Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!
Математика - 9 саны және цифры
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім: Габдуллина А.Т. Қатысқандар: 21 Қатыспағандаар:0
Пән: математика Сынып: 1 «А» Мерзімі: 27.09.18ж.
Сабақ тақырыбы: 9 саны және цифры
Оқу мақсаты: натурал сандарды алу жолын біледі;
10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды; натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;
бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды;
цифр мен санды бір-бірінен ажыратады; бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүкте-лер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б.) көрсетеді;
“+”, “–”, “=”, “≠”, “>”, “<” таңбаларын қолданады.
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
Ресурстар: қалың қағаздан жасалған 9 жұлдызша; цифрлар жазылған парақшалар; белгі беретін тақтайшалар.
Тірек сөздер тоғыз.
Сабақтың мақсаты: 9 санымен, оны алу жолымен және құрамымен таныстыру, 9 цифрын жазып үйрету.
Сабаққа байланысты деректі материалдар
Сабаққа қатысты ескертпелер
9 саны — натурал сан, натурал сандық сәуледе
8 санынан кейін тұрады. 9 санын бірнеше тәсілмен: сегізге — бірді, жетіге — екіні, алтыға — үшті, беске төртті қосып алуға болады. Сабақта оқушыларды 9 санының сандық сәуледе орнымен, 9 санын алу жолымен, 9 цифрын жазу үлгісімен таныстыру керек.
Сабаққа арналған ескертпелер
Сабақты өткен материалды қайталаудан бас-таңыз.
Қайталау мақсатында мына жаттығуларды жүр-гізіңіз:
оқушылардан сандық сәуле бойынан 5 санын көрсетуді; 5-тен кем сандарды көрсетуді және атауды, 5-тен артық кез келген санды атап, көрсетуді сұраңыз. Ол сандар сандық сәуледе 5-тің қай жағында (оң жағында немесе сол жағында) орналасқанын сұраңыз;
тақтаға 8 оқушыны шақырыңыз. Оларды сыныпқа теріс қаратып тұрғызып, басқа оқушыларға байқатпай, олардың біреуіне парақшаны беріңіз де, сыныпта отырғандарына мынадай сұрақтарды қойыңыз.
— егер ол адам сол жақта бесінші тұрса, парақша кімде болуы мүмкін? (оң жақтан төртінші т.с.с.) (Жауаптарын тыңдаңыз).
3) оқушыларға парақшадағы санды көрсетіп, осы санның 8-ге нешеуі жетпейтінін алақандарын шапалақтау арқылы көрсету керектігін айтыңыз.
Кіріспе тапсырма. Оқушы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз