Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Салт-дәстүр: Әңгімедегі кейіпкерді сипаттау
Материал жайлы қысқаша түсінік: ҚМЖ 1 сыныпка
Материалды ашып қарау


Пән: қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім: Салт-дәстүр және ауыз әдебиетіКүні: Сынып: 1а


Мектеп: түркістан облысы, Қазығұрт ауданы«Жаңатірлік» жалпы білім беретін мектебі» КМММұғалімнің аты-жөні: бастауыш пәні мұғалімі Туребаева Кулпан ТоқтамұратовнаҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыӘңгімедегі кейіпкерді сипаттау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.7.1 мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету

1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақ мақсаттарыЕртегі кейіпкерлеріне байланысты жай сөйлемдер құрастырып жазамыз.
Бағалау критерийлері Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады.
Тілдік мақсаттар

Ертегіге қатысты сөздер
Құндылықтарды дарыту



Достық қарым-қатынас
Пәнаралық байланыстарДүниетану, ғылымға кіріспе, математика
АКТ қолдану дағдылары Көрсету, жазу
Бастапқы білім

Ертегілердегі кейіпкерлерді анықтай алады.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы5 мин









Таңғы шеңбер:Қайырлы таң, достым!Қайырлы күн болсын!Бүгінгі күн мінеСәттілікке толсын!Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Ертегі кейіпкерлеріне байланысты жай сөйлемдер құрастырып жазамыз

Интерактивті тақта



Сабақ ортасы







20 минут











































10 мин







Ж) «Алма» ертегісін көру Мақсаты: ертегіні тыңдап, кейіпкерлерді анықтау.

Нұсқаулық:1. Ертегіні тыңдау, көру.2. Кейіпкерлерді есте сақтау3. Кейіпкерлерді сипаттау4. Кейіпкерлерді дәптерге жазу.(ҚБ) Тақтада берілген жауаптар арқылы тексеру.

Ж) Мәтінмен жұмыс

Мақсаты:мәтінде берілген ақпаратты топтар бір-біріне айту арқылы мазмұнын түсінеді.1-топ: Алма не себепті қарғанікі деп ойлайсыңдар?2-топ: Алма не себепті қояндікі деп ойлайсыңдар?3-топ: Алма не себепті кірпінікі деп ойлайсыңдар?4-топ: Неліктен аю да алма алды деп ойлайсыңдар?

Нұсқаулық: 1.Суретті бояу2. Себебін жазу3. Дәлелдеп айту(ҚБ) Ауызша жауап бере отырып, топтар бір-бірін тыңдау барысында бағалайды.Сергіту сәті «Көңілді күн»

(Ө) Дәптермен жұмыс.Мақсаты: Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салу. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазу.(ҚБ) Жұптар бір-бірімен ауыстырып тексеру.











Үлестірмелі қағазға жазу.















Слайд





Сабақтың соңы5 минут









РефлексияМақсатқа қайта оралу.Кім ертегі мазмұнын түсінсе, кейіпкерлерді анықтай алса, екі қолын да көтереді- Жартылай білсе, қолдырын беліне қояды- Түсінбесе, қолын жай қояды.







Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады

Қимыл қозғалыс ойындарыарқылы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?









Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Туребаева Кулпан Тоқтамұратовна
Жарияланған уақыты:
2019-05-23
Категория:
Қаржылық сауаттылық пәні
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1558570611
333
444
555
666
7
888
999