Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары. Квадраттық функция және оның графигі.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқытудыңтілдікмақсаттары: – парабола тармақтарыныңбағыты а коэффициентініңтаңбасынатәуелдіекенінтүсінеді; – бөлімніңтапсырмаларынорындаубарысындаматематикалықтерминдер мен символдарындұрысқолданады; – зерттелгенфункциялардыңграфигін салу алгоритмінсипаттайды;
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Күні:Мұғалім:
8.3В Квадраттық функцияМектебі:


Сыныбы:8Пәні: АлгебраҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыКвадраттық функция және оның графигі
Оқу мақсаты 8.4.1.2 түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;
Сабақмақсаттары функциясының қасиеттерін білу, графигін салу;функциясының қасиеттерін білу, графигін салу;функциясының қасиеттерін білу, графигін салу;
Бағалау критерий-лері түріндегі функцияның қасиеттерін біледі, графигін салады түріндегі функцияның қасиеттерін біледі, графигін салады түріндегі функцияның қасиеттерін біледі, графигін салады
ТілдікмақсаттарыОқытудыңтілдікмақсаттары: – парабола тармақтарыныңбағыты а коэффициентініңтаңбасынатәуелдіекенінтүсінеді;– бөлімніңтапсырмаларынорындаубарысындаматематикалықтерминдер мен символдарындұрысқолданады; – зерттелгенфункциялардыңграфигін салу алгоритмінсипаттайды;

Пәнгетән лексика мен терминология: функцияның дербес түрі, парабола тармағы,функцияның анықталу облысы,– функция, тәуелдіайнымалы; – аргумент, тәуелсізайнымалы; – функцияныңөсу, кемуаралығы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ордината осі бойымен жоғары (төмен) жылжыту үшін ... ; абсцисса осі бойымен оңға (солға) жылжыту үшін ... ;– берілген функцияның графигі ...аралықтарда кемиді;берілген функцияның графигі ...аралықтарда өседі;
Құндылық-тарға баулуИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығы арқылы өмір бойы білім алуға, шығармашылық дамытуға баулу
ПәнаралықбайланыстарГрафиктерді салуда бағдарламалық қосымшаларды қолдану арқылы информатика пәнімен байланыс орнатылады(«Desmos» бағдарламасы)
Алғашқы білім Қоординаталық жазықтық, ОХ (абсцисса) осі, ОУ (ордината) осіy=x2функциясының графигі (парабола), қасиеттері, анықталу облысы


Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарлан-ғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы



3 мин















5 мин
Ұйымдастыру.Сәлемдесу, сабаққадайындықтарынтексеру. Ынтымақтастықатмосферасын қалыптастыру. Сабақтыңмақсатынқойыптақырыппентаныстыру.



Үй тапсырмасын тексеруЖұптасу арқылы бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.Диалог құру арқылы жұптық жұмыс орындалады.

«Алғашқы білімді жаңғырту». «Ассоциация» әдісі арқылы y=x2функциясының қасиеттерін талдап, алдыңғы білімді қайта жаңғыртады. Функция қасиеттерін айтып («Ой қозғау» әдісі), сәйкес ұяшықтарға жазады.





ОқулықПрезентация













Плакат, фличартмаркер
Сабақтың ортасы



7 мин









































3 мин





















































1 мин















10 мин







































9 мин
Теориялық бөлім. Тақтаға бірнеше график бейнеленген суреттер ілінеді. Осы графиктерді қолдана отырып, олардың ерекшеліктерін байқайды(«Миға шабуыл»), әр графикке сәйкес формуласын сәйкестендіреді. Белсенді оқушылар мадақталады

Дескриптор:
  • Квадраттық функцияның дербес түрін анықтайды;
  • Әр графикке сай формуласын таңдайды;
  • Жауаптарын негіздейді.
  • Тапсырма толық талқыланып болған соң, тақырыптың теориялық материалын қорытылады. Ережелерді қорыту үшін «Математикалық диктант» орындайды. Ережелердегі бос орындарға сәйкес терминдер мен функцияларды жазады.Белсенді оқушылар мадақталадыЕрежелер: параболасының төбесі координатасы . . . тең нүкте болады. Егер болса, параболаның тармақтары . . . қарай, ал егер . . . болса, төмен қарай бағытталады. болғанда анықталу облысы . . . , ал . . . , кему аралығы , ал . . . түріндегі функцияның графигі . . . функциясының графигінен оны . . . осі бойымен m бірлікке: а) егер болса, . . . қарай; ә) . . . болса, солға қарай жылжыту арқылы алынады. функциясының болғанда, анықталу облысы . . ., ал . . . облысы аралығында, аралығында кемиді, ал аралығында . . . функциясының графигін . . . функциясының графигінен оны абсцисса осімен . . . бірлікке және . . . осімен n бірлікке жылжыту арқылы алуға болады. болғанда анықталу облысы . . ., ал мәндер облысы . . . аралығында, . . . аралығы болса, . . . болады.Сергіту сәті:«Орамал тастамақ» ойыны. Белсенділігі аз оқушыларды сабаққа тарту мақсатында орындық артына стикер жапсырылады. Стикер алған оқушылар келесі бөлімде өздерін көрсетуі тиісПрактикалық бөлім.«Шеңбер бойымен қозғалыс»әдісі арқылы үш топқа координаталық жазықтық сызылған парақтар таратылады. Әр топқа бір функциядан беріледі. Топ мүшелері осы функцияны зерттеп, графигін салады. Осыдан кейін топтар парақтарын алмастырып, орындалған жұмыстармен танысып, ұсыныс пен пікір жазады. Әр топқа өз жұмысы қайта келгенше жалғасады. І топ: ІІ топ:ІІІ топ:

    Оқушылармен бірге дескриптор құрастырылады:- функциясын салады;- парабола тармағының бағытын анықтайды;- абсцисса осімен жылжытады;- ордината осімен жылжытады;- анықталу облысын табады;- мәндер облысын анықтайды;- өсу және кему аралықтарын анықтайды. Соңында орындалған тапсырма «Desmos» бағдарламалық қосымшасы арқылы тексеріледі

    Қорытынды бөлім(оқу мақсатында көрсетілген функция қасиеттерін практикада қолдану).«Семантикалық карта» арқылы тақырыпты қорыту тапсырмалары беріледі. Тақтаға плакат ілініп, дұрыс жауабын тапқан оқушы сәйкес ұяшыққа магнит жапсырады. Жауаптың дұрыс не бұрыстығын қарсы топ мүшелері бақылайды.





    Дескриптор:
  • Функцияның анықталу облысын табады;
  • Функцияның мәндер облысын табады;
  • Функцияның кему аралығын анықтайды;
  • Функцияның өсу аралығын анықтайды;
  • Жауабын негіздейді.
  • Осы тапсырма барысында белсенділігі жоғары оқушыға жеке «Сәйкестендіру» тапсырмасын беремін.Сәйкестікті табыңыз. Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар. y = x2 -6 (7; 4)y = (x-5)2(-3;-1) y = (x-7)2 +4 (5;0)y = (x+3)2 -1 (0;-6)









    Презентация

    Маркер, флипчарт, магнитті карточкалар





















    Маркер, флипчарт





















































    Стикер









    Флипчарт, маркер, стикер,ұялы телефон







































    Плакат, маркер, магнит, стикер
    Сабақтың соңы

    2 мин
    Үй жұмысына нұсқау беріледі.

    Оқулық


    Бағалау. Жарайсың! Жақсы!Сен жетістіктерге жетудесің!Тағы да тырысып көр, қолыңнан келеді!

    Рефлексия. Келесі сабақтарда қандай есептерге (формулаларға) көңіл бөлген жөн? Ойларын стикердің бір жағына жазып, бүгінгі сабақ бойынша өз білім деңгейлерін 10-балдық шкала бойынша анықтайды, неліктен сол деңгейді таңдағанына негіздеме береді.<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>


    Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
    Оқушылармен сұрақ-жауап жүргіземін. Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы жаңа сабаққа дайындық жүргіздім. «Миға шабуыл», «Математикалық диктант»әдісін қолдану арқылы оқушылардың оқу үдерісіне толық қатысуына жағдай жасадым және оқушылар ынтымақтастықта жұмыс жасауға, бір-бірін тыңдауды үйренеді. «Шеңбер бойымен қозғалыс» әдісі арқылы әрбір топ мүшесі өздеріне берілген дескрипторға сай алдымен тапсырманы топта орындайды, содан соң басқа топ орындаған жұмыстарды тексеріп, талдайды, қсыныс беруге дағдыланды. Олар бір–біріне көмек көрсету арқылы есептерді бірлесіп шығарады. «Орамал тастамақ»ойыны арқылы белсенділігі төмен оқушыларды алға тарттым. оқушылардан кері байланыс алуды шапшаң жүзеге асырады.Оқушылар дескриптор бойынша бірін-бірі және өзін бағалайды.Сонымен қатар әр оқушы назардан тыс қалмай жеке жетістігін сезіну үшін іс-әрекетіне қарай мадақтау алады. Оқушылардың сабақ барысындағы тапсырмаларды орындау белсенділігіне сай «Жарайсың», «Жақсы», «Сен жетістіктерге жетудесің », «Тағы да тырысып көр, қолыңнан келеді» т.с.с сөздермен қолдау көрсетемін.Сынып бөлмесі желдетіледі. Интерактивті тақта тек қажет жағдайда қосылады. Оқушылардың топтық жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралары және партада дұрыс отыру (тұру) ескеріледі.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аманқұлова Айнұр Қадырқалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-13
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565712512
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999