Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Программалық қамтамасыз етудің жіктелуі
Материал туралы қысқаша түсінік
«Сәлемдесу» тренингі.
Оқушылардың бір-бірімен амандасу және зейіндерін шоғырландыру мақсатында үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) амандасу ойынын ұйымдастырамын.
Стикерлер (қызыл, сары, жасыл) арқылы оқушыларды үш топқа топтастыру.
І топ: Windows
ІІ топ: Excel
ІІІ топ: Basic
«Сұрақты ұстап ал» әдісі.
- Қандай жүйелік программаларды білесіңдер?
(MS DOS, Windows, Unix)
- Қандай қолданбалы программаларды білесіңдер?
(Word, Excel, Power Point)
- Қандай программалау жүйесін
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Танжарова Урия Нурадуллаевна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Негізінен жаңартылған білім жүйесі – құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ – ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі спираль¬ді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарын зерделей отыра, тапсырмаларды ықшам¬сабақ¬тарды құрастыру барысында көз жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериялық бағалау жүйесіне өтті. Критериалды бағалау кезінде оқушы¬лардың үлгерімі алдын ала белгіленген кри-терийлердің нақты жиынтығымен өлше¬неді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау
«Веер» әдісі
1.Қолданбалы есеп дегеніміз не?
2.Қолданбалы есептерді компьютерде және қолмен орындаудың артықшылықтары неде деп ойлайсыңдар?
3.Функциялардың көмегімен қандай қолданбалы есептерді шешуге болады?
4.Динамикалық қатарлар дегеніміз не?
Дескриптор
Кірістірілген функциялар, диаграмма түрлері, формула, сілтеме түрлеріне нақты жауап беріп, өткен тақырыпты еске түсіреді.
Саралау: «Қорытынды»
«Веер» әдісі арқылы барлық оқушыға бірдей сұрақтар беріледі және әр түрлі жауаптар алынады. Соңында қорытынды ұпайларын көреді.
«Суреттер сөйлейді» әдісі
Өтілетін тақырыпқа сай сурет көрсетіледі, көре отыра,оқушылар суреттерге қарап жауап береді. Нәтижесінде қолданбалы есептерді шешуде электрондық кестені қолдануға, ол арқылы оңай әрі тез орындауға болатының айтады.
Олай болса, оқушылармен бірлесе бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты, мақсатқа жету үшін бағалау критерийін тұжырымдайды.
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу
«Саусақ бірікпей- ине ілікпейді» (Оқушылар қолдарындағы ақ парақты бес саусақпен умаждайды және екінші қолдың көмегінсіз қайта жазады)
Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі. Оқушылар компьютер құрылғылары салынған суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді
1 топ «Case»
2 топ « Caption»
Өткен сабақты пысықтау:
«Сұрақ- жауап(» әдісі
(Оқушылар өткен тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды)
1.Программалау ортасында компонент қандай міндет атқарады?
2. Компоненттер орналасқан беттер неше бөліктен тұрады?
3.RadioGroup компоненті мен қасиеттерін қалай сипаттауға болады?
4.CheckBox компонентінің қызметін қалай сипаттаған болар едің?
5.Memo компоненттін пайдалануда оның қандай қасиеттерін қарастырасың?
6.Image компонентінің қызметі қандай?
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері