқушылармен сәлемдесу, дәрісхана тазалығын тексеру, оқушыларды түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аударту.

ІІ. Оқушыларды мына тақырып бойынша тексеру (25 мин): Педагогикалық технология және ислам ілімдерін оқыту Сұрақтар: 1. Педагогикалық технология дегеніміз не? 2. Оның маңызы қандай? 3. Діни білім берудің мақсаты қандай? 4. Құран кәрімдегі сол туралы аяттар?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру жоспары (40 мин): 1. Ислам ілімдеріне қандай ілімдер жатады?2. Білім алушыларға қойылатын талаптар? 3. Педагогика сөзінің мағынасы қандай? 4. Технология сөзінің тілдік мағынасы қандай?5. Ислам ілімдерін оқыту әдістемесі?6. Діни білім берудің міндеттері? 7. Ілімдерді оқыту барысындағы жас ерекшеліктері?8. Ислам дінін жаюдағы жетістіктері қандай еді?9. Саяси әлеуметтік жағдай қалай болды?10. Негізгі әдістерін баяндаңыз?

ІV. Жаңа сабақты бекіту (10 мин):1. Құран кәрім кітабында бұл туралы не айтылған? 2. Алға қойған мақсаттары жайлы баяндау.3. Ерекше мән берілетін жайттар?4. Хадистерде бұл жайлы не делінген?5. Осы кезеңнің жалпы мағынасы. 6. Жаңа технологиялар деген не? 7. Білім беруді ізгілендіру деген не?8. «Ислам ілімдеріндегі педагогикалық технологиялар» сөзі туралы түсіндіру. V. Сабақты қорытындылау және бағалау (5 мин): Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы қорытындылап, тапсырмаларды орындау дәрежесіне қарай білімдерін бағалау.

VI. Үй тапсырмасы (5 мин): Осы жайлы базалық түсінік қалыптастырып, жан-жақты түсіндіріп беру.(тест сұрақтарын құрастыру).

Қолданылатын әдебиеттер:

Әдебиеттер тізімі

1.Негізгі әдебиет
  • Құран Кәрім
  • Сахих әл-Бухари хадистер жинағы, Алматы, 2008.
  • Ислам және өнеге, Қ.Бағашар, Алматы, 2014.
  • Дін мен дәстүр, Е. Малғажыұлы, Алматы, 2014.


  • 2.Қосымша әдебиет
  • Пайғамбарлар қиссасы, С.Ибадуллаев, Алматы, 2010.
  • Ислам ғылымхалы, Қ. Жолдыбайұлы, М. Исаұлы, Алматы, 2011.
  • Адамзаттың асыл тәжі, Д.Өмірзаққызы, Алматы, 2013.




