Материалдар Мәндес теңдеулер
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Мәндес теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Алғашқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқыда кітап сөресінің әрқайсысында неше кітап болды? х - кітап саны (x - 18)*3=x+18 3x - 54=x+18 2x=72 x=36; Ж: Алғашқыда кітап сөресінің әрқайсысында 36 кітап болды. ІІІ қатардағы оқушылар Екі санның қосындысы 348-ге тең,Бірінші санның 80%-і екінші саннан 6-ға кем бірінші санды табындар. x+y=348 0.8x+6=y x+0.8x+6=348 1.8x=342 x=190 Бірінші сан: 190
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
21 Қаңтар 2019
1458
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
Кувондикова Гулсим Кувондиковна
21 Қаңтар 2019
1329
4
Тақырыбы: Сабақ 22 Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера Тексерілді: Күні,айы:02.10 Мұғалімнің аты-жөні: Сынып 6 Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.3.3.2 шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу; 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану; 6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану; 6.3.1.7 шар мен сфера туралы түсінігінің болуы; Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. Оқушылардың басым бөлігі: Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандайда бір заттың түсін атай алады.
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Санның дәрежесі
Кувондикова Гулсим Кувондиковна
21 Қаңтар 2019
1968
18
Тақырыбы: Сабақ 22 Санның дәрежесі Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні: Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.1.3 натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; 5.1.1.4 натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету; 5.1.2.4 бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу; Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Дәреже ұғымымен таныстыру. Дәреженің оқылуын, жазылуын, негізі және дәреженің көрсеткішін үйрету. Оқушылардың басым бөлігі: Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады Кейбір оқушылар: Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері
Кувондикова Гулсим Кувондиковна
21 Қаңтар 2019
622
3
Тақырыбы Сабақ 13 Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері Тексерді: Күні,айы: 19.09 Мұғалімнің аты-жөні: 5 сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу; Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Оқушыларға натурал санның бөлгішін,еселігін таба білуді және оны есептерді шығаруда пайдалана білуге үйрету. Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмыста белсенді Оқушылардың шығармашылығы дамиды Анықтаманы есептер шығаруда қолдана алады Кейбір оқушылар: Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері