Материалдар Сабақтың тақырыбы: Біздің үй.Тәуелдік жалғаулары
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Сабақтың тақырыбы: Біздің үй.Тәуелдік жалғаулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып, тәуелдік жалғауларын түсіндіру, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету; ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту, қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын қалыптастыру; б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу; ІІІ. Жаңа сабақ 1-тапсырма. «Біздің үй» мәтінін бірнеше рет оқып, орыс тіліне аударыңдар. Соның негізінде өз үйлерің шағын әңгіме жазыңдар. 2 – тапсырма. Төмендегі сөздерден 10 сөйлем құрап жазыңдар. Дыбыс үндестігін табыңдар. Бес жолды өлең 1. Зат есім – үй 2. Сын есім – үлкен, биік 3. Етістік – тұрғызады, салады, бояйды 4. Сөйлем – Қалада биік үйлерді тез тұрғызады. 5. Синоним - баспана ІV. Бекіту бөлімі Сұрақтар қою арқылы бекіту. V. Үйге тапсырма 3 – тапсырма (сурет бойынша әңгіме құрау) VІ. Бағалау бөлімі Сабаққа қатысы бойынша бағалау. VІІ. Сабақты қорытындылау
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
22 Қаңтар 2019
666
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Сабақтың тақырыбы:Мен ауылда демаламын.
Осипова Аимгуль Кайратовна
23 Қаңтар 2019
879
4
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың «Жазғы демалыс» тақырыбы бойынша білімдерін бекіту: Міндеттері: 1) оқушылардың тақырып бойынша сөздерді қолдануға машықтану, 2) өмірмен байланыстырып, оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын жетілдіру; 3) жаз мезгіліне деген көзқарастарын қалыптастыру; 4) инклюзивті оқушылардың тілін дамыту, шығармашылық қаблеттерін дамыту. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, оқытудың белсенді әдістері және сын тұрғысынан ойлау әдістері. Пәнаралық байланыс: жаратылыстану Сабақтың көрнекілігі: суреттер Сабақ кезеңдері Сабақ барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі - Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Бүгінгі сабағымызды біз ойдағыдай күнге арнаған сөздерден бастаймыз! - Күлімдеп күн бүгін (қолдарын көтереді.) Қарады маған да. (қолдарын кеуделеріне қояды.) Күлімдеп күн бүгін, (қасындагы балаға қарайды) Қарады саған да-деп жұмысқа кіресейік. -Отырыңдар! Сабақтың мақсатын айту - Бүгінгі сабақта біз не істейміз екен? - Бүгінгі сабақта «Жаз» тақырыбы бойынша сөйлесемін, сөйлем құрастырамыз, оқимыз, жазамыз. Бүгінгі сабақта біз «Жаз» тақырыбын жалғастырамыз, бекітеміз. Тыңдаймыз да түсінуге тырысамыз! Диалог: - Алақай, көктем келді! - Ал, маған жаз ұнайды. - Сен жазда қайда демаласың? - Мен лагерге барамын. - Мен ауылда демаламын. - Ауылда кім тұрады? - Онда әжем мен атам тұрады. - Сен ауылда не істейсің? - Әжем мен атама көмектесемін. Балық аулаймын, суға шомыламын... - Жаз тезірек келсе ғой! - Иә,жаз керемет жыл мезгілі! - Менде ауылға барғым келеді... Тіл дамыту кезеңі Үй тапсырмасын тексеру - Сонымен, Валерия мен Игорь не туралы сөйлесті? Жаз қандай жыл мезгілі? Үй тапсырмасын тексерейік! Жаз туралы қандай өлең білесіңдер? Топқа бөлу Сонымен, міне, қараңдар, балалар, менің қолымда суреттер бар, бір-бірден алып шығамыз. - суретте не бар? Екі топқа бөлінеміз: «Аралар» мен «Көбелектер» Топ ережесі - Міне, достарым, топ ережесін сақтаймыз! Мұғалім оқиды, оқушылар көрсетеді! - Және де бағалау парақтары беріледі! Тапсырма беру 1 топ «Қос дәптер»