  • Оқытушының қолы: _____________________

    Кафедра меңгерушісі: __________________

    Әдіскер: _____________________________











    Ислам ілімдерін оқытуда қолданылатын технологиялар

    Оқытудың дәстүрлі технологиясы. Оқытудың дәстүрлі технологиясы деп ең алдымен XVII ғасырда дидактика принциптерінде қалыптасқан, Я.А. Коменский негізделген және қазіргі дейін дүниежүзі мектептерінде басым көпшілігі қолданылатын оқытуды класс – сабақтық ұымдастыру деп түсінеді. Класс – сабақ жүйесі педагогикалық процестің одан әрі жетіліп ұйымдастырылған дайындау қажеттілігіне байланысты пайда болған, себебі сол ғасырдың ортасында оқуға келушілердің санының көбейе түсуіне байланысты шамамен бір жастағы балаларды оқу топтарына жинақтала бастады.Соңғы жүз жылдықта класс –сабақ жүйесін одан әрі дамытуға бағытталған бірнеше зерттеулер жүргізілген. Олар оқу жұмысының ұйымдастырудың мынадай формаларын іздестірумен байланысты болады. Ол сабақтың кемшіліктеріне, айталық оның орта оқушыға бағытталуын, оқудағы алға басушылық қорытындыларының мазмұнының біркелкілгі мен орташа шамасы, құрылымының өзгермейтіндігі: үйге берген тапсырманы сұрау, жаңа сабақты баяндау, үйге тапсырма беру. Дәстүрлі сабақтың кемшілігінің нәтижесі, ол оқушылардың танымдық белсенділігіне дамуымен және оның дербестігіне тежеу болатындығында.Дәстүрлі класс – сабақ технологияларының аса көрнекті белгілері ол: біржастағы оқушылардың тұрақты құрамы мен дайындық деңгейлері; кластың бірыңғай жылдық оқу жоспары мен бағдарламасымен жұмыс істеу; сабақ оқудың негізгі бірлігі; әрбір сабақ бір оқу пәнәне тақырыпқа арналған, себебі класс оқушылары ортақ бір материалмен жұмыс істейді; сабақтардың үнемі тұрақты алмасуы кесте (расписание) мұғалімнің басқарушылық ролі және с.с.Дәстүрлі оқыту технологияларының концептуалдық негізін Я.А. Коменский жасаған педагогика принциптері: ғылымилық, бірізділік, жүйелілік, беріктілік, белсенділіктегі сапалылық, көрнекілік теорияның практикамен байланыстылығы, жас аралық пен өзіндік ерекшеліктерді ескеру.Кейбір жаңа педагогикалық технологиялар.ХХ ғасырдың 80–шы жылдары Россияда жаңашыл–мұғалімдер топтары қалыптасады, олардың әрқайсысы баланы оқыту, тәрбиелеу және дамытуда өзіндік жаңалықтары болады, олар ең жоғарғы нәтижелер береді. Сонымен бірге олардың жалпы ортақ белгілері болды. Мектеп оқушысының оқу жұмысы тәсілдерін жеңілдету және жандандыру, танымдық іс–әрекетті (сүйеніш схемалар, сигналдар) үлкен блоктар арқылы материялдарды оқу және т.б. аса айрықша көрсететін жаңашыл педагокта–дың мұғалімдер позициясын бағытын авторитарлықтан демократиялыққа гумандыққа ауыстырға деген ұмытушылықты айтуға болады, бұл жаңа педагогикалық ынтымақтастық деген бағытқа орын береді.Барлық осы технологиялардың көрнекті өкілдері ішінен Ш.А.Амоношвилиді–батауыш класс оқушыларын эксперименталды оқыту жаңашалап атау керек. Ш.А.Амоношвили өзінің эксперименталдық мектебінде ынытмақтастық педагогикасын жеке тұлғалық бабын табу бағыты, тішл мен математиканы есепті оқытудың бір реттілік әдістемесі оның педагогикалық іс–әрекетінің өзіндік қорытындысы, өзінің тракты “О начальной ступений образования, построенного на принципах гуманноличностной педагогики” деген еңбегінде баяндалған.“Өмір мектебі”Академик М.П.Иванов–коммунарлық тәрбие әдістемесінің коллективтік істің әдістемесінің вторы қазіргі жағдайда А.С.Маренконың идеясын дамыта түседі. Жаңашыл–педагоктың тәжірибесіндегі басты әдістемелік колективтік еңібек ісінің ерекшелігі–ол тұлғаның субъктивтік позициясы.Санк–Петербургтағы №84 мектептің әдебиет пәнінің мұғалімі Е.Н.Ильин әдебиет сабағын өнер және адамгершілік–эотикалық курс ретіндегі берудің жүргізілудің біргейлі, соны концепциясын жасады, ол әрбір оқушыға адам болып қалыптасуына көмектесті. Ұстаз мақсатты басшылыққа ала отырып жас өспірімге өз күшін тексеруге оның өзіндегі ең жақсы тұлғалық қасиеттерін айтуға, гуманизмнен адамзаттық биіктеріне әкелуге көмектеседі. Е.Н.Ильиннің әдебиет сабақтарды–ол жай жұмыс емес кестедегі сағат емес.СССР Халық мұғалімі В.Ф.Шаталов дәстүрлі класс–сабақ тәсілімен оқытудың әліде болса ашылмай жатқан орасан зор қорын көрсетіп, оқытудың итенцифтендірудің технологиясын жасап практикаға кіргізеді.В.Ф.Шаталовтың әдістемелік жүйесі әрбір оқушыны оқу іс–әрекетіндегі белсенділікке қатыстыруға , дербес ерікті танымдықты тәрбиелеуге, әрбір жеке оқушыда өзінің адамгершілігін сезімін өзінің күштері мен қабілеттеріне сенімсділік нығайта түсуге мүмкіндік береді.Жаңашыл–педагогтар И.П.Волков творчестволық дамытатын оқытудың технологиясын жасап жүзеге асырады, осыған сай тұлғаның творчестволық қабілеттері баланың оқудан тыс іс–әрекетін еркін таңдап алу негізінде бірізді қалыптасады.Қ.О.Бітібаева (Усть–Каменгорск ) практика жүзінде ынтымақтастық педагогиканың жүзеге асырады. Ол үшін ынтымақтастық педагогикаы ол адамгершіліа педагогикасы. Оның көптеген оқушылары өздерінің ұстазының ізін басып отыр. Оны сүйсіне олар әдебиетіз оны Қ.О.Бітібаеваның ойлауынша даналық сабағын аттап өте алмайды.Қазіргі білім беру технологиялары санатындағы дамытатын жетілдіретін оқу технологияларын көрсеткен жөн. (Д.Б Эльконин –В.В. Давыдов,Л.В.Занков, Г.С. Альтшуллер және т.б.) Дамытатын оқыту деп жаңа түсіндіріп иллюстративтік тип тең орысша келе жатқан белсенді іс–әрекеттенген оқыту типі. Дамытатын оқыту дамудың заңдылықтарын ескеріп қолданады, индивид деңгейі мен ерекшелігіне бейімделеді, ұлғаның мұралық нышандарының дамуына дем береді, бағыттайды және тездетеді, баланы толық құнды іс–әрекеттің субьектісі ретінде бағалайды.Жаңшыл педагог Н.А.Зайцев сауаттылыққа ерте оқыту және интенсивті оқыту технологиясының авторы болады, бұл технология өте жоғары нәтижеге жетуді қамтамасыз ететін сауаттылыққа оқытудағы принципиалды жаңа бағытқа негізделген.Н.А.Зайцевтің технологиясының мәні сонда, ол оқу процесін бала дамуының табиғаттың негізіне сүйене отырып, қатынас және іс–әрекет арқылы, болатының танымдық күшін жан –жақты үдетуге арқылы жасайды.

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанов Темурбек
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-19
    Категория:
    Дінтану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584637917