Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Кеплер заңы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Астрономия құбылыстарына мағлұмат беру
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Астрономия негіздеріМектеп: Күні: 04.07.2019ж Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 9Қатысқандар:Қатыспағандар: жоқ
Сабақ тақырыбы:Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың қозғалыс заңдары
Оқу мақсаты:9.7.2.7 – Кеплер заңдарының негізінде аспан денелерінің қозғалысын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:Кеплер заңдарының мағынасын білу.1. Кеплер заңдарымен,күн жүйесіне дейінгі арақашықтықты анықтау тәсілдерімен танысу2. Күнге қатысты планеталар қозғалысының 3 заңымен есеп шығаруды үйрену 3. Астрономиядағы қашықтықты анықтаудың әдіс-тәсілдерін дәлелдей алу.
Оқу дағдыларының деңгейіБілу. Түсіну. Қолдану.
Бағалау критерийі:
  • Оқушылар Кеплер заңдарымен,күн жүйесіне дейінгі арақашықтықты анықтау тәсілдерімен танысады
  • Күнге қатысты планеталар қозғалысының 3 заңымен есеп шығаруды үйренді
  • Астрономиядағы қашықтықты анықтаудың әдіс-тәсілдерін дәлелдейді
  • Тілдік мақсаттар:АйтылымТындалымЖазылымОқылым
    Құндылықтар:2. Қоғамдағы ұлттық бірлік. 6. Тілдің біртұтастығы. Қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімді негізге ала отырып, бірін-бірі құрметтеуге, еңбексүйгіштік пен ынтымақтастыққа баулу,өзара түсіністікпен топта жұмыс істеу, толеранттылық таныту.
    Пәнаралықбайланыс:География-ЖАЖК қолдану ,Математика-есептеу жұмыстарын жүргізеді.
    АКТ дағдыларыЭлектрондық оқулықтар.
    Алдыңғы білім:Күн жүйесінің қозғалыс ұғымы жайлы біледі.Математикадағы білімдерін пайдаланып, есептеулер жүргізеді.
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақ басы5 мин1.Ұйымдастыру: СәлемдесуІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру:«Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне сәттілік тілейді.ІІІ.«Кім жылдам?» ойын өзін-өзі тексеру (үй жұмысын тексеру):1.  Уақыттың негізгі бірліктері?2.Өліаралық ай ұзақтығы қаншаға тең?3. нақты және орташа күн тәуліктерінің бір-бірінен айырмашылығы неде?4. Юлиан күнтізбесі бойынша бір жылдың ұзақтығы қандай?5. Астана уақыты бойынша сағат 19 сағ 24 мин болғанда, географиялық ендіктері ƛ=71025/ және ƛ=76055/ болатын Астана мен Алматы қалаларының жергілікті уақыттарын есептеңдер?

    Дескриптор:
  • Өткен тақырыпты еске түсіре алады
  • Берілген есептерді дәлдікпен шығара алады.
  • Кері байланыс (қате жауапқа, дұрыс жауаппен түзету жасайды). шапалақтау
    Ұғымдар жазылған түрлі түсті стикерлерСлайд
    Сабақ ортасы10 мин Білу, түсінуОқылымАйтылым,АйтылымЖазылым10 мин





    Проблемалық сұрақ:Күн жүйесіндегі шолпан ғаламшары басқа ғаламшарлардың қозғалыс бағытына қарсы бағытта айналады?Күн жүйесі туралы бейнероликтер көрсету. Ой тастау www.classtools.net тандату арқылы оқушыларды «Жер», «Күн», «Ай» деп топтарға бөлуДжигсо тәсілі бойынша топтармен жұмыс істеу:1 топ–Кеплердің І заңын түсіндіру.2 топ – Кеплердің ІІ заңын түсіндіру.3 топ– Кеплердің ІІІ заңын түсіндіру. Дескриптор:
  • Кеплердің І-ІІ-ІІІ заңдарын тұжырымдай алады.
  • Кеплер заңдарындағы физикалық шамаларды ажырата алады
  • Кеплер заңдарын сұлба арқылы дәлелдей алады.


  • Қалыптастырушы бағалау: Жарайсыңдар! Бәрекелді! 











    Есептер шығару оқушыларға жұптық жұмыс жүргізу

    1Есеп.Қайсыбір ғаламшардың қарсытұруы 2 жыл сайын қайталанады.Оның орбитасының үлкен жарты осі неге тең? 2. Екі ғаламшардың айналу периодтарының квадраттарының қатынасы 8-ге тең.Үлкен жарты остерінің қатынастары неге тең? Дескриптор:1.Кеплер заңдарын есепте қолдана алады.2.Формуласын дәл тауып есептеу жұмысын жүргізедіҚБ: «Басбармақ» әдісі









    Электрондық оқулық



    оқулықпен жұмысwww.classtools.net









    Үлестірме карточка
    10 минОқушылар мен жеке жұмыс «Plickers.com» бағдарламасы арқылы тестпен жұмыстану..ҚБ: (қошеметтеу арқылы бағаланады)«Plickers.com»
    3 минКері байланыс алған білімдерін тиянақтау мақсатында «Табыс баспалдағы» арқылы көрсетеді.«Табыс баспалдағы» плакат
    Сабақтың соңыҮйге тапсырма: Иоганн Кеплер туралы қосымша мәлімет жинап келу
    2 минРефлексия: Желкенді кеме
    Саралау, қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар жоспарлайсыз?Бағалау –оқушылардың білімін қалай тексересізПәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелерін сабақ барысында сақтау
    Барлық оқушылар:Тақырып бойынша керекті мәліметтер оқып, дәптерге жазады.Кейбір оқушыларӨмірмен байланыстыра өзге де мысалдар келтіреді.Өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау , топпен бағалау кезінде кеплер заңдары тақырыбына берілген тапсырмалар әр кезеңдегі іс-әрекеттерін бағалау тиімді болды.География, пәні алған білімдерін қолданады.Оқушы денсаулығын сақтау мақсатында физминутка жасалып, өздерін партада тік ұстап отыруларына нұсқау берілді.
    Рефлексия Сабақ мақсатына жетуде қолданған әдістер оқушылардың белсенділігін артыруға жұмыс жасады.Өмірден мысалдар келтіру қызықты болды.Оқу мақсаттары толығымен ашылды.Келесі сабақта өзін-өзі бағалау әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы тақырып бойынша білімдерін нақтылау қажет.































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сейтбаева Мира Канатовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-06
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562424300
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999