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
4 сынып
Ол не?» ойыны
Осипова Аимгуль Кайратовна
23 Қаңтар 2019
939
2
Д\ойын «Ғажайып қоржын» Мақсаты: Балаларды заттарды тиісті қасиеттеріне қарай ажырата білуге үйрету. Ойын шарты: Қоржындағы затты сипап біліп атау. Бала затты дұрыс сипаттап бергеннен соң ғана зат қаптан алынып, балаларға көрсетіледі, ал дұрыс аталмаса қаптан алынбайды. қажетті құралдар: Ғажайып қоржын. Балалар санына сәйкес, таныс ойыншықтар. Д\ойын «Жаңа қуыршақ» мақсаты: Баланы топ бөлмесіндегі заттарды дұрыс атап, тілдерін , зейіндерін дамыту. Ойын шарты: Қуыршақ топтағы заттың қайсының жанына келсе соны дұрыс атап беру және қуыршақ қай баланы сұрайды сол ғана сұраққа жауап береді, егер барлық баладан сұраса, барлығы бірге жауап береді. Д\ойын «Ғажайып қоржын» Мақсаты: Балаларды заттарды тиісті қасиеттеріне қарай ажырата білуге үйрету. Ойын шарты: Қоржындағы затты сипап біліп атау. Бала затты дұрыс сипаттап бергеннен соң ғана зат қаптан алынып, балаларға көрсетіледі, ал дұрыс аталмаса қаптан алынбайды. қажетті құралдар: Ғажайып қоржын. Балалар санына сәйкес, таныс ойыншықтар. Д\ойын «Жаңа қуыршақ» мақсаты: Баланы топ бөлмесіндегі заттарды дұрыс атап, тілдерін , зейіндерін дамыту. Ойын шарты: Қуыршақ топтағы заттың қайсының жанына келсе соны дұрыс атап беру және қуыршақ қай баланы сұрайды сол ғана сұраққа жауап береді, егер барлық баладан сұраса, барлығы бірге жауап береді. Д\ойын «Ғажайып қоржын» Мақсаты: Балаларды заттарды тиісті қасиеттеріне қарай ажырата білуге үйрету. Ойын шарты: Қоржындағы затты сипап біліп атау. Бала затты дұрыс сипаттап бергеннен соң ғана зат қаптан алынып, балаларға көрсетіледі, ал дұрыс аталмаса қаптан алынбайды. қажетті құралдар: Ғажайып қоржын. Балалар санына сәйкес, таныс ойыншықтар. Д\ойын «Жаңа қуыршақ» мақсаты: Баланы топ бөлмесіндегі заттарды дұрыс атап, тілдерін , зейіндерін дамыту. Ойын шарты: Қуыршақ топтағы заттың қайсының жанына келсе соны дұрыс атап беру және қуыршақ қай баланы сұрайды сол ғана сұраққа жауап береді, егер барлық баладан сұраса, барлығы бірге жауап береді. Мақсаты: Балаларға заттардың бір-бірінен үлк
Қазақ тілі
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі
Д\ойын «Ғажайып қоржын»
Осипова Аимгуль Кайратовна
23 Қаңтар 2019
2728
5
Ойын шарты: Қоржындағы затты сипап біліп атау. Бала затты дұрыс сипаттап бергеннен соң ғана зат қаптан алынып, балаларға көрсетіледі, ал дұрыс аталмаса қаптан алынбайды. қажетті құралдар: Ғажайып қоржын. Балалар санына сәйкес, таныс ойыншықтар. Д\ойын «Жаңа қуыршақ» мақсаты: Баланы топ бөлмесіндегі заттарды дұрыс атап, тілдерін , зейіндерін дамыту. Ойын шарты: Қуыршақ топтағы заттың қайсының жанына келсе соны дұрыс атап беру және қуыршақ қай баланы сұрайды сол ғана сұраққа жауап береді, егер барлық баладан сұраса, барлығы бірге жауап береді. «Қол соғу» ойыны Мақсаты: Тез, дәл қимыл жасау, есту қабілетін жетілдіру, ретімен санауды, қанша болса сонша ұғымдарын қалыптастыру үшін жаттықтыру. Керекті материалдар: Тәрбиеші мен әрбір баланың алдында тілі бар дөңгелек (3 сурет ) болуы тиіс. Ойынның мазмұны. 1 вариант. Тәрбиеші қол соғады. Балалар санайды. Одан соң тақта алдына шақырылған балалардың бірі тәрбиешінің қол соғуын қайталап, оның неше рет қол соққанын айтуы немесе дөңгелектің тілін қол соғу санына сай келетін сандық фигураға қаратып қоюы тиіс.
Қазақ тілі
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері